Recensie Lucky, Baan Mai, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robinho

Newbie
3
20/10/21
5
1
Op een regenachtige maandagochtend plotsklaps besloten om de stap te wagen en eens naar een Thaise massagesalon te gaan omdat ik regelmatig last heb van fysieke klachten m.b.t. een operatie in mijn onderlichaam. Een ontspanningsmassage zag ik dus wel zitten en besloot te zoeken op de Wikipedia van de massage en aanverwante diensten: Kinky uiteraard. Hier vond ik al snel 'Baan Mai' op de Schimmelweg 413 in Den Haag. Prijzen vanaf €60,- per uur (zonder aanraking van de masseuse) anders €70,- met aanraking. Ik ben daarna richting Den Haag afgereisd en na enige tijd aangekomen op het adres (via bus 22 vanaf Den Haag Centraal). Aangebeld waarna een lieftallig meisje van geschat mid 20 opendeed. Ik moest nog 15 minuten wachten omdat er iemand voor mij in de wachtkamer zat, en mocht dit doen in de (nogal rommelig ogende) keuken.
Na deze minuten afgeteld te hebben, kwam een vlotte, iets oudere dame mij ophalen en stelde zich voor als 'Lucky' in mooi lingeriesetje. Waarna we naar boven liepen. Mezelf afvragend waarom ik haar had gekregen als masseuse omdat er meerdere aantrekkelijke vrouwen heen en weer paradeerden.
Enfin, in de kamer (redelijk donker maar voldoende licht door de neonlampjes), mocht ik gaan douchen en daarna op het grote bed plaatsnemen. Hier gaf ik gehoor aan en lag even later prinsheerlijk op mijn buik op een ietwat koud aanvoelend bed. Ook de kamer was niet goed verwarmd en kreeg regelmatig een kouderilling over mijn lijf. Ze kwam tussen mijn benen inzitten en begon met het (met nogal harde manier) inoliėn van mijn onderbenen en gaf veel aandacht aan mijn billen en bovenbenen. Het bleef bij hard wrijven, kraken en a la fysiotherapie mijn lichaam behandelen. Aangezien ik een uur had gedaan was ik na enkele minuten overtuigd dat ik deze massage geen uur ging volmaken. Op zich was de aanraking stevig en wisselde ze af met ferme druk op mijn rug, onder en bovenbenen. Na (vermoedelijk) 40 minuten mocht ik me omdraaien en begon ze mijn benen vanaf de onderkant in te masseren. Hierbij werkte ze regelmatig naar boven en raakte daarbij flink mijn jongeheer aan die ineens uit zijn winterdip ontwaakte. Na de harde behandeling en het inwrijven met olie van mijn benen begon ze zich enigszins gehaast te focussen op mijn inmiddels flink wakker geworden jongeheer.
Dit voelde dan weer erg prettig en gaf goed aandacht aan mijn ingevette glimmende topje.
Haar handelingen hierbij waren erg hoopvol en niet héél veel later borrelde de erotische spanning over haar zachte handen heen.
Na het vakkundig opgeruimd/afgedept te hebben mocht ik direct gaan douchen en was de sessie van een uur ineens voorbij. Ik hoop dat ik de volgende keer een andere leukerd kan testen. Deze wil ik niet wéér! Lief, vakkundig maar niet mijn idee van een ontspanningsmassage...
 
@Robinho
Waarom jij Lucky gekregen hebt?
Omdat je nieuw was in dit tent en zij ook haar centen moet verdienen tussen de jonge dames!
Mijn indruk is dat in de Thaise salons onderling weinig concurrentie of afgunst herst, maar er op gelet wordt, dat ook de minder aantrekkelijke dames aan hun trekken (dus klanten) komen.
Je had duidelijk aan moeten geven, dat je met een andere dame naar de kamer wilt. Als je zegt dat je anders liever een andere keer terug komt, dan is op eens veel meer mogelijk qua keuze. 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan