Recensie Lucy, bar Sunset Blv, Aarschotstraat 52 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Wandelaar
38
16/04/23
33
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week zaterdag namiddag was niet veel soeps in de A-straat. Veel dames afwezig. Verlof? Had weer eens zin een nieuwe dame te proberen. De blonde milf Lucy, met haar wild curves, wist me binnen te krijgen. Ze droeg stockings met een ietwat Kinky zwarte body en dito lingerie setje. Haar nochtans mooie C-cup borsten, bleven in de schaduw van haar heup-taille rondingen. Ze lokte me steeds vriendelijk vanachter haar venster, wanneer ik passeerde. Eens binnen, bleek ze een ware professioneel te zijn; In de positieve betekenis van het woord. Op de kamer assisteerde ik haar bij het ontdoen van haar lingerie. Ondertussen speelde ik met haar rondingen. Ze deed enthousiast mee, mijn jongeheer strelend. Ik kon uitgebreid haar borsten likken. Vingeren was ook toegelaten, wel niet in haar vagina. Ze pijpte vlot en lang, met veel variatie. Neuken was in de 'classic position', missionaris. Eens goed doorstoten, was geen enkel probleem. Een dame met veel ervaring. Ze had ook zo haar manier om te flirten; Door mij net niet op de mond te kussen en verleidelijk haar tong uit te steken. (Om mij te laten terugkomen waarschijnlijk.) Top ervaring, met een dame die net iets ouder en curvyer is dan ik normaal zou voor gaan (buikje niet meer zo strak). Herhalingsgevaar? Heel zeker. Maar staan nog enkele dames op mijn to do list.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan