Algemeen Luder Lounge, Dortmund

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Manbijtkat

Vaste klant
Forumpionier
170
16/07/21
211
20
Vrijdag de 26e van augustus langs Dortmund gegaan, richting Luder Lounge. Een Nederlandse beer had me zo'n jaar geleden al op deze SC gewezen, dat het zo goed moest zijn. Er valt weinig in het topic te lezen. Waarschijnlijk komt het doordat je op de route naar Dortmund al verscheidene SC's passeert, scheelt toch wat reistijd.

Zelf adverteert Luder Lounge dat ze een echt dagclub zijn, de openingstijden zijn dan ook van 10 tot 22. Ben rond 10:30 gearriveerd op de erg discrete parkeerplaats vol kiezelstenen. De ontvangst van theke Tina was zeer vriendelijk, ze gaf een rondleiding door het gebouw, maar aangezien het erg klein is koste dat haar nog geen minuut. Ik betaalde het tarief van 20 euro, dit is tussen 10 en 14 uur. Hierin zit onbeperkt drinken, ook alcoholisch. Een buffet of iets dergelijks is er niet. Wel kun je een belletje laten plegen naar de naastgelegen shoarma tent voor een ongezonde hap.

Een korte samenvatting van de faciliteiten; een grote en schone doucheruimte met goede regendouches, helaas niet voorzien van mondwater/deo/gel. Verder is tegenover de douches de sauna, met nog wat ligbedden om je terug te trekken. Ook was hier om de hoek de mogelijkheid om van een massage te genieten van de masseuse. De bar was klein, er is zelfbediening voor koffie, thee, frisdrank en ook biertjes uit de koeling. Een paar banken en een danspaal maakte het bargedeelte compleet. Langs de bar kom je uit op het terras, of ook wel veranda. Hier stonden wat ligstoelen, tuinmeubels om op te zitten, en ook was er in de hoek een jacuzzi die afgedekt was.

Rond aankomst waren er al een stuk of 12 tot 15 dames aanwezig, een erg verschillende line-up, van kiloknallers naar optische stunners. Toch zou ik de line-up als bovengemiddeld willen beschouwen. Wat me vooral opviel is dat de voertaal voornamelijk Duits is onder de dames. Dit is toch wel iets anders dan het Roemeens en Bulgaarse geleuter van dames in andere clubs. Het kwam de sfeer ook ten goede, door vele interactie met de mannen die allemaal Duits waren. Ik kreeg een soort huiskamergevoel, waar stamgasten zelf achter de bar stonden glazen te wassen, en zelfs de deur openden voor nieuwe beren, een erg gemoedelijke sfeer. Er werd erg veel gekamerd, maar wat verwacht je anders met de volgende tarieven: 20 minuten €30, half uur €50, uurtje €80. Zelf nog een goed kamertje gemaakt met een Roemeense met donker haar waarvan ik de naam niet meer kan herinneren, kutzooi.

Uiteindelijk rond 15:00 weer vertrokken, ik had honger gekregen maar geen zin om eten daar te laten bestellen van de shoarmaboer. Door het gebrek aan eten en het feit dat de club heel klein is, is het voor mij geen club om een hele dag te vertoeven, daardoor is het voor velen vast de afstand ook niet waard. Het personeel is echt heel vriendelijk en creërt samen met de gasten en dames een echte huiskamersfeer. De entree van 20 euros is natuurlijk heel goed te doen, net zoals de prijzen van de dames. Wel heb ik meerdere keren moeten wachten op handdoeken, de wasmachine kon al die rappe kamergangen niet aan. Luder Lounge ziet mij vast wel eens terug, maar alleen als ik in de buurt ben.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan