WHEM Luisa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Foto 3 geeft ook een advertentie in Zwitserland. Die advertentie is verified en er staan reacties van klanten (één van de reacties stelt dat ze acceptabel is, maar de klant werd 10 minuten voor tijd de deur uit gewerkt). In Zwitserland bood ze ook behoorlijk wat meer (kinky) mogelijkheden aan. Ik twijfel echter of al de foto's in de kinky advertentie van dezelfde dame zijn. Ik zie niet overal de tattoo op de pols terug bijvoorbeeld. Behalve foto 3 is geen van de foto's ook in Zwitserland te zien.
 
Laatst bewerkt:
Het zou natuurlijk de dame van foto 2/3 kunnen zijn. De selfies in de Zwitserse advertentie geven een goede indruk.

Maar haar advertentie is 3 dagen niet meer omhoog geplaatst en niet premium, is ze nog wel hier?
 
Sterk financieeel overgewaarderde latino dames met een mooi verhaal.
Wie graag 250 af wil tikken voor een uurtje met PZC moet zeker een afspraak maken met de dames.
Ah, dus daar is Gina.

Geweldig. Starttarief begint bij 220 euro. Alles met rubber.
PZC betekent plus 50 euro om van de rest maar te zwijgen.

Deze gold diggers kunnen beter in CH blijven.
Meer kans dat iemand in Geneve dit soort bedragen aftikt.
 
Laatst bewerkt:
Geweldig. Starttarief begint bij 220 euro. Alles met rubber.
PZC betekent plus 50 euro om van de rest maar te zwijgen.

Deze gold diggers kunnen beter in CH blijven.
Meer kans dat iemand in Geneve dit soort bedragen aftikt.
Bedankt voor je persoonlijke analyse en conclusie over tarieven van deze dame(s)!

Wie graag 250 af wil tikken voor een uurtje met PZC moet zeker een afspraak maken met de dames.
Je hebt dus wel ervaring met Luisa en/of Megan en/of Manuela?
 
Ik zie overigens een start uurtarief van 180 bij Luisa
Deze gold diggers kunnen beter in CH blijven.
Meer kans dat iemand in Geneve dit soort bedragen aftikt.
Dat gebeurt dus ook regelmatig: dames die hier weg blijven omdat ze bijvoorbeeld in Zwitserland of Frankrijk meer succes met dergelijke tarieven hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan