Recensie Luna, House of Pleasure 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lealfan

Stamgast
268
17/01/22
167
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren naar HOP gereden voor Chayene. Ik had 's ochtends gebeld, en het was geen probleem.
Ik kom aan, en dan speelt de beste man zijn toneelstukje. "Heb je mij vanochtend gebled? Kan ik me niet herinneren. Ja Chayene heeft een vrije dag vandaag".
Dikke kut dus, wees gewoon eerlijk!
In elk geval had ik een broek vol goesting, dus dan maar eens gekeken wat wel aanwezig was. Lola die hier ook besproken werd sprak me niet direct aan, vooral haar gezicht zag er nogal afgeleefd uit.

Gegaan voor Luna, een kleine Guatemaals met een stel prachtig dikke echte tieten. Ze was pas hier sinds dinsdag, en blijft nog tot 30/01. Ik vind nergens een advertentie van haar (niet op redlights en niet op hun site)
Pijpen was niet fantastich, maar heb zalig met haar dikke tieten kunnen spelen en ze werd kletsnat van vingeren (gewoon klitwrijven, binnengaan mocht niet) en beffen. Heb haar 2x geneukt en ze blijk wel van het hardere pompwerk te houden, want ze werd er goed nat van, en haar kutje bleef openstaan als we van positie veranderden. Al bij al een goeie ervaring.

Mocht ook nog douchen, maar de douche boven heeft slechts 1 stand "het vel van uw botten afkoken", dus onmogelijk om fatsoenlijk te douchen. Hopelijk wordt dat snel gefixed.
Kinrooi is niet bij de deur voor mij, dus hoop dat ik Chayene kan hebben volgende keer ik naar daar rij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan