Recensie Luna relaxdreams 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Secret

Vaste klant
201
30/08/21
69
7
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/3geile-vriendinnen-lunadanielalucy.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had vandaag een half uurtje vrij en dacht vlug eens te passeren bij relaxdreams. Daar stelde ze de 3dames voor. Luna heeft een zeer mooi gezicht maar is beetje mollig. Maar toch voor haar gekozen. En mij dit zeker niet beklaagt. Zeer aangenaam meisje voor mee te praten maar ze was vooral boter geil. Was haar eerste klant (was rond 10:30) en ze liep duidelijk mee goesting. Voluit tongzoenen en direct spelen mee elkaar. Waar ik haar diep mocht vingeren. Ze had niet liever. Dan op bed over gegaan in lekkere pijpbeurt, haar af en toe laten stoppen door met haar natte poes te spelen. Maar ze bleef terug gaan voor te pijpen dat ze echt zalig deed. Voelde dat het niet lang ging duren dus heb haar gewoon laten doen dan maar. En volledig in haar mondje gespoten. Waar ze duidelijk niets op tegen had. Nadien gaf ze mij nog leuke massage waar ze b2b ook deed. Weeral met haar natte poes ook over mij wrijven maar er zat geen 2de keer meer in omdat tijd op was. Had niet meer geld bij anders had ik bijgeboekt. Maar zeker herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-nieuw-luna-bij-relaxdreams.html
Totale kosten (in euro)
60
Vandaag eens de proef op de som genomen....en heb het mij niet beklaagd. Luna is een Colombiaanse deerne, knap gezicht, iets molliger dan op de foto's op de site van Relaxdreams. Betaald aan de eigenaar, en dan op de kamer met Luna, eerst wat tongzoenen en voelen en daarna naar de badkamer voor een wasje. terug op de kamer een lekker potje sex gehad. Het pijpen was een openbaring, vingeren, beffen, deepthroat, alles kwam tijdens het voorspel aan de beurt met een groot GFE-gehalte. Tijdens het pijpen kijkt ze je diep in de ogen, om zot te worden. Daarna zij op mij zitten wippen, overgegan in doggy en net voor het klaarkomen condoompje eraf en in haar mondje gespoten. Groot herhalingsgevaar, alleen jammer dat ze maar tot vrijdag in België blijft.
 
Laatst bewerkt:
Is persoonlijke goesting maar Lucy en daniele zien er niet uit gelijk op de foto's. Alij er is een reden dat het gezicht van Lucy is bedekt op de foto's 🙄
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan