Recensie Nicole, Relaxdreams 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Secret

Vaste klant
201
30/08/21
69
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nicole-3810
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week eens gepasseerd bij relaxdreams en daar gekozen voor Nicole, was 2de keer dat ik bij deze dame ging.
Vorige keer ook leuke ervaring gehad, en ze kende mij duidelijk nog.
Had voor een uurtje gekozen en was nog maar net binnen en ze had hem al in haar mondje lekker diep te pijpen. Pijpen doet ze wel goed vind ik persoonlijk. Na 10 min zat rubbertje er al op en waren we al bezig.
Na 1x een goeie massage gekregen.
Nadien bood ik haar massage aan en heb ik haar uitgebreid gemasseerd, alsook haar kontje. Tijdens massage van haar kontje eens vingertje erin geduwd en had ze geen probleem mee. Dus vroeg ik voor anaal en zonder bijbetalen mocht ik dit doen. Was mijn eerste anaal ervaring.
Het lukte niet voor 2de keer klaar te komen tijdens de seks dus heeft ze condoom uit gedaan en mij laten klaarkomen in haar mondje.
Dus zeer leuke ervaring bij deze dame.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb niet hetzelfde enthousiaste gevoel overgehouden aan mijn afspraak met Nicole als secret.

Om te beginnen zijn haar foto's uit een wel heel oude doos en kun je bij de vermelde leeftijd op de site er zeker tien bij plakken. Nicole is niet onaantrekkelijk, maar zeker niet meer de frisse schoonheid die de advertenties lijken te insinueren.

De date zelf was degelijk. Niet meer, niet minder. Een redelijke blowjob, niet al te diep en een paar standjes met overdreven gekreun. Naar hedendaagse normen was dit uiteraard een goedkope date, maar het voelde allemaal wat te middelmatig om er een erg positieve indruk aan over te houden. Geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan