Algemeen Mabuhay, Helchteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is PZC hier standaard of moet je daar extra voor betalen ?
Als je voor het happy hour gaat lijkt mij dat de 1ste dame je dan zsm wilt laten klaarkomen ? Moet je bij aanvang al meteen aangeven welke dames je wilt of hoe gaat dat ?
Als je snel klaarkomt wil dit daar zeker niet zeggen dat de date snel is afgerond. De meeste dames geven dan nog een massage of knuffelen nog wat. Ik kom zeker niet altijd klaar.
 
Heb er ook 2 gezien, waarschijnlijk vluchtelingen die verblijven in het kamp een paar kilometer verder, richting Linde-Peer.
Denk niet dat dit klanten zullen zijn
 
een onprettig gevoel als je daar je auto of motor achterom wil parkeren als er van dat spul rondloopt waarvan je weet dat ze er toe in staat zijn iets te jatten of te slopen en niks kunt verhalen ook al heb je ze op heterdaad te pakken gekregen.

Dan liever een rondje rijden en op een openbare plek parkeren zodat je zeker weet dat er ogen op gericht zijn van een toevallige passant, dat demotiveert enigzins
 
een onprettig gevoel als je daar je auto of motor achterom wil parkeren als er van dat spul rondloopt waarvan je weet dat ze er toe in staat zijn iets te jatten of te slopen en niks kunt verhalen ook al heb je ze op heterdaad te pakken gekregen.

Dan liever een rondje rijden en op een openbare plek parkeren zodat je zeker weet dat er ogen op gericht zijn van een toevallige passant, dat demotiveert enigzins
Inderdaad, parkeergelegenheid zat in de buurt. En wees gerust, in de buurt kent men deze zaak, maar niemand zal jou in de gaten houden als je er naar achter wandelt. Tenzij je zelf uit de directe buurt bent natuurlijk.
 
Als je Mabuhay voorbij wandelt richting Grote baan en die oversteekt en je dan nog 50 meter wandelt heb je restaurant met ook parking (aan de kerk). Dat restaurant heeft ook goede wc's. Ja, effe wandelen van daar naar Mabuhay, 180meter, maar effe een toilet bezoek gedaan, helemaal klaar ervoor en dan een korte wandeling, het 1e stuk nog normaal, steek je de Grote baan over dan begin je aan het laatste stukje en stijgt de spanning echt. Heel ontspannen kan je dan Mabuhay binnen wandelen en voor je lieftallige latina kiezen.
 
Opletten met parkeren, staat genoteerd.

Kan er iemand mij vertellen hoe zo een "voorstelronde" in zijn werk gaat? Zo hoop ik als nieuweling niet volledig overweldigd te worden.

Is happy hour (2de ronde) enkel mogelijk als je het eerste halfuur niet klaarkomt of hoe gaat dat in zijn werk? Op voorrand naam onthouden en dan wordt de 2de omhoog gestuurd of moet jij weer naar beneden om te kiezen?

Welke meisjes zijn de laatste tijd voornamelijk aanwezig?
 



Even een beetje moeite gedaan om terug te lezen.

Wellicht een hint.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren langsgegaan omdat Alice in Geleen niet aanwezig was (of ja, ze kwam later in de avond)

Omdat ik al een tijdje een trio wou doen, toch maar eens de kans gewaagd.

Bij aankomst was het toch niet echt wat ik wou maar soit, een Dominicaanse damen (redelijk lang) en een kleine zwarte dame gekozen.

Mijn interesse was meer in de Dominicaanse, deze pijpte wel lekker.

Even op der buik gelegd en dan nog eens doggy en zo gekomen. Niets speciaals meer een cumdump.

Een trio bleek achteraf niets speciaals te zijn, heb het maar gehad.
 
Vandaag nog eens Mabuhay bezocht en ik moet zeggen ik vond het huis gezellig en meer dan behoorlijk, ook de badkamer was in orde zoals het moet, geen luxe badkamer maar alles was proper. Enig minpuntje, de handdoek op het bed waren vlekken op, de dame zegde me dat het van massageolie was. En dat kan kloppen, ik heb op mijn aanvraag ook een goede massage van haar gekregen. Nergens had ik in het huis last van geurhinder van weet ik veel wat. Thuisgekomen voelde ik me ook proper en had nog een beetje de geur van de massageolie op me, lekker geurtje. Echt totaal tot rust gekomen tijdens mijn bezoek daar, ik ben er ook heel ontspannen naartoe gegaan. Verder alles echt op het gemak en voelde me daar geen klant maar iemand die er met veel liefde werd ontvangen. Ik had gekozen voor Anna. Prima dame van rond de 40 en ook zoenen en tongzoenen deed ze lekker, pijpen was zonder. Neuken was ook lekker, Anna is een lekkere dame. Ik vind Mabuhay een prima club en zal er in de toekomst nog naartoe gaan. Er waren 7 dames aanwezig waaronder Suzy ook. Echt alle dames zagen er ontspannen en mooi uit.
 
Ik lees gelukkig ook nog goede reviews.

Ben er van de week nog eens aangereden. Had de keuze uit 2 donkere zuid amerikaanse dames. (1 zat op de kamer ) Redelijk wat hout voor de deur maar ook voor mij toch een iets te grote achterkant. Maar afijn vaker iets in deze categorie gehad en toch tevreden naar huis.
Helaas niet het geval, was het type van te zeer zakelijk afwerk, geen spatje geiligheid te verkennen ( ook al is het bijna altijd fake) Naam ken ik niet onthouden van de dames.

Ik heb vaak de indruk als er weinig dames aanwezig zijn de motivatie ook minder is bij hetgeen wat beschikbaar is.

Jammer, volgende keer meer geluk met een andere dame.
 
Dat is al vaker gemeld hier.
1ste dame is €50 half uur
Als je klaar bent met dame. Zeg je tegen haar dat je happy hour wilt.
Zij gaat rest van beschikbare dames halen. Die kost €25 half uur

Ik ben bang geen twee keer te kunnen spuiten in een kort tijdsbestek.... kan ik de 2e (Happy hour) dame ook alleen laten masseren of (tong) zoenen?

PZC + CIM is een normale bezigheid aldaar toch?
 
CIM meestal nooit.

Als je gelukt hebt en je hebt er ene die een goeie dag heeft en jij haar ook netjes behandeld ( wat ik altijd doe ) dan pijpt ze je lekker lang door en is ze net te laat als je schiet.

Dat heb ik wel eens meegemaakt.

Maar zou er maar niet van uit gaan
 
Vandaag had ik even tijd en ben ik nog eens bij Mabuhay geweest. Er stonden omstreeks 12.45u maar 2 dames in de line-up. De dame die deur opende zei al meteen dat ik haar niet kon kiezen. Er stond daar nog een andere klant in het huis, dus was een beetje chaos bij de dames ook.
Uiteindelijk heb ik toch weer voor Susi gekozen en heb het me zeker niet beklaagd. De zotte doos probeert ook af en toe een woordje Nederlands te spreken. Ze zegt altijd dat we een kindje moeten maken, maar ik zei dat we daar te oud voor zijn en ze moest heel hard lachen. Ik ben er bijna 46 en zij is er 47, zei ze.

Ik kies bij Mabuhay niet dikwijls voor dezelfde dame, omdat we toch eens een andere willen proberen. Straf dat ze mij herkende, want ze zei dat ik nogal veel was vermagerd en dat is effectief het geval. Ze zei nu wel dat ik goed ben zoals ik ben en niet meer extra moet vermageren.

Bij het naar beneden gaan, lag er beneden een dame in de zetel die wel vriendelijk was. Susi zei: "This is Monica".
 
Ik lees gelukkig ook nog goede reviews.

Ben er van de week nog eens aangereden. Had de keuze uit 2 donkere zuid amerikaanse dames. (1 zat op de kamer ) Redelijk wat hout voor de deur maar ook voor mij toch een iets te grote achterkant. Maar afijn vaker iets in deze categorie gehad en toch tevreden naar huis.
Helaas niet het geval, was het type van te zeer zakelijk afwerk, geen spatje geiligheid te verkennen ( ook al is het bijna altijd fake) Naam ken ik niet onthouden van de dames.

Ik heb vaak de indruk als er weinig dames aanwezig zijn de motivatie ook minder is bij hetgeen wat beschikbaar is.

Jammer, volgende keer meer geluk met een andere dame.
Geen te grote zuid Amerikaanse dame is Monica soms zeer lief maar soms lijkt het of ze geen zin heeft en dan moet alles snel gaan was bij mij de laatste keer het geval . Levensgenieter.
 
Ik lees gelukkig ook nog goede reviews.

Ben er van de week nog eens aangereden. Had de keuze uit 2 donkere zuid amerikaanse dames. (1 zat op de kamer ) Redelijk wat hout voor de deur maar ook voor mij toch een iets te grote achterkant. Maar afijn vaker iets in deze categorie gehad en toch tevreden naar huis.
Helaas niet het geval, was het type van te zeer zakelijk afwerk, geen spatje geiligheid te verkennen ( ook al is het bijna altijd fake) Naam ken ik niet onthouden van de dames.

Ik heb vaak de indruk als er weinig dames aanwezig zijn de motivatie ook minder is bij hetgeen wat beschikbaar is.

Jammer, volgende keer meer geluk met een andere dame.
Te veel klanten hebben is natuurlijk ook niet zo goed, want dan wordt het meer bandwerk. De dames kunnen ook niet de hele dag heet staan en seks hebben.
Prijs-kwaliteit zul je zeker weten nergens beter vinden. Op plaatsen waar je veel meer betaalt, is de service zeker niet evenredig heb ik al gemerkt.
 
@Nacho1
Ik vergelijk ook alles in prijs/kwaliteit verhouding en dan ook nog gerelateerd met FKK/Saunaclub.
In begin toen er nog keuze uit 5 tot 7 dames was, kwam dit heel erg goed in de buurt hiervan.
Maar nu er meestal maar 1 tot 3 dames beschikbaar zijn ( op de kamers meegeteld ) gaat de kwaliteit toch achteruit vind ik.

Jou theorie is natuurlijk logisch, kan me er wel in vinden.
Maar hopen dat er meer dames komen dan maar.....;)
 
Ik kom al zeker 15j in deze zaak, meestal altijd prima ervaringen gehad. Vroeger was mijn favorietje de Cubaanse Vanessa tegenwoordig is het meer Susi.

Nu vroeg ik me af of er toevallig (soft) bimannen zijn die het leuk zouden vinden om eens een mmv te proberen? Ik weet dat sommige dames daar gewoon voor openstaan (bron: zelf gevraagd). Reactie mag zeker via pm.
 
Ik kom al zeker 15j in deze zaak, meestal altijd prima ervaringen gehad. Vroeger was mijn favorietje de Cubaanse Vanessa tegenwoordig is het meer Susi.

Nu vroeg ik me af of er toevallig (soft) bimannen zijn die het leuk zouden vinden om eens een mmv te proberen? Ik weet dat sommige dames daar gewoon voor openstaan (bron: zelf gevraagd). Reactie mag zeker via pm.
Als interesse hebt in dit soort samenzijn zou ik gaan zoeken op een BI avond in een parenclub.
Wanneer je er verzorgd uitziet en een klein beetje extravert bent komt je gegarandeerd aan je "trekken"
 
Lijkt me toch een risico als een dame dat zomaar doet met een dildo. Als je hier niet op voorbereidt bent en die dame dat er diep insteekt kan het er wel vies uitkomen. Gelukkig heb ik dat nog nooit meegemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan