WHEM Madame Chanet, Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Screenshot 2021-12-06 18.41.47.png
Ik was nieuwsgierig naar de locatie en keek even op Maps... staat de politie voor de deur!.. ;-)

Oude foto naturlijk, dat mooie weer hebben we al weken niet meer gehad.

Ik wacht de komende recensies nog wel even af. Maar ik hoop met de anderen dat dit wel een nette zaak zal blijken te zijn.

Nu nog een website!,

Veel success
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 26243
Ik was nieuwsgierig naar de locatie en keek even op Maps... staat de politie voor de deur!.. ;-)

Oude foto naturlijk, dat mooie weer hebben we al weken niet meer gehad.

Ik wacht de komende recensies nog wel even af. Maar ik hoop met de anderen dat dit wel een nette zaak zal blijken te zijn.

Nu nog een website!,

Veel success
En aan de overkant een snackbar, kan je even happen na het bezoek en gelijk eens kijken wie er nog meer naar binnen gaan. Dat is dan wel weer jammer:(
 
Bekijk bijlage 26243
Ik was nieuwsgierig naar de locatie en keek even op Maps... staat de politie voor de deur!.. ;-)

Oude foto naturlijk, dat mooie weer hebben we al weken niet meer gehad.

Ik wacht de komende recensies nog wel even af. Maar ik hoop met de anderen dat dit wel een nette zaak zal blijken te zijn.

Nu nog een website!,

Veel success
Hahaha toevallig, dankjewel Google Maps 😂
De website is in the making! 😘
 
Dat geeft (op de taalfouten na) al wat meer vertrouwen. Maar het is dus toch Chanet, en niet Jeanette? En teksten deels hetzelfde als op https://www.madamjeanette.com/, dus toch gerelateerd, of gewoon gejat?

En oef, aanbetaling als je wilt reserveren.

Aanbetaling moet je (inderdaad) nooit doen.
Heb ik ook nog nooit meegemaakt bij clubs.
Zelfs vaker niet met privé afspraak.
Word ook gezegd op de sites van seksjobs.nl en kinky.nl
Kun je beter niet doen...
 
Oke, vreemd dat die teksten gelijkwaardig zijn ja, daar gaan we ook even achteraan! Dit is inderdaad niet de bedoeling. De tent in Den Haag heeft echt helemaal niets met ons te maken!

Reserveren moet nu nog niet voor losse afspraakjes, maar word wel aangeraden. We zijn snel volgeboekt! Die aanbetalingen zijn vooral voor als mensen ons urenlang willen boeken. Soms reserveren wij onze tijd voor fakers, dat is gewoon voor iedereen zonde... Begrijpen jullie vast ook wel 😘
 
Even een berichtje namens Sammy / Madame Chanet:
We zijn nu pas anderhalve week open, dus de oude berichten gaan over de club in Den Haag. Deze club is met onze naam en met ons logo gaan lopen. Heel jammer dit. Hier bij ons vind je meer meiden en meer kwaliteit. We hebben hier in anderhalve week tijd meer dames dan de 2 die zij al een paar maanden aanbieden!
De politie is hier pas geweest om kennis te maken, ze staan voor ons klaar als er problemen zijn. Wij zijn verder helemaal in orde. Google Maps toont inderdaad een verouderde foto.
We hopen jullie snel te zien. Hopelijk kunnen we dan alle misverstanden de wereld uithelpen!
 
denk 10 km ben je bij de grens haha , maar ze heeft wel gelijk met die sneltesten. Mischiens dat het nu wat wordt in die club hebben wel veel vage advertenties geplaats wat denk ik veel mensen heeft afgeschrikt helemaal de aanbetalingen die er vaak bijstonden. Vind zelf het allemaal nog al stevig aan de prijs zeker met de kosten voor de extras
 
denk 10 km ben je bij de grens haha , maar ze heeft wel gelijk met die sneltesten. Mischiens dat het nu wat wordt in die club hebben wel veel vage advertenties geplaats wat denk ik veel mensen heeft afgeschrikt helemaal de aanbetalingen die er vaak bijstonden. Vind zelf het allemaal nog al stevig aan de prijs zeker met de kosten voor de extras
10 kilometer maak daar maar 1 kilometer van Google maar eens nieuwsraat Kerkrade oftewel neustrasse Duitsland in Limburg leven we vaak op de grens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan