Recensie Maitresse Maria, Opwijk 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brutus73

Wandelaar
27
26/12/22
9
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hete-rijpe-domination-expert.html
Totale kosten (in euro)
80€
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had dit al eens geplaatst met de vraag of er iemand al had geweest.Had een afspraak gemaakt voor vanmorgen.
ze ontvangt op een mooi proper appartement waar je een bericht moet sturen als je er bent en dan doet ze de deur beneden open.
Ze deed open in een latex pakje waar haar lekker kontje juist bedekt was, werd de trap op geleid waar haar pakje omhoog kroop en ze had er verder niets onder aan.Eenmaal op de kamer afgerekend en dan begint ze lekker te tongzoenen.Tijdens het zoenen kleed ze je uit en andersom.Heeft lekkere kleine borstjes waar de tepels snel rechtstaan.Ze neemt plaats op het bed met haar beentjes open met een lekker zicht op haar poesje heb ze gevolgd en lekker gevingerd en gelikt.Op de site adverteert ze met anaal vingeren maar dit laat ze niet toe wat ze wel doet is met haar poesje over je lul schuren waar ze heel nat van word.Het pijpen is niet wauw neemt alleen het kopje onder handen daarna rubbertje erover en haar genomen in 2 standjes en lekker gekomen.Maakt volgens mij veel fake geluidjes zoals zovelen zeker.
Na de sex komt ze nog eventjes knuffelen, ze is niet wauw maar ook niet slecht.Is nog aanwezig tot zondag maar komt begin februari terug liet ze mij lezen.Blijkbaar doet ze ook fetisj en dominantie.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Plassex
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren dit kleine rock-chickje bezocht, en ik moet zeggen, herhalingsgevaar is groot. Zondag vertrekt ze naar Portugal, maar begin april zou ze terug zijn. Bovenstaande klopt. Proper appartement, lekker geil lijf,kleine stevige borstjes, strak kutje waar uiteindelijk toch 4 vingers in verdwenen. Schat haar eerder 34 à35 jaar ipv.40+.
Communicatie loopt wat stroef, maar via WhatsApp duidelijk gemaakt wat ik wou, en dit werd allemaal mooi afgevinkt. Had voor wat kinky domination gekozen, en dat heeft ze mooi uitgevoerd. Had ook voor smoke-fetish gekozen, dat kende ze niet, maar na het doorsturen van enkele filmpjes wist ze precies hoe ze het moest overbrengen.Echt medogenloos dominant is ze niet, maar op bepaalde ogenblikken kon ze toch verrassend uit de hoek komen. Met haar strapon neukt ze jouw afwisselend zacht en stevig. Ze zoent graag stevig en weet hoe ze iemand gek moet maken...ik ga volgende maand zeker terug..
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/mariaa-dominatrix-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ontvangt op een prachtige locatie te brugge. Makkelijk berieikbaar.mooi verzorgt.

Bdsm.. ( voor mij)ik ben fan van fantasierijke erotiek en hou van latex en dominante vrouwen. En ern een lichte sensuele pijn op mijn eigen.

Maria is een madame met veel ervaring , kwaliteit en een goddelijk lijf


Dit voelde ze goed aan .

De zwaardere dingen. Strapon( ben ik geen fan van) alles is wel aanwezig .zeer discreet en zeer goed verzorgd.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan