Recensie Maliya, Alkmaar 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nascar

Wandelaar
86
05/01/22
125
12
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
http://maliya-thaimassage.nl/
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben nu een paar keer geweest bij deze massage salon. De laatste 2 keer heb ik dezelfde dame gehad en dat was ook mijn pech. De massage was zo slecht, dat is bijna niet te omschrijven. Het is ook niet masseren, maar continue op dezelfde plek tussen vingers en duim knijpen. Zoals in je schouder 2x en dan meteen door naar je nek en 2x knijpen. Hetzelfde bij je hiel, dat smalle stukje erboven. Ik dacht dat ik gek werd. Begon ook steeds meer pijn te doen en te irriteren. Op een gegeven moment heb ik maar verteld hoe een massage werkt en op haar voorgedaan. Taalbarrière was een puntje hier. Als massage liefhebber heb ik er toch aardig wat gehad, dit was het slechtste ooit meegemaakt. Absolute afrader deze tent.
 
Ben hier heel vroeger geweest pre covid tijd..
De oudere vrouw is de eigenaars en kan het beste masseren. J haad vroeger een iets jongere vrouw zag er leuk uit. Maar naar een parkeer ging het wel bergafwaarts met haar uiterlijk. Zehad kort haar, laatste keer gebruikte ze veel make-up. An niet goed masseren.

Ze hadden 1kamer met matras andere tafel en geen douche mogelijkheid. Ga er vanuit dat het nog steeds zo is.
 
Hier ook wel een keer of vier geweest 2x de oudere dame kan goed masseren, 1x een jonge stoot met een redelijke massage, 1x een dame die wat mollig was, met een mindere massage. In een kamer staat massagetafel, de andere ligt een matras op de grond.
Gemiddeld 3*** voor de massage.
 
Vandaag geweest. goeie massage gehad. Vrij jong kort kapsel.. bij entree meteen naar een kamer gebracht met tafel. 70 betaald... kreeg te horen alles uit... zekerheidje toch de boxer aan.. maar die hoorde bij "alles". Heerlijke massage gehad. Lekker geouwehoerd. Herhalings gevaar aanwezig.
 
vorige week weer geweest, zelfde masseuse ander gevoel naar buiten. heel afstandelijk. was meer aaien dan massage. was heel kort af met alles. Ik was er na 30 min al klaar mee eigenlijk. maar tegen beter weten in blijven liggen.

ik kom hier voorlopig niet meer terug. iemand nog adresjes in/ rond alkmaar? pb a.u.b
 
Ben hier onlangs geweest. Wat een drama. Werd gemasseerd door oudere dame omdat de andere bezet waren. Naar kaal kil kamertje geleid en daar op massagetafel neergelegd. Slechtste massage ooit. Zelfs van HP bakte ze niets.
Was blij dat ik maar voor een half uur had afgesproken.
 
wisselend zoals ik hier al beschreef. ik heb echt 2x een pracht uur gehad met der. en de laatste keer. was dus heel slecht. en dus ook bijna de oudere dame gehad voor de massage.
vorige week weer geweest, zelfde masseuse ander gevoel naar buiten. heel afstandelijk. was meer aaien dan massage. was heel kort af met alles. Ik was er na 30 min al klaar mee eigenlijk. maar tegen beter weten in blijven liggen.

ik kom hier voorlopig niet meer terug. iemand nog adresjes in/ rond alkmaar? pb a.u.b
 
vorige week weer geweest, zelfde masseuse ander gevoel naar buiten. heel afstandelijk. was meer aaien dan massage. was heel kort af met alles. Ik was er na 30 min al klaar mee eigenlijk. maar tegen beter weten in blijven liggen.

ik kom hier voorlopig niet meer terug. iemand nog adresjes in/ rond alkmaar? pb a.u.b
@kleinduimpje33
je vraagt om een pb, maar dat heb jezelf geblokt??
 
Terug
Bovenaan Onderaan