Recensie Maria (Bul), Amsterdam, Oude Nieuwstraat 26 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Klomklommer

Newbie
18
16/11/21
28
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms moet je wat geluk hebben tijdens het wandelen en vandaag viel ik met mijn neus in de boter.
Wandelend door de Oude nieuwstraat stond daar ineens een prachtige meid naar me te zwaaien en ik kon het niet laten even een praatje te maken. Van dichtbij was ze gelukkig nog steeds aantrekkelijk; lang geblondeerd haar, erg slank, paar mooi verbouwde borsten (niet vanzelfsprekend), mooie heldere blik in de ogen en een prettige lach.
Ze stelde zich voor als Maria en was niet gehaast, juist lekker ontspannen (ik denk dat ze ook wel weet dat mannen niet meer weggaan als ze eenmaal binnen staan bij haar). Na het bespreken van de opties en het financiële gedeelte hebben we rustig wat gekletst en elkaar betast. Ze voelt zijdezacht aan en heeft een prachtig figuur. Na wat voorspel heb ik haar sappige goed verzorgde kutje gelikt. Ze genoot hier erg van en stelde 69 voor, dat hoorde ik graag. Na een goede sessie 69 ging ze op haar rug liggen, condoom erom en even dat heerlijke lijf bekeken. Prachtige siliconen borsten, redelijk formaat voor zo'n slanke meid maar niet overdreven groot. Mooie stijve tepeltjes erop. Een poos missionaris gedaan waarna ze, na nog een likbeurtje, op me kwam zitten. Wat een heerlijk uitzicht was dat terwijl ze met haar natte kutje op en neer stuiterde. Om af te sluiten nog doggy gedaan, thank god voor spiegels... wat een feest. Ze begon luider te kreunen naarmate ik harder stootte en dat was precies goed, ik heb het condoom goed volgespoten. Achteraf nog leuk nagepraat.
Maria is echt een pareltje, absoluut herhaalgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Was dit soms de maria die voor de corona ook een zus had die in de business zat (Selena) Of dat echt waar was weet je nooit maar goed de gedachte is wel spannend (vind ik) Als dat zo is dan moet ik maar eens snel weer die kant op want dit zijn echt klasse - dvp's
 
Was dit soms de maria die voor de corona ook een zus had die in de business zat (Selena) Of dat echt waar was weet je nooit maar goed de gedachte is wel spannend (vind ik) Als dat zo is dan moet ik maar eens snel weer die kant op want dit zijn echt klasse - dvp's
Ze woont samen met haar zus (ken ik niet persoonlijk), ik zal eens vragen hoe ze heet. Maar Maria is een toppertje, terug in januari.
 
Ik vermoed dat deze dame haar tijd anders is gaan invullen dan middels het plezieren van wandelende heren. Spijtig maar het is niet anders.

Mocht iemand kunnen aangeven dat ik het mis heb laat het mij/ons allen weten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan