Recensie Maria/Giselle, Alkmaar, Achterdam D2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sorry jongens, ik weet niet of Giselle vóór de vevroegde sluitingen misschien alleen overdag werkte. Maar vrijdagavond 25 februari 20:05 zat ze er echt hoor.
 
Vandaag, zag ik de plastic fles aloë Vera weer voor de gesloten gordijnen staan. Na een heen en weertje langs de dames waren de gordijnen open en werd ik met open armen ontvangen door deze routinier. Ik heb al eens eerder een recensie geplaats, en als ik het weer zou moeten doen zou die niet anders zijn dan mijn vorige. Vandaar alleen even een verslagje. Vandaag was ik in een kinky mood, en Giselle ook. Na het opgeilen en uitkleden werd ik eerst geblinddoekt op het bed neergelegd. Daar ben ik goddelijk verwent en opgehitst. Na wat geritsel moest ik mijn billen omhoog doen om er wat doekjes onder te kunnen leggen, en even later lag ik geblinddoekt met een dildo in mijn achterste om vervolgens deepthroat gepijpt te worden. Na het pijpen bleef het lang stil en vervolgens werd ik verrast met een paar handboeien om mijn polsen en een voorbinddildo in mijn mond. Tijdens het bevredigen van de dildo vreesde ik al voor het ergste, ik zou anaal worden genomen.....Ik heb hier nog weinig ervaring mee, en ik weet ook niet echt of het mijn ding is, maar mijn meesteres deed gelukkig voorzichtig met me. Na al dit spannends kwam ze bovenop me zitten om me al rijdend te verwennen. Eerst reverse en daarna normaal waarbij ik mijn mond af en toe open moest doen om haar spuug op te vangen.
Ze besloot deze heerlijke sessie met een uitstekende facesitting/69 waar ze me klaar pijpte, en tegelijkertijd over mijn gezicht heen gleed zodat ik haar goed kon verwennen met mijn mond.
Het was weer genieten met de grote G.

@indomen, ik weet niet hoe ze bare aanvoelt.....eerlijk gezegd, stiekem hoop ik ook niet dat ze dit doet.
 
Damm… @bennymooi wat een verhaal man krijg er zo wat een stijfe van.ik wandel voorheen vaak op de dam ik heb haar ook vaak gezien maar ik ben nog nooit binnen geweest. Maar door dit verhaal denk ik toch maar is snel kijken. Heb je nog andere nieuwe lekkere meiden gezien ben alweer een tijd niet geweest op de dam. En dat was voor corona tijd wel 1 tot 2 keer in de week 😂😂🤦‍♂️🤦‍♂️
 
Giselle biedt wel klaarkomen in mond aan en volgens mij ook bare.

Dat blijft wel een risico. Ik zou hem er zelf nooit zonder insteken, in een vagina van een dvp. Maar ieder zijn ding natuurlijk:)


Ze is verder inderdaad lang niet gezien op het Dammetje.
 
Zou erg jammer zijn als ze gestopt is.
Ik kom niet heel vaak op de Dam, maar als ik de Dam bezocht, dan ging ik 9 van de 10 keer naar haar toe. Mocht iemand haar telefoonnummer hebben, dan zou ik die graag per persoonlijk bericht willen krijgen.
 
Heb haar circa maandje geleden gezien op de Ruysdaelkade A'dam.
Maar niet aan het werk lijkt me..
Kan me namelijk niet voorstellen dat ze ineens, zonder iets te zeggen tegen haar vaste klanten, haar vaste stek in Alkmaar verlaat om in het dure Amsterdam helemaal opnieuw te beginnen. Zou totaal niet logisch zijn.
 
Bijzonder, ze is er dus wel en niet tegelijk. Hopelijk hoeven we alleen maar te wachten tot ze weer echt begonnen is. Maar het duurt nu wel erg lang.
 
Hoop gedoe om Giselle. Ze is er niet, en de kans dat ze weer terugkomt wordt ook steeds kleiner. Ze is al een maand of 9 niet gezien.

Maar zeg nooit nooit..., want het vak levert voor velen nog altijd meer op dan achter de kassa staan of boerenkool snijden op het land. Zeker met haar hoeveelheid aan extra's. Bovendien heeft ze een cv-gat.
 
Wat een hoop gelul hier, ik voeg een serieus bericht toe, want ik heb haar echt zien zitten, die kleine. Ze lachte nog naar mij want ze herkende me. Veel plezier verder.
 
Wat een hoop gelul hier, ik voeg een serieus bericht toe, want ik heb haar echt zien zitten, die kleine. Ze lachte nog naar mij want ze herkende me. Veel plezier verder.
Ik verbaas me werkelijk dat jij in deze kwestie uberhaupt serieus genomen wordt door een aantal foremleden hier. Zeker goeie vriendjes? Beweren dat je haar een maand geleden gezien hebt in Amsterdam aan de Ruysdaelkade.. Zo'n bewering rammelt werkelijk aan alle kanten.

Je zou verwachten dat mensen hier een zuiver beeld zouden willen van hoe en wat, maar kennelijk is het hier net de coalitie in politiek Den Haag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan