Recensie Mariaax3.6,Aken (Voorheen Mia, House of Pleasure, Kinrooi) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roykewilwel

Wandelaar
Forumpionier
60
02/07/21
41
11
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/6391751-mia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Even om mee te beginnen, deze topic gaat over een andere Mia dan waar ik al eerder een topic over bent gestart.

Vandaag op de bonnefooi naar HOP geweest omdat ik in de buurt was.
Er waren niet veel dames beschikbaar en eigenlijk op advies van de gastheer gekozen voor Mia omdat ze zeer aan te raden was.

Qua uiterlijk is ze op de foto's knapper dan in het echt, maar lelijk is ze zeker niet.

Ik kan er kort over zijn, dit was één van de slechtste dates die ik bij HOP heb gehad!
Ik merkte dat ik niet echt een klik met haar had, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Daar kan de dame niets aan doen.

Het voelde voor mij of ze alles op de automatische piloot deed. Een hoop fake gekreun. En tussendoor met haar telefoon bezig, een zeer ongeïnteresseerde houding.

Toen ze op een gegeven moment bezig was mij met één hand te masseren en met de andere hand op haar telefoon berichten aan het beluisteren en berichten terug aan het sturen was, was ik er echt klaar mee! Haar aangegeven dat ik dat niet wasrdeerde. Heb me gedouched, aangekleed en mijn beklach ingediend bij de gastheer. Die zou dit nog met haar bespreken.

Misschien hebben andere wandelaars een betere ervaring met haar, maar ik vond haar echt vies tegenvallen. Absoluut geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Geen klik is iets wat kan. Je schrijft dat de DVP daar niets aan kan doen. Dat klopt, maar ze kan wel haar best doen om het een aangename date te maken. Als er geen klik is, is dat iets waar de dame wat mij betreft een tandje bij kan en moet schakelen. Als ik lees dat ze op haar telefoon zit, heeft ze er niets van begrepen. Snap niet dat ze haar aanbevolen kunnen hebben. Vraag is wat er met je klacht gebeurt. Kennelijk richting jou niet al te veel..... Je bent vertrokken en dat was het dan?
 
Terechte opmerking van je. 👍
Ik kom regelmatig daar en er is wel wat mijn klacht gedaan en geregeld. Maar dat is tussen mij en HOP. Dat heeft mijns inziens ook niets met de recensie over de dame te maken. Vandaar dat ik er niet zo op in ga.
 
De recencies zijn niet heel goed, maar ze ontvangt nu in Aken voor €100 per uur.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan