Recensie Marina, Zutendaal 2,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hulapalu

Wandelaar
Forumpionier
42
05/07/21
52
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/marina-trio-and-squirt.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs deze bloedmooie Latina dame bezocht. Om maar meteen met de deur in huis te vallen: zij heeft me de beste blowjob gegeven die ik al ooit ervaren heb bij een dvp. Maar, en hier komt het addertje, enkel met condoom. Ze biedt ook de optie pijpen zonder aan, maar dat zijn loze woorden. Als je daarnaar vraagt zegt ze dat het geen probleem is, maar vervolgens zet ze zich met haar prachtige kont op je gezicht en zegt ze dat ze aan het pijpen is, maar eigenlijk is ze je gewoon aan het aftrekken. Ook bij de sex (mc) is ze overdreven bang (voor een soa?). Klaarkomen in haar (mc) mag enkel nadat je van condoom gewisseld hebt! Ik was de eerste keer in haar klaargekomen (mc) zonder op voorhand aan te geven dat het bijna zo ver was, en toen was ze echt extreem angstig. Ze zei dat ik haar moest waarschuwen, want door het stoten zou het cd gescheurd kunnen zijn. Erg vreemde ervaring, had ik nog nooit meegemaakt... Nu ja, al snel klaargemaakt voor ronde 2, en al bij al een van de betere ervaringen in de buurt.

Samengevat: bijzonder mooie dame, bijzonder mooi lichaam, uitstekende hygiëne, en prima ervaring zolang je alles mc doet, geeft ze je de tijd van je leven. Ze heeft me met haar pijpkunsten dingen laten voelen waarvan ik niet wist dat je ze kan voelen. Maar laat je niks wijsmaken, pzc is bij haar een no go, ook al zegt ze van wel. Geef dus zeker geen extra geld voor pzc, want dan kom je bedrogen uit.
 
Correct, ik heb 150 betaald voor een uur (alles mc). Wil je pzc, dan vraagt ze 50 extra, maar dat zou ik je dus niet aanraden.

En ja jongens, eigenlijk hebben jullie gelijk en verdient ze geen 4 sterren als je het totale plaatje bekijkt. Althans wat betreft het neuken. Noem me naïef, maar ze pijpt geweldig, en daarom heb ik haar alsnog 4 sterren gegeven. Maar laat het een waarschuwing zijn: het is een pareltje als je op zoek bent naar een uitgebreide pijpdate, maar als je voor GFE gaat, kan je beter ergens anders naartoe. Tenzij je het geweldig vindt om van cd te wisselen net voor je klaarkomt...
 
Als je haar contacteert via whatsapp, dan krijg je een hele prijslijst van haar. Het komt neer op het volgende: basisprijs = 150/uur, en voor zowat alle extra's vraagt ze 50 extra. Het squirten heb ik niet uitgetest helaas.
 
Ik heb deze dame enkele keren bezocht in de zomer van vorig jaar, was toen nog gewoon een flat rate alles inbegrepen zonder klokkijken. Was echt een snoepje, maar als ik de berichten hier lees lijkt het er op dat ze inmiddels de schrik te pakken heeft. Jammer, voor haar, en de klant uiteraard.
 
Als je haar contacteert via whatsapp, dan krijg je een hele prijslijst van haar. Het komt neer op het volgende: basisprijs = 150/uur, en voor zowat alle extra's vraagt ze 50 extra. Het squirten heb ik niet uitgetest helaas.
En dan blijkt ze sommige extra's niet te leveren. Te mijden dame dus, of het moet zijn dat je op zoek bent naar een pijpdate met rubber en graag een pitstop maakt net voor de finale stoot.
 
Ben gisteren naar deze geweldige Venezolaanse jong dame geweest. Heb een uur betaald, was een fantastische klick (zeker door dat ik een fles Martini bracht). We hebben bachata gedanst, daarna begon ze op mij te twerken, heb ik nooit meegemaakt. En op dat moment heb ik 1uur extra betaald! zag het gewoon aan haar dans, dat het geweldig ging zijn. Na de twerk gedoe, heb ik een old school R&b gezet. We begonnen rustig te dansen, en begonnen we dansend te neuken. Ze was warm, nat, en we begonnen te kussen (een echte GFE!) En op een moment begon ze te squirten... Damn, dat was lekker! Erna gingen we liggen, zij in mijn armen, babbelen, kussen. Zijn we gaan douchen, en nog een beurt onder den douche begonnen en in de kamer geëindigd. Was echt een topper, en zal zeker terug gaan.

Love this chick!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/marina-754
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuk half uurtje doorgebracht met Marina. Last minute afspraak gemaakt via WhatsApp, reageert snel en goed. Ontvangen op mooie kamer met groot bed, massagetafel en fauteuil in Zutendaal.

Het is een lekkere jonge Zuid-Amerikaanse meid met prachtig figuur en mooie kop. Werkt zeer professioneel maar toch niet afstandelijk. Blijft lekker actief, kijkt je geil aan en kreunt lekker mee. Begonnen met een goede massage. Pijpen deed ze echt lekker (geen tandjes, veel enthousiasme) en ze blijft alle standjes proberen totdat er een lekkere gevonden is. Diverse extra's zijn mogelijk maar hoewel ik daar normaal wel voor in ben was er nu al genoeg geilheid. De kinky extra's bewaren we voor een volgende keer ;)

Haar Engels is ook van redelijk niveau dus communiceren gaat ook goed. Gewoon een prima adresje met zeer groot herhalingsgevaar.
 
Ik had haar gestuurd via WhatsApp en gevraagd dat anaal mogelijk was. Ze antwoordde positief en gaf een prijslijst door waar anaal als optie stond voor 50€ extra.
Ik heb het ooit eens geprobeerd toen ze in houthalen Helchteren zat, was tijdens Corona. Ik kreeg hem er niet in ondanks dat ze toch probeerde, dus de optie is er wel alleen kan ik niet garanderen dat het een succesvolle poging gaat zijn…
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4880320-marina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zeeeer mooie meid, prachtig om te zien. Na wachten en wachten kon ik eindelijk aan de deur komen. Binnen ook nog effe wachten, ze moest nog wat doen. Na een kwartier uiteindelijk nam ze mijn jantje en moest ik haar nog even op wijzen dat ik betaald had voor bj zonder... Pijpen deed ze snel en gehaast ik kwam dan ook vrij snel klaar. Vervolgens een massage om tot rust te komen.... maar weer effe wachten, ze moest even wat doen.... uiteindelijk was ik gereed voor de tweede ronde maar ze gaf aan dat het klaar was. Door al dat wachten was de tijd dus snel om en heb effectief maar een half uurtje met haar kunnen spelen. Jammer ... nogmaals een heel mooie meid maar diensten ondermaats. Ben wel beter gewend. Dus echt geen herhalingsgevaar voor mij.

Ik had reeds een reactie geplaatst op Kinky, maar deze werd uiteraard meteen dichtgezet.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Medewandelaars,

Ik ben ook langs geweest bij deze meid, de foto's liegen er niet om mooie meid!
Maar daarmee is ook alles gezegd.

Service ondermaats!
Ze shaked wat met haar kont (mooie kont)
Waardoor Jantje op temperatuur komt.
Eens dat gebeurd, wil ze onmiddellijk neuken.

Ik heb haar toch gevraagd om eerst te pijpen, geen probleem.

iK denk dat het Max 2 min geduurd heeft, ben al bijna vergeten dat ze gepijpt had.

ZO SNEL WAS HET!

Hierna ging ze on top maar dit dat duurde ook niet lang. (Max 5min)

Dan vroeg ik maar voor doggystyle.
Ze deed alsof dat ze het niet hoorde en ging op haar rug liggen.

Ik dacht foert, snel klaarkomen en weg.

Totaal 20min geweest!

Zoals je kan raden is er niets van GFE.

Gelukkig kies ik bij het eerste bezoek steeds voor 30min.
 
Laatst bewerkt:
Mooie meid, gezicht. En daar is alles mee gezegd. Vaker slechte service meegemaakt, maar hier trof ik de overtreffende trap aan.Alles wat afgesproken was kwam ze niet na.
Meteen zak om de kop voor het pijpen en ze hield haar slip aan ondanks dat ik deze trachtte uit te doen. Borstjes leken op een appelflap.
Bleef maar zeggen ; you come now
Come now. Daar werd ik niet warm van, erger na 20 min stopte ze en was ze klaar. Tegengas gegeven en vertrokken zonder haar een blik meer te gunnen. .. Wou eigenlijk ook nooit naar een circus. En stom om geen recensies te hebben gezocht. 100 pop door de plee.
 
Mooie meid, gezicht. En daar is alles mee gezegd. Vaker slechte service meegemaakt, maar hier trof ik de overtreffende trap aan.Alles wat afgesproken was kwam ze niet na.
Meteen zak om de kop voor het pijpen en ze hield haar slip aan ondanks dat ik deze trachtte uit te doen. Borstjes leken op een appelflap.
Bleef maar zeggen ; you come now
Come now. Daar werd ik niet warm van, erger na 20 min stopte ze en was ze klaar. Tegengas gegeven en vertrokken zonder haar een blik meer te gunnen. .. Wou eigenlijk ook nooit naar een circus. En stom om geen recensies te hebben gezocht. 100 pop door de plee.
Ja Marina is niet meer wat ze geweest is. Jammer, was wel lekker vroeger.
Overdaad schaadt in haar geval, hoe meer ze hier is hoe slechter het wordt.
 
Weet iemand wanneer Marina terug is?
Bespaar je de moeite en het geld.
Tijdje geleden daar geweest en ze heeft er duidelijk geen zin in. Alles haastig en maar blijven vragen wanneer ik kwam. Kust niet, pijpen met en zeer matig. Beffen ging niet want ik had wat gezicht haar je kunt het nauwelijks stoppels noemen maar goed. Nee voor mij verre van herhaling gevaar ‼️ oh ja en er zat een hondje op de badkamer/Douche de hele tijd te blaffen.
 
Bespaar je de moeite en het geld.
Tijdje geleden daar geweest en ze heeft er duidelijk geen zin in. Alles haastig en maar blijven vragen wanneer ik kwam. Kust niet, pijpen met en zeer matig. Beffen ging niet want ik had wat gezicht haar je kunt het nauwelijks stoppels noemen maar goed. Nee voor mij verre van herhaling gevaar ‼️ oh ja en er zat een hondje op de badkamer/Douche de hele tijd te blaffen.
Is zo, trekt op niet veel meer. Hondje noemt Dali voor wie het interesseert (wss niemand 🤣)
 
Ik heb echt alleen hemelse ervaringen met haar. Heerlijk lichaam, lekkere btb massage en pijpen is heerlijk. Prachtige lippen om je lul, afwisseling, toegewijd.. Als je haar goed behandelt komt ze los en heb je een heerlijk uurtje. Enige minpunt is de prijs, niet te onderhandelen.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Hallo, ik ben nieuw op dit forum maar niet nieuw met deze hobby. Vorige week voor de 2e keer bij Marina geweest. Hele mooie dame waarbij ik de eerste keer een goede ervaring heb gehad. 1 uur afgesproken en PZC voor 200 euro. Heel leuke meid die er zin in had. Goede pijpbeurt, verschillende standjes gedaan en 2 keer klaar gekomen. Daarna nog leuk met elkaar gepraat tot de tijd om was. Dat was voor herhaling vatbaar. Ook dit maal 200 euro voor 1 uur en PZC. Ik kwam binnen en het leek net een coffeeshop, ze was hartstikke stoned. Eerst een massage gehad. Die was prima. Daarna pijpen en ze deed gelijk een condoom om. Ik geef aan dat PZC de afspraak was daarom betaal ik ook 200. Zegt ze dat ze niet pijpt zonder. Ik herinner haar aan de vorige keer waarop ze zegt klopt, maar nu heb ik daar geen zin in. Dan maar met cd. Daarna neuken, alleen missionaris mogelijk, ze deed haar hand er tussen en ik mocht niet hard stoten en moest rustig aan doen. Toch klaar gekomen. Het was totaal niet als de eerste ontmoeting. Daarna stak ze een joint op en ging ze bij het raam staan roken wat ik niet bepaald netjes vond in mijn tijd. Ik vroeg of het wel goed ging met haar en of er iets aan de hand was. Waarop ze antwoorde nee, en dat ze geen zin had om te praten. Volgens mij probeerde ze tijd te rekken om geen 2e ronde te maken. Daarna begon zn mijn bovenlichaam wat te masseren, ik keek naar haar. Dat mocht niet ik moest mijn ogen dicht doen. Nogmaals gevraagd wat er aan de hand was aangezien ze de vorige keer zo leuk en enthousiast was. Toen vroeg ze me te vertrekken en liep ze weg een andere kamer in. Ik heb me omgekleed en ben naar huis gegaan. 200 euro lichter en een kut ervaring rijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan