Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt 2 van deze meiden werken vast in haarlem de andere zitten ook in Almere

Heyy weet jij misschien; is dit nou een geschikt adresje als je puur voor een uurtje erotische massage langs gaat?

*die adds zijn wel geil geschreven natuurlijk maar eindigen allemaal zo gefocussed op intiem...en ik heb her en der wat reviews gelezen van 'mwa massage skills'...hoorde ook iets over een "massage-kant" en "intiem-kant"...vraag me een beetje af wat van deze zaak te maken; heb ergens het gevoel dat massage als het ware 'een lokkertje' is en de meeste dames er meer zitten voor intiem...Maar naja dat is gevoel en heb er zelf geen ervaring mee...dus mocht jij /iemand dat wel hebben en/of aanrader die btj degelijke/opwindende massage kan geven...ben ik wel down :p
 
Laatst bewerkt:
Ik heb haar een aantal jaren terug bezocht in een flatje.
Ze verzon toen een smoes om niet te neuken en alleen pijpen, dame zag er redelijk uit maar inzet was dus geen moer aan.
Hm apart. Ben regelmatig bij deze dame geweest. Heeft nooit een smoes verzonnen om iets niet te doen. Doen soms ook tongzoenen. Het is nog steeds niet duidelijk wanneer ze dit wel of niet doet.

Vooral doggy vind ik lekker met haar vanwege die grote kont.

Zou de dame niet knap willen noemen, heeft een beetje een nors gezicht en komt wat koud en afstandelijk over.
 
Romaisa in Nieuwegein bij Dynamite prive is ook echt een aanrader. Staan geen foto's op de site, maar het is echt een schoonheid!
Kun je haar beschrijven dan? Hoe is haar figuur? Borstomvang? Billen grootte? Tja, klinkt een beetje plastisch, maar wat een schoonheid is, is voor iedereen verschillend. Heb je ervaring met haar en een recensie geschreven?
 

Iemand al eens langs geweest bij deze dame?
 
Terug
Bovenaan Onderaan