Massage, Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/joy-full-massage.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezoek Joy regelmatig, lieve vriendelijke meid. Komt in begin wat schuchter over maar behandel haar met respect en je krijg een lekkere date.
Voor mij is een uurtje tekort dus neem meestal anderhalfuur, zalige massage met een keilekker oraal hoogtepunt.
Intiem mis ik hier totaal niet.
 
Ik bezoek Joy regelmatig, lieve vriendelijke meid. Komt in begin wat schuchter over maar behandel haar met respect en je krijg een lekkere date.
Voor mij is een uurtje tekort dus neem meestal anderhalfuur, zalige massage met een keilekker oraal hoogtepunt.
Intiem mis ik hier totaal niet.
Weet je ook iets van andere dames zijn er toch wel een stuk of 8 vermoed ik
 
Onlangs nog iemand geweest en ervaring met een van de dames informatie graag welkom ga er een deze weeken eens heen maar heb graag wat info over de dames bij boddy balance turnhout
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.body2balance-massage.be/over-ons/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
30/12 Joy bij body2balance bezocht avond van te voren via watts app afgesproken gaat vlot voor massage incl. pijpen.op naar Turnhout ruime parking mooie villa ontvangen door Patrick ff later komt Joy lief klein meisje in een dun jasje net over de billetjes trap op omhoog mooi uitzicht kleine kamer vloeren kraken heteluchtballon ventilators maar knus mag je 130 euro aftikken ff jezelf wassen en de plichtmatige massage begint geen conversatie muziek staat luid na 20 min omdraaien gaat meteen op het doel af een heerlijke lingnam massage volgt ook lekker tussen de borsten weet goed af te wisselen en mij een kwartiertje tegen het spuiten aan te houden knabbelt aan je oor fluistert geile woordjes gevraagd om nog even tussen de borsten en dan lekker stevig door rukken naar HP niet meer naar het pijpen gevraagd voor een volgende keer al met al niet slecht massage is matig eenmaal op je rug begint het feest
 
30/12 Joy bij body2balance bezocht avond van te voren via watts app afgesproken gaat vlot voor massage incl. pijpen.op naar Turnhout ruime parking mooie villa ontvangen door Patrick ff later komt Joy lief klein meisje in een dun jasje net over de billetjes trap op omhoog mooi uitzicht kleine kamer vloeren kraken heteluchtballon ventilators maar knus mag je 130 euro aftikken ff jezelf wassen en de plichtmatige massage begint geen conversatie muziek staat luid na 20 min omdraaien gaat meteen op het doel af een heerlijke lingnam massage volgt ook lekker tussen de borsten weet goed af te wisselen en mij een kwartiertje tegen het spuiten aan te houden knabbelt aan je oor fluistert geile woordjes gevraagd om nog even tussen de borsten en dan lekker stevig door rukken naar HP niet meer naar het pijpen gevraagd voor een volgende keer al met al niet slecht massage is matig eenmaal op je rug begint het feest
Ik ben er ook recentelijk geweest en vond het tegenvallen. Zolang je op je buik ligt gebeurt er niets erotisch. Ik vond het een tegenvaller, geen herhaling voor mij
 
En wat doen ze dan niet en wel leg me even uit wil er eens heen maar ben graag ingelicht met wie ik zou moeten afspreken er werken namelijk meerdere dames maar wil niet teleurgesteld buiten stappen
Als je op je buik ligt wordt er nauwelijks aandacht besteed aan je erogene zone(s), rug en benen krijgen 99,9% de aandacht. Daar kom ik niet voor. Na het omdraaien is het ook sober, voor mij een reden om niet meer daar naartoe te gaan. Ik vind de villa ook een beetje vaag, lijkt wel een soort commune waarin je wordt ontvangen.
 
Als je op je buik ligt wordt er nauwelijks aandacht besteed aan je erogene zone(s), rug en benen krijgen 99,9% de aandacht. Daar kom ik niet voor. Na het omdraaien is het ook sober, voor mij een reden om niet meer daar naartoe te gaan. Ik vind de villa ook een beetje vaag, lijkt wel een soort commune waarin je wordt ontvangen.
Heb je nog andere dames ook gezien daar was dat wat
 
Mogen we weten wat er is fout gelopen waardoor je Joy niet aanbeveelt?
Zoals ik al eerder heb vermeld, zolang je op je buik ligt (en dat is zeker de helft van de tijd) is er helemaal niets erotisch aan. Pas als je je omdraait heb je kans dat ook je erogene zone(s) aandacht krijgen, maar dat is ook beperkt. Bij Massagewereld in Eindhoven of in Weert heb ik bij verschillende masseuses alleen maar betere massages gehad. Maar deze zijn tot nader order gesloten helaas.
 
Terug
Bovenaan Onderaan