Massage, Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ergens recenties van te vinden? Spreekt me al aan sinds ze adverteerde onder Veerle op 2de hands.
Inderdaad, langdradig. ook anti-vaxer. beschuldigt Bill Gates als hoofdschuldige ontstaan covid ... ooit eens afspraak gemaakt per mail en heeft me toen bestookt met honderden complottheorien .... geblokkeerd toen... :D...
moet wel toegeven dat haar massage lekker ontspannend is met een goede manuele afwerking
 
Inderdaad, langdradig. ook anti-vaxer. beschuldigt Bill Gates als hoofdschuldige ontstaan covid ... ooit eens afspraak gemaakt per mail en heeft me toen bestookt met honderden complottheorien .... geblokkeerd toen... :D...
moet wel toegeven dat haar massage lekker ontspannend is met een goede manuele afwerking
Kan ik bevestigen. Zeer goede massage, alles super clean. Ik heb er absoluut geen spijt van, maar heb geen goesting om die anti-vax propaganda nog te aanhoren. Het is een zeer naturelle dame. Daar hou ik wel van. De slip, die ze aan houdt, is wel een beetje een afknapper. Waarschijnlijk is dat ook de bedoeling, om de mannen niet in de verleiding te brengen...
 
Kan ik bevestigen. Zeer goede massage, alles super clean. Ik heb er absoluut geen spijt van, maar heb geen goesting om die anti-vax propaganda nog te aanhoren. Het is een zeer naturelle dame. Daar hou ik wel van. De slip, die ze aan houdt, is wel een beetje een afknapper. Waarschijnlijk is dat ook de bedoeling, om de mannen niet in de verleiding te brengen...
Deze dame houd haar slip aan :cry:doen de andere dames dat dan ook ? mogen we dan hun nat kutje niet zien ,want ik denk dat ze voortdurend een penis in hun handen hebben dat dit toch ook iets doet aan hun gestel ??
 
Nog iemand geweest onlangs bij boddy2balance ervaring opgedaan info is welkom wil er graag heen is er nog niet van gekomen nog niet die richting uitgestuurd ivm werk vanuit Gent
 
Wie op zoek is naar een échte tantramassage/gfe-ervaring, kan ik aanraden om iets verder te kijken dan je neus lang is... Op slechts 2km, 5minuten afstand van B2B, kan je terecht bij noah-vosselaar, die privé massages geeft... Ik ga er sinds 2 jaar bijna wekelijks. Wegens omstandigheden tussendoor 2x bij B2B geweest. Wat heb ik me dat beklaagd!! Maar, dit zal wss liggen aan de klik die ik met Noah heb. Zij kent me dan ook door en door... Weet me telkens op een andere manier te verrassen, met haar warme olie en gouden, fluwelen handen.... Deze meid stelt je orgasme telkens uit tot je op een punt komt dat je explodeert! Zij geeft zowel lichamelijk als geestelijk het ultieme genot!!! Een echte aanrader!!
 
Wie op zoek is naar een échte tantramassage/gfe-ervaring, kan ik aanraden om iets verder te kijken dan je neus lang is... Op slechts 2km, 5minuten afstand van B2B, kan je terecht bij noah-vosselaar, die privé massages geeft... Ik ga er sinds 2 jaar bijna wekelijks. Wegens omstandigheden tussendoor 2x bij B2B geweest. Wat heb ik me dat beklaagd!! Maar, dit zal wss liggen aan de klik die ik met Noah heb. Zij kent me dan ook door en door... Weet me telkens op een andere manier te verrassen, met haar warme olie en gouden, fluwelen handen.... Deze meid stelt je orgasme telkens uit tot je op een punt komt dat je explodeert! Zij geeft zowel lichamelijk als geestelijk het ultieme genot!!! Een echte aanrader!!

 
Nog iemand geweest onlangs bij boddy2balance ervaring opgedaan info is welkom wil er graag heen is er nog niet van gekomen nog niet die richting uitgestuurd ivm werk vanuit Gent
Jij hebt al 34 keer gevraagd naar dit huis????? kwestie van item hoog op de lijst te houden???? en zelf nog nooit een recensie geschreven over een meisje hier???? vreemd als je het mij vraagt .....
 
Jij hebt al 34 keer gevraagd naar dit huis????? kwestie van item hoog op de lijst te houden???? en zelf nog nooit een recensie geschreven over een meisje hier???? vreemd als je het mij vraagt .....
Wat is daar vreemd aan wil gewoon info zodat ik niet teleurgesteld buiten stap er zijn zoveel verschillende ervaringen de een vind het goed en voor de ander nooit meer en heb al meerdere recensies geschreven hoor dus weet niet wat je daar nou mee bedoelt mvg steven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Scorpio:

Joy:

Ik ben zelf heel benieuwd naar Tantra en zou dat graag eens echt willen ontdekken. Ik heb al eerder gelezen dat dit een goed adresje is om tantra te ervaren en niet zomaar een "gewone rubdown en handjob" te ervaren.

Ik wil dat graag ontdekken zonder te sturen door te zeggen wat ik "wil". Maar ik wil wel weten wat ik kan verwachten. Zwarte tantra, rode tantra, ... da`s allemaal chinees voor mij.

Eigenlijk moet iemand mij eens goed uitleggen wat dat inhoudt, tantra. Post gerust als je hier al geweest bent, of als je dat niet openbaar wil stuur gerust een pb.

En ik leid af uit de mogelijkheden in de advertenties dat er zowel bij Scorpio als bij Joy mogelijkheid is tot PZC en meerdere orgasmes, en zelfs bij Scorpio intiem met condoom. Spijtig dat Joy dat laatste niet lijkt aan te bieden want haar gezicht triggert bij mij een verlangen, en ik kan me voorstellen dat indien ik bij haar zou gaan ik zonder intiem met een gevoel van teleurstelling of "op mijn honger blijven zitten" terug vertrek.

Eigenlijk verlang ik gewoon naar een massage waar ik "mentaal en spiritueel in wegglijd", die ik "onderga" (wat je heel letterlijk mag nemen), waarbij ik op voorhand weet dat PZC en liefst ook intiem daar deel van uitmaken, en ik het me gewoon kan laten "overkomen". Maar ik ben dus niet zeker of dat is wat ik kan / mag verwachten, voel wat schroom om daar telefonisch naar te informeren, en het is me te ver om dat eens zomaar te gaan uitproberen.

Als ik met die blik naar de prijzen kijk, dan weet ik nog minder wat ik kan verwachten:

130euro/1uur, 190euro/90min, 260euro/120min,

extra diensten naar wens + 50 euro


Het is allemaal al zo cryptisch omschreven, hoe moet ik dan begrijpen wat er "standaard" inzit en welke "diensten" als "extra" beschouwd worden?

En iedereen die een review post over een tantra adresje doet daar ook altijd zo mysterieus erover, waarom kan het eens niet duidelijk zijn?

Als ik zin heb om te neuken zal ik wel iets anders opzoeken dan tantra, vanuit hoger beschreven verlangen vermoed ik dat tantra is wat ik zoek maar niemand die me dat lijkt te kunnen bevestigen. En iedereen weet dat "de verkoper" niet de meest objectieve bron is over de "kwaliteit van z`n producten", dus bellen en me informeren is niet het eerste wat in me opkomt.

Nogmaals, als iemand zich bereid voelt om wat uit te wijden over tantra en dit adresje, in review of in pb, ga gerust uw gang. Mijn shakra`s zullen je dankbaar zijn, al weet ik niet goed hoe ik die kan bereiken ;)
 
Ik heb het helemaal in het begin van deze rubriek al gezegd: volgens mij is het een mooie verpakking voor een dure massage gevolgd door een handjob. Best leuk, maar waarschijnlijk elders voor de helft van de prijs ook te krijgen. En neen, ik ben nooit naar een tantra massage geweest, dus misschien vergis ik mij. Maar anderzijds heeft ook niemand het bijzondere van tantra ooit deftig kunnen beschrijven tenzij in zweverige termen waarvoor ik, eerlijk gezegd, bijzonder allergisch voor ben. Al die zweverigheid klasseer ik onder "religie en andere waanzin".
 
Nog ervaringen van iemand geweest toevallig ga binnenkort boeken weet alleen niet wie apart dat er zoveel verschillende mogelijkheden zijn per dame en verschillende reacties heel onduidelijk allemaal en als je belt ook onduidelijk raar adresje
 
Een keer geweest. Met Scorpio. goede massage, mogelijkheid om extra's te nemen. Heel duur. Wel mooie setting.
Maar als je voor bijna de helft even goed en zelfs beter 'verder geholpen' wordt ... dan weet ik het wel.
 
Dit forum dient om zowel positieve als negatieve reacties van echte ervaringen neer te schrijven. zou het mogelijk zijn ons daartoe te beperken en kinderachtig gedoe even achterwege laten...
37 keer dezelfde vraag stellen is redelijk simpel als je het mij vraagt. Maar coit, I rest my case
 
Dit forum dient om zowel positieve als negatieve reacties van echte ervaringen neer te schrijven. zou het mogelijk zijn ons daartoe te beperken en kinderachtig gedoe even achterwege laten...
37 keer dezelfde vraag stellen is redelijk simpel als je het mij vraagt. Maar coit, I rest my case
Dan zal u mijn eens moeten vertellen waarom u mijn aanvalt ik vraag alleen maar info stoort u zich eraan u zorg niet de mijne en als u dat kinderachtig vind niet mijn probleem ik verwachte info en positieve reacties maar helaas zijn er die weinig over dat b2b in turnhout en u zei dat ik nooit iets plaatste over dames zoek manon en milena eens op en blaast dan nog eens zo hoog van de toren verdoemenis dat u bent
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan