Massage, Turnhout 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bezoek Joy regelmatig, lieve vriendelijke meid. Komt in begin wat schuchter over maar behandel haar met respect en je krijg een lekkere date.
Voor mij is een uurtje tekort dus neem meestal anderhalfuur, zalige massage met een keilekker oraal hoogtepunt.
Intiem mis ik hier totaal niet.
laatste keer dan maar
 
Als je op je buik ligt wordt er nauwelijks aandacht besteed aan je erogene zone(s), rug en benen krijgen 99,9% de aandacht. Daar kom ik niet voor. Na het omdraaien is het ook sober, voor mij een reden om niet meer daar naartoe te gaan. Ik vind de villa ook een beetje vaag, lijkt wel een soort commune waarin je wordt ontvangen.
Een commune??? hahahaha Weet je eigenlijk wat een commune is????? Jeeezes!! hahahahaha
 
Jammer als je iets vraagt er nauwelijks reacties komen over boddy blance in turnhout
Body2balance is een toplocatie! Ik ga er op heel regelmatige basis. Ik ga eigenlijk nergens anders meer. Elke dame die er werkt is 100% bezig met de klant een super moment te geven. Hygiëne, discretie, topper voor de provincie Antwerpen. En niks fake aan de dames op de koop toe! Je moet bij aanvang wel aangeven wat je verwacht, en dat kan je dan ook verwachten.
 

Scorpio:

Joy:

Ik ben zelf heel benieuwd naar Tantra en zou dat graag eens echt willen ontdekken. Ik heb al eerder gelezen dat dit een goed adresje is om tantra te ervaren en niet zomaar een "gewone rubdown en handjob" te ervaren.

Ik wil dat graag ontdekken zonder te sturen door te zeggen wat ik "wil". Maar ik wil wel weten wat ik kan verwachten. Zwarte tantra, rode tantra, ... da`s allemaal chinees voor mij.

Eigenlijk moet iemand mij eens goed uitleggen wat dat inhoudt, tantra. Post gerust als je hier al geweest bent, of als je dat niet openbaar wil stuur gerust een pb.

En ik leid af uit de mogelijkheden in de advertenties dat er zowel bij Scorpio als bij Joy mogelijkheid is tot PZC en meerdere orgasmes, en zelfs bij Scorpio intiem met condoom. Spijtig dat Joy dat laatste niet lijkt aan te bieden want haar gezicht triggert bij mij een verlangen, en ik kan me voorstellen dat indien ik bij haar zou gaan ik zonder intiem met een gevoel van teleurstelling of "op mijn honger blijven zitten" terug vertrek.

Eigenlijk verlang ik gewoon naar een massage waar ik "mentaal en spiritueel in wegglijd", die ik "onderga" (wat je heel letterlijk mag nemen), waarbij ik op voorhand weet dat PZC en liefst ook intiem daar deel van uitmaken, en ik het me gewoon kan laten "overkomen". Maar ik ben dus niet zeker of dat is wat ik kan / mag verwachten, voel wat schroom om daar telefonisch naar te informeren, en het is me te ver om dat eens zomaar te gaan uitproberen.

Als ik met die blik naar de prijzen kijk, dan weet ik nog minder wat ik kan verwachten:

130euro/1uur, 190euro/90min, 260euro/120min,

extra diensten naar wens + 50 euro


Het is allemaal al zo cryptisch omschreven, hoe moet ik dan begrijpen wat er "standaard" inzit en welke "diensten" als "extra" beschouwd worden?

En iedereen die een review post over een tantra adresje doet daar ook altijd zo mysterieus erover, waarom kan het eens niet duidelijk zijn?

Als ik zin heb om te neuken zal ik wel iets anders opzoeken dan tantra, vanuit hoger beschreven verlangen vermoed ik dat tantra is wat ik zoek maar niemand die me dat lijkt te kunnen bevestigen. En iedereen weet dat "de verkoper" niet de meest objectieve bron is over de "kwaliteit van z`n producten", dus bellen en me informeren is niet het eerste wat in me opkomt.

Nogmaals, als iemand zich bereid voelt om wat uit te wijden over tantra en dit adresje, in review of in pb, ga gerust uw gang. Mijn shakra`s zullen je dankbaar zijn, al weet ik niet goed hoe ik die kan bereiken ;)
Eigenlijk vrij simpel, even telefoneren en aan de telefoon beantwoorden ze al je vragen en mogelijkheden. Simpel toch? Ik ga er heel vaak en nog nooit een teleurstelling gehad. Vriendelijke ontvangst door Pat of zijn vrouw, en de dames die er beschikbaar zijn een voor een aan te raden. Maar gewoon aangeven wat je verwacht.
 
En wat doen ze dan niet en wel leg me even uit wil er eens heen maar ben graag ingelicht met wie ik zou moeten afspreken er werken namelijk meerdere dames maar wil niet teleurgesteld buiten stappen
een voor een aanrader Genietertje. Ik ben er vast klant en ga eigenlijk nergens anders meer! topservice, vriendelijk, niks fake en hygiënisch. Dikke aanrader.
 
Zoals ik al eerder heb vermeld, zolang je op je buik ligt (en dat is zeker de helft van de tijd) is er helemaal niets erotisch aan. Pas als je je omdraait heb je kans dat ook je erogene zone(s) aandacht krijgen, maar dat is ook beperkt. Bij Massagewereld in Eindhoven of in Weert heb ik bij verschillende masseuses alleen maar betere massages gehad. Maar deze zijn tot nader order gesloten helaas.
Bij massagewereld is niets erotisch!! Daar mag je de dames amper aanraken! Laat staan er intiem mee zijn, bij massagewereld kan je enkel een massage verwachten!
 
Alle dames (waaronder Bo en Chayenne) van Massagewereld in Eindhoven zijn vele malen beter
helemaal niet akkoord. Bij massagewereld is het duur, dames mag je amper aanraken! Zij krijgen er zelfs workshops hoe de aanrakingen van de klanten te ontwijken (en dat heb ik van een heel goede rechtstreekse bron) De dames gaan er ook heel automatisch en mechanisch te werk. Absoluut geen aanrader voor mij, 1000% betere service bij body2balance!
 
Ik wil dat graag ontdekken zonder te sturen door te zeggen wat ik "wil". Maar ik wil wel weten wat ik kan verwachten.

Maar gewoon aangeven wat je verwacht.

En iedereen weet dat "de verkoper" niet de meest objectieve bron is over de "kwaliteit van z`n producten", dus bellen en me informeren is niet het eerste wat in me opkomt.

Eigenlijk vrij simpel, even telefoneren en aan de telefoon beantwoorden ze al je vragen en mogelijkheden. Simpel toch?

Lid sedert vandaag, meteen 11 posts enkel over B2B en allemaal bejubelend maar vrijwel inhoudsloos.

Heb ik nu net bezoek gekregen van hun commercieel vertegenwoordiger of zo?
 
Lid sedert vandaag, meteen 11 posts enkel over B2B en allemaal bejubelend maar vrijwel inhoudsloos.

Heb ik nu net bezoek gekregen van hun commercieel vertegenwoordiger of zo?
Dan hoef je gewoon op redlights te gaan.... och? Daar zie wat alle dames voorstellen in hun profiel. Alles wat aangevinkt staat is mogelijk, wat niet aangevinkt staat is dan niet mogelijk. En dan gewoon aangeven aan de dame van uw afspraak waar dan ook wat je wenst.... dat is toch geen Chinees? ;-)
 
Dan hoef je gewoon op redlights te gaan.... och? Daar zie wat alle dames voorstellen in hun profiel. Alles wat aangevinkt staat is mogelijk, wat niet aangevinkt staat is dan niet mogelijk. En dan gewoon aangeven aan de dame van uw afspraak waar dan ook wat je wenst.... dat is toch geen Chinees? ;-)
Commercieel vertegenwoordiger?? Wat is dat nu voor zever?? Ik geef als commentaar op een commentaar die u geeft!!! Ik ben daar vaste en heel tevreden klant! Ik zeg toch ook ,iet van u dat u een negativist bent of een "mierenneuker"???
 
Commercieel vertegenwoordiger?? Wat is dat nu voor zever?? Ik geef als commentaar op een commentaar die u geeft!!! Ik ben daar vaste en heel tevreden klant! Ik zeg toch ook ,iet van u dat u een negativist bent of een "mierenneuker"???
Fijn dat je zo tevreden bent. Lekker naartoe blijven gaan, ik heb de voorkeur voor andere adressen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan