Massage voor de DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Teddy Ruxpin

Wandelaar
81
20/01/22
69
Het uitgebreid masseren van het mooie lichaam van een dame.
Dat is ook iets waar ik evenveel van kan genieten als de dame zelf. Ik zou er zelfs een uurtje aan kunnen geven om ze van kop tot teen, van achter en van voor, te verwennen met een lekkere olie en misschien zelfs met hoogtepunt als afsluiter.
Ik heb dit een keer met een dame gedaan bij een date van 2 uur. Had haar hiervoor ook vooraf gebrieft op whatsapp.
Na de eerste vrijpartij had ik haar deze verwenbeurt gegeven waar ze echt van genoot, het werd wel geen uur want ze onderbrak me om zelf ook actie te ondernemen voor mij. Met een tweede vrijpartij als gevolg.
In de ideale wereld zou ik een deal met haar moeten kunnen maken dat ik ze betaal voor een uur en ze de massage zo laat gebeuren.
Maar ja… Ze is gestopt en terug naar huis. Moest ik opnieuw een favorietje vinden wil ik ze graag opnieuw zo verwennen, mag ze natuurlijk niet te duur zijn per uur of meegaan in de deal.
Dromen mag toch nog hé…
 
Plan ik volgende date ook te doen. Meestal is de kwaliteit van de massage die je krijgt toch niet van zo'n hoog niveau (logisch want ze is een DVP geen volleerde masseuse), dus keer ik liever de rollen om (heb flink wat ervaring op vlak van massages). Het feit dat je dan een lekker lijf kan masseren en daarna de tweede ronde kan introduceren is alleen maar bonus.
 
Is erg leuk om te geven, maar ik heb geen flauw idee wat ik dan aan het doen ben eigenlijk. Kopieer een beetje wat er bij de gewone echte massages die ik ook geregeld heb gedaan wordt, maar of het ergens op slaat? Geen idee. Oh en ik krijg behoorlijk kramp in mijn vingers na een half uur of zo, wat dat betreft ook respect voor de echte masseurs en masseuses.
 
Is erg leuk om te geven, maar ik heb geen flauw idee wat ik dan aan het doen ben eigenlijk. Kopieer een beetje wat er bij de gewone echte massages die ik ook geregeld heb gedaan wordt, maar of het ergens op slaat? Geen idee. Oh en ik krijg behoorlijk kramp in mijn vingers na een half uur of zo, wat dat betreft ook respect voor de echte masseurs en masseuses.
Herkenbaar. Ik masseer ook regelmatig een dame die ik wat vaker bezoek. Ik doe ook maar wat en verplaats mijn aandacht al veel te snel richting bullseye. Vanzelfsprekend remt ze me dan af
 
Zelf ga ik regelmatig voor een sportmassage naar een echte masseuse, dus als een DvP daar aan begint, vind ik het meestal zonde van mn geld, want die benaderd de echte massage bijna nooit.

Om een DvP te masseren, dat vinden ze vaak wel leuk en daar krijg je soms ook nog wel wat extra's voor als je een beetje geluk hebt.
 
Ik doe dit bij men "vaste" rondreizende latina, ze vroeg er om na de 3de date. En ik vindt het zeker leuk om te geven, vooral bij een meid met wat kleur, dat lichaam onder de olie 😍. Maakt me telkens weer gek om nog een ronde te doen , welke er meestal van komt ook.
Bekijk effe wat filmpjes en je komt al heel ver😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan