Massagesalon vs ramen vs privéontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ewald

Wandelaar
40
15/11/21
12
3
Wat zijn volgens jullie de voor en nadelen van bovenstaande?

Zelf heb ik enkel ervaring met massagesalons. Ramen moet te snel gaan voor mij denk ik en privéontvangst daar is het adres vaak niet op voorhand bekend…
 
Privé huizen misschien? daarvan is het adres wel op voorhand bekend en kan je op de website van te voren even kijken wat het aanbod is en eventueel reserveren
De voordelen van een massagesalon zijn natuurlijk dat je er ( in een ideale wereld dan tenminste) ook een goede massage kan krijgen en dit bij om het even welke andere soort meestal behelpen is
De nadelen van een massagesalon zijn wat mij betreft dat je er of een geweldige massage krijgt en slechte seks of andersom en in het slechtste geval is het allebei niks
Slechte seks kan je achter een raam of in een privéhuis ook treffen maar dat de massage waardeloos is staat eigenlijk wel vast

Dat het achter de ramen alleen snelle afwerkseks is is overigens een misverstand , zelf ga ik altijd een uur ,het beste is dan om niet op een vrijdag of zaterdagavond te gaan als het geen spitsuur is , hoeveel dat kost heeft een beetje te maken met hoe druk ze het hebben , welke ramenbuurt je neemt en hoe je onderhandelings skills zijn maar in de doubletstraat ben ik ongeveer net zoveel kwijt als in een privé huis
Het voordeel is dat het aanbod groter is en ik op mijn gemak mijn keuze kan maken , het nadeel is dat als je van jong strak en blond houd je waarschijnlijk meer kwijt zal zijn
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.433
Leden
33.991
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan