Algemeen Massagewereld Heerlen, Maastricht en Weert (Algemeen) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weert zou zaterdags dicht zijn. Is vandaag volgens site geopend, met alleen de mannelijke masseur.
Raar in het verleden sloot men geregeld als er maar 2 masseuses waren. En dan zou je nu met 1 man open doen.. 🤔
Fout in systeem, net zoals laatst toen een masseuse de hele tijd in Antwerpen op de agenda stond en nooit daar is geweest.
Of staan de dames in rijen van 5 te wachten voor de masseur. Ik heb geen idee hoe zoiets loopt qua belangstelling.
De masseur is alleen op afspraak te reserveren en daarom staat die altijd op meerdere vestigingen op de site.
Vandaag in Weert moet wel een vergissing zijn want Weert is op zaterdag dicht.
 
Jammer MW is weg uit Maastricht en ben nu 2 keer in Heerlen geweest ik kan ivm werk moeilijk een afspraak boeken dus wilde ik gewoon zoals vroeger binnen wippen maar helaas alle dames bezet tot 2 keer toe gastvrouw zij nog wel heel blij erbij dat de meeste tot rond 20:00 h bezet zijn ivm afspraken.
 
Jammer MW is weg uit Maastricht en ben nu 2 keer in Heerlen geweest ik kan ivm werk moeilijk een afspraak boeken dus wilde ik gewoon zoals vroeger binnen wippen maar helaas alle dames bezet tot 2 keer toe gastvrouw zij nog wel heel blij erbij dat de meeste tot rond 20:00 h bezet zijn ivm afspraken.
In Heerlen zijn er ook veel die maar tot 4 uur werken.
Ligt eraan bij wie je wil natuurlijk
 
Inderdaad. Voor mij dan meestal via mail. Goede ervaringen mee bij MW.
Ja toen ik daar nog naartoe ging belde ik altijd.
En net die ene keer dat ik mailde was de dame met wie ik had afgesproken weg(ziek oid) kwam ik achter toen ik er was

Toen zeiden ze ja we wisten niet hoe we je konden bereiken 😅😅(contactgegevens staan in handtekening).

Ben weggegaan en sindsdien niet meer daar geweest :(

Behalve dat nooit iets te klagen gehad over MW.
 
In Maastricht had ik wel slechte ervaring met de receptioniste alicia, Aken ik een afspraak had om 8 uur, ik was altijd vroeger daar, vaak kwam ik dan zei ze je moet wachten tot kwart over 8, had zij gewoon de dame een massage laten nemen terwijl het niet kon
 
Ja toen ik daar nog naartoe ging belde ik altijd.
En net die ene keer dat ik mailde was de dame met wie ik had afgesproken weg(ziek oid) kwam ik achter toen ik er was

Toen zeiden ze ja we wisten niet hoe we je konden bereiken 😅😅(contactgegevens staan in handtekening).

Ben weggegaan en sindsdien niet meer daar geweest :(

Behalve dat nooit iets te klagen gehad over MW.
ik maak altijd de afspraak per mail of als ik er ben maak ik een vervolgafspraak en dat gaat altijd goed.
De dag zelf altijd even een mailtje of de masseuse aanwezig is en of de planning nog klopt en dan gaat het zeker goed.
Als de afspraak niet doorgaat dan mailen ze me altijd van tevoren omdat ze weten dat ik dat goed vind maar ze kunnen jou toch niet mailen als ze niet zeker weten dat je dat goed vindt want stel ze mailen jou en je vrouw ziet de mail binnen komen op je telefoon dan zou je boos zijn op Massagewereld dat ze zomaar mailen.

Ik vind het niet kunnen, stel ik heb na de massage een afspraak nog, en daardoor te laat kom.
En als je er iets van zegt doen ze alsof hun neus bloed
Als de afspraak voor jou iets te laat komt dan heb je kans dat jou afspraak ook iets te laat begint.
En dat komt vaker voor hoor ik wel van de receptioniste.
Daar kan de masseuse dan helaas ook niets aan doen.
Je gaat toch voor de ontspanning daar naartoe en als je dan iets reserve inbouwt dan gaat het toch goed.
Ik kom er geregeld en hoef bijna nooit te wachten ondanks de 3 masseuse waar ik altijd bij kom weten dat ik altijd 15 minuten reserve inbouw zodat ze voor mijn afspraak nog een massage kunnen doen ook als die dan iets uitloopt.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Sandy in Heerlen? En is de ontvangst een beetje discreet bij MW Heerlen. Niet dat je tussen de 5 mannen in staat.
Nee echt discreet is het daar niet. Er is een algemene ontvangstruimte. Meestal is er niemand anders, maar soms kom je iemand anders tegen.

Dat vind ik wel jammer daar, ik houd zelf ook van meer discretie.
 
Geen ervaring met Sandy. Wel met MW Heerlen. Discreet is het er als je de enige bent die nog een keuze moet maken of moet wachten op de masseuse. Tegenover de receptie is een zithoek waar iedereen moet wachten en daar wordt voor gesteld. Wat discretie betreft blinkt MW meestal niet uit. Alleen Eindhoven. Heerlen, Weert, Nijmegen niet. Tenzij dit in Nijmegen na de verbouwing is aangepast.
 
We komen allemaal voor hetzelfde bij MW. Er is gewoon een regel dat alles wat in MW gebeurd in MW blijft. Ken geen mannen en of vrouwen binnen MW die de privacy schenden. Elkaar gewoon netjes begroeten, dat geeft respect naar iedereen.
 
Ken geen mannen en of vrouwen binnen MW die de privacy schenden.
Nou het gaat niet altijd goed met de privacy bij MW. Er wil nog wel eens heibel zijn tussen de masseusese. En dan per ongeluk met opzet een kamer binnenlopen die
in gebruik is en dan daarna rond bazuinen dat die masseuse zich (door mij) liet beffen, wat niet zo was. Vaker gehoord van haat en nijd achter de schermen. Op een dergelijke manier maar 1x ervaren. Die masseuse wat binnen kwam stormen in de bezette kamer deed dat vaker volgens 'mijn' masseuse. Na afloop toen gastvrouw informeerde naar mijn massage voorval gemeld. Want ze deed het zelfs tot twee keer toe tijdens mijn massage. De masseuse bevestigde het, gastvrouw zou ander aanspreken.ik heb dat niet afgewacht en ben vertrokken. . Later hoorde ik via via dat die binnendenderende masseuse valse beschuldigingen had geuit over het beffen
Ken geen mannen en of vrouwen binnen MW die de privacy schenden.
Ik heb me trouwens ook altijd verbaasd dat MW ooit een gastvrouw had aangenomen uit dezelfde stad van vestiging. . Ik Kan vertellen dat dat geen slimme zet was. Ik heb daar geregeld gezien dat mannen binnenkwamen, schrokken van een bekende aan de receptie en dan maar een praatje maakte en zich weer omdraaide zonder voorgesteld te zijn aan de masseuses
 
Laatst bewerkt:
Nou het gaat niet altijd goed met de privacy bij MW. Er wil nog wel eens heibel zijn tussen de masseusese. En dan per ongeluk met opzet een kamer binnenlopen die
in gebruik is en dan daarna rond bazuinen dat die masseuse zich (door mij) liet beffen, wat niet zo was. Vaker gehoord van haat en nijd achter de schermen. Op een dergelijke manier maar 1x ervaren. Die masseuse wat binnen kwam stormen in de bezette kamer deed dat vaker volgens 'mijn' masseuse. Na afloop toen gastvrouw informeerde naar mijn massage voorval gemeld. Want ze deed het zelfs tot twee keer toe tijdens mijn massage. De masseuse bevestigde het, gastvrouw zou ander aanspreken.ik heb dat niet afgewacht en ben vertrokken. . Later hoorde ik via via dat die binnendenderende masseuse valse beschuldigingen had geuit over het beffen

Ik heb me trouwens ook altijd verbaasd dat MW ooit een gastvrouw had aangenomen uit dezelfde stad van vestiging. . Ik Kan vertellen dat dat geen slimme zet was. Ik heb daar geregeld gezien dat mannen binnenkwamen, schrokken van een bekende aan de receptie en dan maar een praatje maakte en zich weer omdraaide zonder voorgesteld te zijn aan de masseuses
Ik heb al meegemaakt dat een receptioniste verhalen van een masseuse over mij doorvertelde aan een derde waardoor ik telefonisch bedreigingen kreeg
 
Nou het gaat niet altijd goed met de privacy bij MW. Er wil nog wel eens heibel zijn tussen de masseusese. En dan per ongeluk met opzet een kamer binnenlopen die
in gebruik is en dan daarna rond bazuinen dat die masseuse zich (door mij) liet beffen, wat niet zo was. Vaker gehoord van haat en nijd achter de schermen. Op een dergelijke manier maar 1x ervaren. Die masseuse wat binnen kwam stormen in de bezette kamer deed dat vaker volgens 'mijn' masseuse. Na afloop toen gastvrouw informeerde naar mijn massage voorval gemeld. Want ze deed het zelfs tot twee keer toe tijdens mijn massage. De masseuse bevestigde het, gastvrouw zou ander aanspreken.ik heb dat niet afgewacht en ben vertrokken. . Later hoorde ik via via dat die binnendenderende masseuse valse beschuldigingen had geuit over het beffen

Ik heb me trouwens ook altijd verbaasd dat MW ooit een gastvrouw had aangenomen uit dezelfde stad van vestiging. . Ik Kan vertellen dat dat geen slimme zet was. Ik heb daar geregeld gezien dat mannen binnenkwamen, schrokken van een bekende aan de receptie en dan maar een praatje maakte en zich weer omdraaide zonder voorgesteld te zijn aan de masseuses
ik heb dat ook een keer mee gemaakt , maar naar Massagewereld gaan heeft totaal geen nut en zin meer punt 1 het is heel duur geworden en ten tweede je moet al erg vroeg een dame reserveren anders zijn ze niet vrij en dan bieden ze je iets aan waar je hond nog voor weg rent voor hun zal dat goed zijn hopelijk blijft dat dan ook voor hun zo
 
punt 1 het is heel duur geworden
Toen ik daar voor het eerst binnen liep was een Body To Body Massage 100 of 110. En als je een goede masseuse had viel daar genoeg erotiek mee te beleven. Meestal was er dan geen bijzondere voorpret in de douche. Dat was met de duurdere Body to Body intensief als het goed is wel anders. Maar de gewone massage Body To Body Massage was meestal ook prima. Na verloop van tijd werd die minder van kwaliteit om zo de intensief te stimuleren. En vervolgens is die goedkopere b2b van de kaart gegooid en nu hebben ze dit jaar de prijs weer verhoogd. Ik ben sinds die laatste verhoging niet meer geweest. Ik weet niet of dat zo blijft maar mijn bezoekjes bij MW zullen in elk geval minder zijn. Sowieso minder op goed geluk naar binnen. En ach met corona bleek het ook goed zonder MW te kunnen.
 
Toen ik daar voor het eerst binnen liep was een Body To Body Massage 100 of 110. En als je een goede masseuse had viel daar genoeg erotiek mee te beleven. Meestal was er dan geen bijzondere voorpret in de douche. Dat was met de duurdere Body to Body intensief als het goed is wel anders. Maar de gewone massage Body To Body Massage was meestal ook prima. Na verloop van tijd werd die minder van kwaliteit om zo de intensief te stimuleren. En vervolgens is die goedkopere b2b van de kaart gegooid en nu hebben ze dit jaar de prijs weer verhoogd. Ik ben sinds die laatste verhoging niet meer geweest. Ik weet niet of dat zo blijft maar mijn bezoekjes bij MW zullen in elk geval minder zijn. Sowieso minder op goed geluk naar binnen. En ach met corona bleek het ook goed zonder MW te kunnen.
De prijzen zijn vorig jaar vanaf september verhoogd en zijn dit jaar niet verhoogd zoals je omschrijft.
De verhoging daarvoor was in 2018 dus 5 jaar lang is er geen verhoging geweest dus ook niet voor de masseuses.
Ik heb destijds gehoord dat de normale B2B op verzoek van de masseuses van de kaart gehaald is zodat hun dan meer konden verdienen.
Hoe zou jij het vinden als je 5 jaar lang geen salarisverhoging van je werkgever krijgt ?
De masseuses hebben ook last van inflatie.
Een massage is inderdaad wel duur maar bij een goede masseuse is het toch zeker waard.
 
De prijzen zijn vorig jaar vanaf september verhoogd en zijn dit jaar niet verhoogd zoals je omschrijft.
De verhoging daarvoor was in 2018 dus 5 jaar lang is er geen verhoging geweest dus ook niet voor de masseuses.
Ik heb destijds gehoord dat de normale B2B op verzoek van de masseuses van de kaart gehaald is zodat hun dan meer konden verdienen.
Hoe zou jij het vinden als je 5 jaar lang geen salarisverhoging van je werkgever krijgt ?
De masseuses hebben ook last van inflatie.
Een massage is inderdaad wel duur maar bij een goede masseuse is het toch zeker waard.
En toch blijft het best flink aan de prijs, 160 euro voor een b2b massage.

Ik heb ook tegenwoordig mijn vaste masseuses. Vroeger wilde ik nog wel eens verschillende dames proberen. Dan deed ik 45 minuten voor toen nog geen 100 euro voor de eerste keer proberen. Tegenwoordig is dat al 120 euro. En echt niet iedere masseuse is even goed vind ik. Met sommige is er gewoon geen klik, of ze masseren vrij statisch zonder enige erotiek. Dan is het toch wel zonde van die 120 euro.
 
De prijzen zijn vorig jaar vanaf september verhoogd en zijn dit jaar niet verhoogd zoals je omschrijft.
De verhoging daarvoor was in 2018 dus 5 jaar lang is er geen verhoging geweest.
Ik heb destijds gehoord dat de normale B2B op verzoek van de masseuses van de kaart gehaald is zodat hun dan meer konden verdienen.
Een massage is inderdaad wel duur maar bij een goede masseuse is het toch zeker waard.
Oh dan heb ik me een paar maandjes vergist met de laatste verhoging. Tijd vliegt om. Of een tijdje niet meer daar geweest eind vorig jaar.
Maar als ik lees waarom de gewone B2B van de kaart is gehaald is dat naar mijn idee toch een loonsverhoging. Als ik me niet vergis is dat ergens tussen de lockdowns gebeurd, nog geen 5 jaar geleden.
Wat je zegt een goede masseuse. Helaas zijn er altijd al masseuses geweest die bij een intensief weinig anders deden dan bij een gewone. En die gewone was dan niets mis mee hoor. Maar het werd dan masseuseafhankelijk of ik wel of niet de intensief nam. En bij een voor mij nieuwe masseuse koos ik altijd eerst eens de gewone. Dat verschil in kwaliteit van intensief is er nog steeds en jammer dat de gewone b2b van de kaart is. Zeker voor die categorie masseuses waarbij een intensief amper verschilt van een gewone een loonsverhoging.
 
Ik ga sowieso niet meer naar massagewereld buiten het feit dat het te duur is, is privé ook veel beter, daar word je ook echt een uur gemasseerd en niet maar 40 minuten, omdat je 10 min vooraf doet uitkleden en douche en 10 min voor het einde van je ook andersom.
Je betaald voor een uur massage, maar je word eigenlijk maar 40/45 minuten gemasseerd
 
Ik ga sowieso niet meer naar massagewereld buiten het feit dat het te duur is, is privé ook veel beter, daar word je ook echt een uur gemasseerd en niet maar 40 minuten, omdat je 10 min vooraf doet uitkleden en douche en 10 min voor het einde van je ook andersom.
Je betaald voor een uur massage, maar je word eigenlijk maar 40/45 minuten gemasseerd
Je betaalt de kamer en de masseuse voor een uur en hoe wil je dan een uur gemasseerd worden ?
Je hoeft hoop ik toch niet alleen te douchen en bij de juiste masseuse begint het al onder de douche waar je lekker verwend en geplaagd wordt en gaat het vervolgens op het matras door en daarna is het ook altijd lekker om samen onder de douche te eindigen.
Tel voor het uitkleden en aankleden 3 minuten en je wordt dus 57 minuten verwend.
Het samen douchen vind ik altijd heerlijk, maar als je graag alleen gemasseerd wilt worden dan kun je beter niet naar MW gaan maar douchen hoort erbij of ga je met de olie op je lichaam naar huis ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan