Recensie Maya, Amsterdam 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
853
23/09/21
458
56
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/1327447-maya
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Maya 2 keer bezocht eerste keer bewust en tweede keer per ongeluk omdat ik niet wist dat Zij het was, dame veranderd steeds van naam.
Het is ook geen wonder, tot de slaapkamer is alles mogelijk en daarna is het over.
Hele korte pijpsessie en dan gaat ze liggen tot je zelf het initiatief neemt om je ding te doen. Ze adverteert met anaal maar zodra je ze ding ziet is het klassieke antwoord dat het te groot is. Is alleen maar een lokkertje om klanten binnen te krijgen.
Zegt verder niet veel en hoopt dat je snel weer vertrekt.
Tweede keer ben ik niet rechtsomkeer gegaan in de hoop dat ze zich had verbeterd maar niks was helaas waar.
 
Bedankt voor de waarschuwing, TMM dus.
Haar slechte service zal de klanten snel wegjagen en dus weer tot gevolg hebben dat dame een andere naam neemt.
Maar ik zou de tweede keer, toch omdraaien geloof ik.
 
Bedankt voor je recensie. Ik was van plan om haar te bezoeken maar dat sla ik nu mooi over. Maar wel dom van je dat je haar twee keer hebt bezocht al veranderd ze van naam haar foto's blijven wel hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8991865-maya
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Volgens mij hebben we het over dezelfde.
Tijdje terug bij haar geweest. Ik was redelijk ver heen en had zin in anaal. Foto's zagen er goed uit dus afspraak gemaakt en haar kant op gegaan. Anaal was 100 extra
Op haar whatsapp foto lijkt het nog wat, maar bij het opendoen dacht ik al, dit is niet echt mn type.
Bij binnenkomst uitgekleed, en haar lichaam lijkt niet op de foto's op kinky. Ze heeft hele rare tietjes, zeker niet het formaat wat je denkt te krijgen en verder is ze best stevig.
Pijpen was wel ok maar het kostte me al moeite om op oorlogssterkte te komen. De zigeuner muziek die ze aan had staan hielp ook niet echt.
Na een tijdje ging ze op haar buik liggen, op een kussen zodat ik haar anaal kon nemen. Dit kostte wat moeite maar na een tijdje ging dat aardig en begon ze zelfs nog wat licht te kreunen.
Na het klaarkomen even gedoucht, en toen stond haar vriendin ook nog half naakt in de gang. Ze vroeg of ik een trio wilde, maar dat was al helemaal niet mn type dus netjes afgeslagen. Ik had voor een uur betaald maar was er wel klaar mee dus heb gezegd dat het te warm was (was het ook) en ben weg gegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan