Maya, Arnhem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SHM

Wandelaar
33
18/11/21
35
14
Ik weet niet of dit de goede plek is om neer te zetten, maar is voor de vindbaarheid wel makkelijker.

Ik wil jullie waarschuwen voor Maya. Enige tijd geleden contact gehad voor een date, via de app snel contact, goed Engels. Date was geen problem, echter...
Vlak voor het afgesproken tijdstip een appje, ze moest de huur van het vakantiehuis betalen, of ik al geld wilde overmaken. Nou had ik goede ervaringen met vooruitbetalen dus geen probleem.
En half uur voor de afspraak, of ik nog meer wilde overmaken.
Ze blijft smeken om meer geld, hoe zielig ze is. Ze beloofd je de hemel.
Maar nooit een date gehad.

Totdat ze gister appte of ik wilde komen. Ik dacht eindelijk waar voor mijn geld te krijgen. Maar nee hoor, of ik weer eerst geld over wil maken.
Je snapt het, ze blijft geld vragen. Uiteindelijk heb ik haar moeiten blokkeren, ze houd niet op.

Stom van me!

Ik wil jullie deze ervaring besparen, dus opgepast.
 
Ik weet niet of dit de goede plek is om neer te zetten, maar is voor de vindbaarheid wel makkelijker.

Ik wil jullie waarschuwen voor Maya. Enige tijd geleden contact gehad voor een date, via de app snel contact, goed Engels. Date was geen problem, echter...
Vlak voor het afgesproken tijdstip een appje, ze moest de huur van het vakantiehuis betalen, of ik al geld wilde overmaken. Nou had ik goede ervaringen met vooruitbetalen dus geen probleem.
En half uur voor de afspraak, of ik nog meer wilde overmaken.
Ze blijft smeken om meer geld, hoe zielig ze is. Ze beloofd je de hemel.
Maar nooit een date gehad.

Totdat ze gister appte of ik wilde komen. Ik dacht eindelijk waar voor mijn geld te krijgen. Maar nee hoor, of ik weer eerst geld over wil maken.
Je snapt het, ze blijft geld vragen. Uiteindelijk heb ik haar moeiten blokkeren, ze houd niet op.

Stom van me!

Ik wil jullie deze ervaring besparen, dus opgepast.

Link van de add?
 
Ik had de link in de review geplaatst, maar zie dat het naar een andere topic is verplaatst.
Bij deze de link.

 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan