Recensie Maya, Budel (Hamont) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anthony56

Newbie
7
27/01/24
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Squirting
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7015378-maya
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze adverteert met Budel maar werkt net iets verder over de B grens. Klein van stuk, mollig en best lief. Ze is gek op masseren en doet dat vol overgave met lekker warme olie. Ze is geen klokkijkster. Laat bij binnenkomst duidelijk weten wat je wensen zijn, er is heel veel mogelijk. Ik had haar VIP aanbod, kost wat maar daar krijg je haar volle inzet voor terug.
 
mmmm 300 euro gespendeerd, newbie op dit forum.
Kijkend naar alle extras die aangevinkt zijn in de 'review' moet dit toch een enorm geile date zijn geweest inclusief anaal, squirten en deeptroat.
En de samenvatting van de review is "ze is lief, doet alles met overgave en volle inzet....".
Het klinkt mij meer als een opsomming van wat ze doet of wat haar pooier zegt dat ze zou moeten doen...
Ik blijf er weg als je het niet erg vind.

Opmerking door moderator

Het is ongepast de juistheid van een review te betwijfelen gebaseerd op het feit dat die geplaatst is door een "newbie". In de toekomst zal dergelijke commentaar worden verwijderd en krijgt de auteur een waarschuwing of, bij herhaling, strafpunten en/of een ban. Enkel kritiek of commentaar gebaseerd op persoonlijke ervaring is toegelaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Actief sinds oktober 2016. Zou toch wel al eens over geschreven zijn?

"Mijn mogelijkheden lijst is heel lang om te typen" en met prijskaartjes.
"Jezelf voorstellen: Naam Stad Leeftijd Eigen duidelijke profielfoto
Als ik twijfel over jouw leeftijd vraag ik legitimatie. Wil jij niet tonen? Geen date en onmiddellijk block!
...
Ik vraag 70E aanbetaling voor de eerste keer en 150E vooe al die bekende die vaak hebben afgebeld. Ik geef herkans. Maar dat heeft prijs.
Op mijn voorwaarden anders geen afspraak.
...
Live location vraag ik steeds aan iedereen zodat ik jullie tot hier kan volgen.
En het is een must. Niet mee eens?"

Genoeg andere visjes in de vijver met minder kapsones.
 
mmmm 300 euro gespendeerd, newbie op dit forum.
Kijkend naar alle extras die aangevinkt zijn in de 'review' moet dit toch een enorm geile date zijn geweest inclusief anaal, squirten en deeptroat.
En de samenvatting van de review is "ze is lief, doet alles met overgave en volle inzet....".
Het klinkt mij meer als een opsomming van wat ze doet of wat haar pooier zegt dat ze zou moeten doen...
Ik blijf er weg als je het niet erg vind.
Je ziet het verkeerd, maar hé: iedereen maakt zijn eigen keuze 🤗
 
Reactie van de Dame

Bedankt Pipodeclown voor weg te blijven. Heel erg bedankt! Spaar mij moeite. Dank je.
Maar mag ik toch van veel houden en open voor zijn?
Als je echt de 3 of 4 dingen in een date nooit gehad hebt... och arme ding... Echt niet? Nou kom maar ervaren schat. Jouw volgende revieuw zal heel anders zijn! Bkij, tevreden en met zin in meer! Of als je van jongens houdt dat is iets anders. Snap ik jou dan.
Go be happy man!
En ik wist niet dat ik pooier had, gvd hahahaha ...ik wist het niet! Vertel hem aub dan dat ik geen interesse heb? Jij zou hem wel kennen hé Fons? Go get a live baby... misschien wordt jé beetje blij in je leven. Dat heb je nodig lieverd...
En ja blijkbaar hou je niet van sex... want dat commentaren zijn echt zuur schat. E verdrietig. Saai... oggerrum...
Probeer jij mij kwaad te doen? Schat... het leven stuur jou terug dubbel! Ziten kijk...
En als je mistresses (heb je dat af en toe kans om jouw ballen uitblazen babe?) geen anal deep throat doen en niet kunnen squirten... schat... jij moet nog veel van het leven ontdekken! En misschien moet je echt een mooie zwarte dikke lange vaste mooie niet geolide TAMPULURUS straight up on your ass... dan zal je hele dag glimlachen... blij zijn... lief met iedereen en zeker met mij. Kom. Ik help jou honey. Met plezier.
Ik heb nooit voor pooiers gewerkt.
En het zal zo blijven.
Ik hoop dat mensen steeds kunnen delen met andere wat mooie mommenten ze hier met mij ervaren. Ik krijg spontane revieuws... nu ga ik vragen darbze schrijven wzt ze hier zeggen. Ik hoor zo mooie dingen hier. Echt waar.
Echt en eerlijk. Net zoals het is.
Als je niet geloof moet je echt komen ervaren
..
 
Haar nuru massages zijn van een top niveau. Ik ken deze dame al zeker 6 jaar, van toen ze nog in Peer ontving en tijdens onze zwoele dates heb ik meermaals hemelse orgasmes gehad. Door haar massages werd het hoogtepunt telkens uitgesteld tot een heerlijk orgasme, zelden zo meegemaakt. Toen was haar naam Paula denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan