Recensie Maya, Park 118 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Blue_eyes

Newbie
20
13/06/22
8
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke dame uit Moldavië. Was er vrij vroeg en er waren 2 beschikbare dames bij Park118. Gekozen voor slanke Maya.
Algemeen: mooie meid met een goed lichaam. Extra betaald (50 euro) voor body contact, zonder zoenen. Dat laatste kostte ook 50 extra.
Ze is fris, maar wel jammer van die lichte stoppels op de benen en vagina. Verder wel fris hoor.
Voor mij was 1x voldoende bij haar.
 
Ik heb nog nooit extra moeten betalen om aan iemand's lichaam te zitten. Ook niet bij Park118. Dat is waarvoor je al betaalt als je een afspraak met haar maakt. Zoenen is een ander verhaal.
 
Dit is de eerste recensie die ik ooit gelezen heb, en ik heb er veel gelezen, voor welke hoer dan ook in welke stad dan ook, waarin staat dat iemand zegt dat ie moest betalen om aan een hoer te mogen zitten. Zij het met handen zij het met de mond.
 
De dames worden idd. steeds creatiever wb. verzinnen van extra's.
Aan de ene kant begrijp ik het een beetje, in een privéhuis houden zij echt niet veel over aan een uur. Aan de andere kant moeten zij ook oppassen dat zij zich niet uit de markt prijzen. Het blijft een questie van vraag en aanbod.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/maya-nieuw/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik wou dat ik me dit topic nog had herinnerd toen ik laatst bij Park 118 binnenstapte om uit de aanwezige dames een keuze te maken. Maya sprong er qua looks het meest uit, dus koos ik voor haar. Eenmaal op de kamer kreeg ik een soortgelijke ervaring als de topicstarter, alleen was het deze keer nog erger. Blijkbaar heeft ze haar policy veranderd (of lag het aan mij, al betwijfel ik dat aangezien ik altijd tintelfris ben) want mij vertelde ze dat 'body contact' wél is toegestaan (zonder bijbetaling) maar kussen en/of likken op haar lichaam, inclusief aan haar borsten, staat ze überhaupt niet toe, ook niet tegen bijbetaling. Ik stond wel even met m'n mond vol tanden. Dit soort dingen heb ik aan de ramen wel eens gehoord (ook maar een enkele keer) maar in een privéhuis verwacht ik dat soort dingen toch niet. Ze zei dat klanten zoiets van tevoren met de dame moeten bespreken voordat ze met haar naar de kamer gaan. Voor mij is 'kussen op het lichaam' echt zó iets basaals qua seks dat het nooit in me is opgekomen dat daarnaar geïnformeerd dient te worden.

Daardoor was ik blij dat ik, zoals gebruikelijk bij een 'nieuw' meisje, met slechts een half uur ben begonnen. Zo viel de financieele schade nog mee. Want van een geslaagde date kon ik daarna niet meer spreken. Overigens is ze wel super vriendelijk en heeft ze haar uiterste best gedaan met pijpen en aftrekken (al is ze in het laatste niet zo bedreven, maar de inzet was er). Ook haar pijp skills zijn érg goed, dus wie van een goede pijpbeurt houdt is bij haar aan het juiste adres. Bij het neuken was ze passief en leek ze ongeïnteresseerd. Althans dat is mijn persoonlijke beleving. Misschien heeft iemand anders een geslaagde topdate met haar, maar voor mij zit herhaling er niet in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan