Recensie Maysa, Neeroeteren 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2022

Wandelaar
28
10/08/21
11
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdag 19 augustus afspraak gemaakt bij Maysa. Ik kon om 11 uur langskomen, er waren 2 dames beschikbaar. Om 10:45 aangebeld, een goed uitziende dame, genaamd 'Mee' deed de deur open. Ze viel direct goed in de smaak dus ik hoefde niet te vragen waarom ik geen keus had. Ze sprak perfect nederlands en stelde me gelijk voor naar de kamer te gaan. Daar afgerekend voor een uurtje en na het douchen kon ik gaan liggen, had om b2 b gevraagd. Toen ze haar jurk uitdeed stond mijn kleine sjaak meteen in de opperste stand van paraatheid, wat een heerlijk lijf heeft deze meid. Na een heerlijke oliemassage van de rug en wat geplaag tussen de benen heb ik mij omgedraaid en gevraag of er meer mogelijk was, en dat kon, all-in voor €70,- extra. Dus dat heb ik gedaan, beetje duur maar goed. Daarna werd ik meteen gepijpt en greep ik haar lekker bij haar heerlijke kont, dat vond ze heerlijk om haar daarna in standje 69 heerlijk te beffen. Ze werd er lekker nat van. Het was een zalige verwennerij waarbij ik lekker ben klaargespoten. Zeker een aanrader, ga zeker nog eens terug.
 
Normaliter kom ik niet in deze omgeving, maar ik heb eenzelfde ervaring als Gert65. Ik had de jacuzzi erbij genomen, dan heb je ook iets meer tijd (10/15 min). Extra's waren stevig aan de prijs, zou het niet weer doen, maar heb er wel van genoten. Normaliter doet ze het niet maar ze nam wel het initiatief voor een 2e ronde wat ik kon waarderen. ?
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Donderdagmorgen nogmaals naar Maysa getogen na afspraak te hebben gemaakt met 'Mee" (schrijft dit als May zei ze). Had voor een uur afgesproken, maar vroeg of ik ook 1,5 uur kon blijven, dat was geen probleem. Zodoende wat meer tijd om meerdere keren klaar te komen. Eerst weer oliemassage, welke goed verzorgd was. Ze kletst er lekker op los en op een gegeven moment had ze zin in 'eieren met worst'. Dat heb ik geweten, heerlijk werden mijn ballen en pik gemasseerd en onder handen genomen. Daarna snel rubber eromheen en heerlijk klaargekomen in haar natte kutje. Daarna ging ze zich snel opfrissen, want ze had het erg warm. Daarna was ik ook wat afgekoeld en begon het spel opnieuw, waarbij ze een heerlijk penismassage gaf en ze mij heerlijk aftrok. Ondertussen kon ik haar gaatjes nog ff lekker likken, wat een heerlijke meid. Vervolgens nog een lekkere douche en tevreden huiswaart. :love:(y)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan