Recensie May, Romantica, Overpelt 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2022

Wandelaar
28
10/08/21
11
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
http://www.massagesromantica.be/index.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren nog eens bij Romantica geweest. Ik zag dat May op de site stond, die ik nog kende van Maysa in Neeroeteren. Was inderdaad dezelfde dame, aangezien Maysa is verhuisd naar Overpelt (Romantica). Dus ik had een afspraak gemaakt. Ze ontving mij zelf aan de balie en ik mocht meteen mee. Ze zag er nog even stralend uit als voorheen. Beetje klein van stuk, maar nog even goedlachs en vlotte babbel. Na de douche lekker mijn rug laten masseren en meteen begon ze mijn jongeheer te plagen. Dat was zeer aangenaam. Na 20 minuten mijzelf maar even omgedraaid, want ik had tenslotte €50,- bijbetaald voor wat extra's. Heb lekker haar tepels gezogen en daarna begon ze mij te pijpen (met condoom), waarna ik haar draaide zodat ik haar lekker kon likken en beffen. Wat een zalige bezigheid. Vervolgens heb ik haar nog even lekker van mijn zaad voorzien, waarbij ze al lekker hitsig was. Voor mij een geweldige ervaring, ga er zeker weer eens terug.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://www.massagesromantica.be/index.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben zeer recent bij May geweest. Ik kende haar nog niet, wist van tevoren niet hoe ze er uit zou zien en was ook nog nooit eerder bij deze salon geweest, dus voor mij was het een beetje een blind date-gevoel.

Mijn eerste indruk van haar was eigenlijk tamelijk positief, omdat ik haar er vrij jong en aantrekkelijk vond uitzien (nog geen 40) en ze heel spontaan was. Helaas moest ik echter heel lang op haar wachten nadat ik mezelf had gedoucht. Hierdoor waren de eerste 10 minuten al voorbij. Vervolgens ging ze vrij snel over tot teasen en body-to-body, wat ik op zich zeker kan waarderen, ware het niet dat er weinig tot geen opbouw in zat en het teasen niet bepaald met veel gevoel ging. Hierdoor ging het masseren aan de achterkant toch al weer vrij snel enigszins vervelen en was het wachten op het omdraaien.

Na het omdraaien vond ik dat May al weer vrij snel overging tot het vastpakken van mijn pik. Ik was op dat moment al bang dat het heel snel over zou zijn en vroeg haar dus maar om nog even rustig aan te doen. Gelukkig had dit wel de gewenste uitwerking en moet ik zeggen dat ik tegen de verwachtingen in toch nog tot een heel aangenaam hoogtepunt kwam.

Samengevat vind ik dat ik de prijs-kwaliteitverhouding onvoldoende, omdat ik minder dan 40 minuten gemasseerd ben op een weinig sensuele manier hoewel ik 100 euro voor 60 minuten heb betaald. Ik vind het jammer om dit te moeten zeggen, omdat ik May wel een leuke en aardige dame vind en ook de salon er leuk en netjes uit vond zien. Gelet op de soortgelijke ervaringen die anderen met deze salon hebben zien ze mij helaas dus niet zo snel terug hier.
 
Sinds heel lang weer eens bij Romantica geweest. Het is bijna een uur rijden van huis en dat stoot mij af. Gelukkig is May niet veranderd, nog net zo geil met masseren en spelen. Uurtje lekker bezig geweest.

Ze vertelde dat ze begin volgend jaar naar Brussel verhuist om daar te gaan masseren. Voor mij veel te ver.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan