Recensie Meesteres Lilith Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Jefkip
Welkom op dit forum, maar zou je hiervan misschien een recensie kunnen schrijven?
Thanks, wel ik had verbale vernedering,anaal,spuw, spanking,nipple torture en faceslapping gevraagd.
Beide dames kwamen me zoals afgesproken ophalen op de besproken locatie waarna ik hen mocht volgen naar hun huis.
Ik hou niet van dungeons dus vr mij was het top dat dit huiskamer was.
Ik heb al goeie vernederingen gehad (verbaal) mr deze staat in mijn top 3.
Ik had dorst en ik vroeg een beetje water op voorhand.
Meesteres Lilith nam een glas water en startte zo de sessie door het in mijn mond te spuwen was zalig.
Ik raad beide dames echt aan.
Sommige zeuren over de prijs maar vergeet niet dit zijn 2 Meesteressen.
Tegenwoordig durven sommige voor hen alleen 300€ vragen wat ik echt wel teveel vind voor 1.
De betaling is trouwens ook goed verlopen, niet onmiddellijk, heb het zelf gegeven ze hebben er zelfs niet om gevraagd.
Dus al wie twijfels heeft ga met een gerust hart. Je zal versteld staan.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/bdsm-sessie-met-twee-meesteressen.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik vond het top, ik had verbale vernedering,anaal,spuw, spanking,nipple torture en faceslapping gevraagd.
Beide dames kwamen me zoals afgesproken ophalen op de besproken locatie waarna ik hen mocht volgen naar hun huis.
Ik hou niet van dungeons dus vr mij was het top dat dit huiskamer was.
Ik heb al goeie vernederingen gehad (verbaal) mr deze staat in mijn top 3.
Ik had dorst en ik vroeg een beetje water op voorhand.
Meesteres Lilith nam een glas water en startte zo de sessie door het in mijn mond te spuwen was zalig.
Ik raad beide dames echt aan.
Sommige zeuren over de prijs maar vergeet niet dit zijn 2 Meesteressen.
Tegenwoordig durven sommige voor hen alleen 300€ vragen wat ik echt wel teveel vind voor 1.
De betaling is trouwens ook goed verlopen, niet onmiddellijk, heb het zelf gegeven ze hebben er zelfs niet om gevraagd.
Dus al wie twijfels heeft ga met een gerust hart. Je zal versteld staan.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
330
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vandaag ook langs geweest en tevreden buiten gestapt.
Afspraak was op een neutrale plaats, de dames gevolgd naar hun woning waar de spullen al klaar lagen om gebruikt te worden op dit slavenlijf.
Had een scenario en enkele kinks doorgegeven en aan alles werd gedacht en in het spel geïntegreerd.
Ze zijn lief buiten het spel, dominant in het spel.
Wie op zoek is naar een studio met kooi, kruis, takels etc zijn hier aan het verkeerde adres. Wie houdt van SM in de huiskamer is hier aan het juiste adres
Wie op zoek is naar Meesteressen in sexy lederen, lak of rubber outfits, idem. Ze ontvangen in casual outfit maar op mijn verzoek hadden ze zelfs voor pumps gezorgd, zelfs in lak waar ik van hou.
Het uur werd vol gemaakt, zelfs een douche en een leuk nagesprek met verrassende touch, waar ik niet over uitweid, ondervind het maar zelf.
Verbaal is MrsLilth de sterkste van de twee, Beide hanteren ze vlot de zweep en de faceslaps zijn zoals het hoort.
Oh en de reden dat ik 30€ meer betaalde dan Jefkip was omdat ik het zelf voorstelde door de verzoeken die ik had.
 
vandaag ook langs geweest en tevreden buiten gestapt.
Afspraak was op een neutrale plaats, de dames gevolgd naar hun woning waar de spullen al klaar lagen om gebruikt te worden op dit slavenlijf.
Had een scenario en enkele kinks doorgegeven en aan alles werd gedacht en in het spel geïntegreerd.
Ze zijn lief buiten het spel, dominant in het spel.
Wie op zoek is naar een studio met kooi, kruis, takels etc zijn hier aan het verkeerde adres. Wie houdt van SM in de huiskamer is hier aan het juiste adres
Wie op zoek is naar Meesteressen in sexy lederen, lak of rubber outfits, idem. Ze ontvangen in casual outfit maar op mijn verzoek hadden ze zelfs voor pumps gezorgd, zelfs in lak waar ik van hou.
Het uur werd vol gemaakt, zelfs een douche en een leuk nagesprek met verrassende touch, waar ik niet over uitweid, ondervind het maar zelf.
Verbaal is MrsLilth de sterkste van de twee, Beide hanteren ze vlot de zweep en de faceslaps zijn zoals het hoort.
Oh en de reden dat ik 30€ meer betaalde dan Jefkip was omdat ik het zelf voorstelde door de verzoeken die ik had.
 
Ik had gelijk he :)
Ik ben trouwens net na jou vandaag nog eens geweest 😉
Ik wou nog harder dn vorige keer en gekregen ook 🥰
Ik kijk alvast uit naar mijn volgende sessie met hen.
En dat zal héél binnenkort al zijn 😊
 
Vandaag nogmaals sessie gehad met beide dames, wel ze blijven me verbazen…
Een shoppingdate gedaan in sluis, ja nr de sexshops en andere winkels ook natuurlijk.
Had hen een zweep en tepelklemmen gekocht (vlindertjes).
We zijn ook een rok gaan kopen vr mij en een rode string.
Mijn hart bonste in mijn keel elke winkel, pure mindfuck.
Toen Mrs Lilith een water bestelde vr mij in een café en zei dat ik op dieet moest tegen de ober zakte ik door de grond…
Bij de lingerieoutlet sprak ze de verkoopster aan en vroeg de grootste maat van string. Verkoopster was professioneel mr had het wel door denk ik…
Later naar een landwegje gereden waar de zweep enzo uitvoerig gestest zijn.
Jammer genoeg kwam er een traktor langs net toen ze me in mijn kont wouden nemen, wel moeten vluchten toen.
Dit weerhield de Dames er niet van om de klemmen op mijn tepels te zetten en terwijl ik rondreed vr een resto eraan te trekken.. ook op mijn ballen trouwens.
Nadien gaan eten met tepelklemmen op uiteraard… en ik kreeg de keuze met tepelklemmen een pizza of zonder een salade…
Domweg vr een pizza gekozen…
Nadien nog een rit in auto met tepelklemmen terug gereden…
Zalige dag met 2 top Meesteressen.
 
Deze week ook eens langs geweest.
Ik ben niet de man om inhoudelijk de sessie hier neer te pennen.
Wat ik wel kwijt kan is dat de dames naturel zijn en zeker te vertrouwen.
Afspraak gaat door in het park (voor hun veiligheid) en daarna kun je ze volgen naar hun appartement.
Betaling gebeurt bij aankomst in het appartement.
Duur & inhoud van de sessie worden correct nageleefd.
Ik was tevreden en ga nog wel eens terug.
 
Vandaag nogmaals sessie gehad met beide dames, wel ze blijven me verbazen…
Een shoppingdate gedaan in sluis, ja nr de sexshops en andere winkels ook natuurlijk.
Had hen een zweep en tepelklemmen gekocht (vlindertjes).
We zijn ook een rok gaan kopen vr mij en een rode string.
Mijn hart bonste in mijn keel elke winkel, pure mindfuck.
Toen Mrs Lilith een water bestelde vr mij in een café en zei dat ik op dieet moest tegen de ober zakte ik door de grond…
Bij de lingerieoutlet sprak ze de verkoopster aan en vroeg de grootste maat van string. Verkoopster was professioneel mr had het wel door denk ik…
Later naar een landwegje gereden waar de zweep enzo uitvoerig gestest zijn.
Jammer genoeg kwam er een traktor langs net toen ze me in mijn kont wouden nemen, wel moeten vluchten toen.
Dit weerhield de Dames er niet van om de klemmen op mijn tepels te zetten en terwijl ik rondreed vr een resto eraan te trekken.. ook op mijn ballen trouwens.
Nadien gaan eten met tepelklemmen op uiteraard… en ik kreeg de keuze met tepelklemmen een pizza of zonder een salade…
Domweg vr een pizza gekozen…
Nadien nog een rit in auto met tepelklemmen terug gereden…
Zalige dag met 2 top Meesteressen.
je staat al te pronken op hun website en ze verkopen videos van je al op hun onlyfans, alsook organiseren ze een forced bi party , ze adverteren nu op afspraakjes.be onder 2 godinnen
 
Laatst bewerkt:
Deze week ook eens langs geweest.
Ik ben niet de man om inhoudelijk de sessie hier neer te pennen.
Wat ik wel kwijt kan is dat de dames naturel zijn en zeker te vertrouwen.
Afspraak gaat door in het park (voor hun veiligheid) en daarna kun je ze volgen naar hun appartement.
Betaling gebeurt bij aankomst in het appartement.
Duur & inhoud van de sessie worden correct nageleefd.
Ik was tevreden en ga nog wel eens terug.
jou review staat ook al te pronken op hun website
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Geïntrigeerd door de positieve reviews en geboeid door de uitstraling van de foto's op hun website heb ik recent een afspraak gemaakt met Meesteressen Tess en Kate.

Voor een eerste sessie was het heel goed.

Ik had afgesproken dat ik zelf spelmateriaal zou meenemen en beide dames hebben dat prima geïntegreerd in het spel.

Zonder al te veel overleg voelden ze goed aan wat ik leuk vond en waar mijn grenzen lagen voor een eerste afspraak.

Ze zijn duidelijk creatief en combineren dit met een dosis oprecht sadisme.

Niet goedkoop, dat is zeker zo, maar het is wel waar voor je geld.

Het herhalingsgevaar is groot …
 
Geïntrigeerd door de positieve reviews en geboeid door de uitstraling van de foto's op hun website heb ik recent een afspraak gemaakt met Meesteressen Tess en Kate.

Voor een eerste sessie was het heel goed.

Ik had afgesproken dat ik zelf spelmateriaal zou meenemen en beide dames hebben dat prima geïntegreerd in het spel.

Zonder al te veel overleg voelden ze goed aan wat ik leuk vond en waar mijn grenzen lagen voor een eerste afspraak.

Ze zijn duidelijk creatief en combineren dit met een dosis oprecht sadisme.

Niet goedkoop, dat is zeker zo, maar het is wel waar voor je geld.

Het herhalingsgevaar is groot …
Half juni ben ik zinnens om nog eens langs te gaan.
 
Ik ben vandaag langsgeweest en ik kan bevestigen dat deze 2 dames wel degelijk echt zijn en super zijn ook.
Was een supergoeie sessie met veel variatie en geen lijstje dat afgewerkt wordt.
Alles was tot in de puntjes in orde.
Ik heb 20j ervaring en ik vond het top!
Aanrader.
ik ben er ook al bij geweest zeer vriendelijke dames en een mooie sessie en n de sesie nog een leuke babbel zodat zij wetn wat ik er va vond
top Meesteressen
 
Eén van de 2 goddesses gaat nu blijkbaar solo:
Jammer dat de contactpagina op haar website niet werkt, ook via RL lukt het mij niet haar een bericht te sturen.
Ik heb anders wel interesse, ben nog nooit gedomineerd geweest door zo'n jonge vrouw.
 
Verschijnen ook advertenties van de tweede dame, maar zoals eerder al gezegd; let maar op uw tellen...
Mijn alarmbellen gaan volle bak af bij het lezen van die advertenties omdat het wat naar opportunisme ruikt.
Had idd hetzelfde gevoel: ziet er spannend uit maar praat eens met hen en je valt achterover van wat je betaalt om in een kooi opgesloten te worden zonder actie bijvoorbeeld. Er zijn leukere manieren om geld te verspillen...
 
Ik heb een sessie gehad met meesteres Tess in augustus en ik vond het best wel een leuke ervaring. Ondanks haar jonge leeftijd (ca. 26j) is ze uiterst dominant, gedreven, geraffineerd en creatief. Het spel was intens, ze zoekt je grenzen op maar weet waar ze mee bezig is, ik heb mij op geen enkel moment onveilig gevoeld. Van zodra je haar heiligdom betreedt vliegt ze erin: handboeien, zwepen, tepelklemmen, mondknevel, trampling, facesitting, face slapping, spuwen in het gezicht ...en waar ze echt in uitblinkt: verbale vernederingen. Ze vernedert je tot op bot (maar zonder hierbij haar gevoel voor humor te verliezen). Als afsluiter heb ik haar goddelijke voeten mogen aanbidden.
Voor 1 uur spelplezier heb ik 200 betaald.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan