Recensie Melina, Leuven 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk Diggler

Newbie
6
18/08/22
8
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melina-very-hot-blonde.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren een bezoekje gebracht aan Melina. Ze ontvangt in een gekend hotel in Sint Maartendal. (Ook Chloe ontvangt daar, want ik ben haar tegen gekomen op de gang.) Kamer was proper, niets op aan te merken. Communicatie is wat misgelopen in het begin, maar uiteindelijk toch vlot op de kamer geraakt. Ik had eerst voorzien om 1u te blijven, maar uiteindelijk maar 30min kunnen blijven hierdoor..
Melina is een zeer mooi & verzorgd meisje, zoals op de foto's. Wat verlegen, maar wel zeer lief zodat je een GFE gevoel krijgt. Verwacht hier wel geen kinky toestanden, want daar is ze te voorzichtig voor. Sex was OK, maar niet geweldig. Daarvoor was het allemaal wat te braaf voor mij. Pijpen is met condoom, tongzoenen wilt ze niet, beffen mag, tepel-zuigen is ook toegestaan, wat ik persoonlijk dan weer zeer lekker vind.
Uiteindelijk toch voldaan naar huis gekeerd, maar vooral wegens de mooie & lieve verschijning. De volgende keer probeer ik Chloe eens, want ik vermoed dat het bij haar allemaal iets minder braaf zal zijn...:)
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melina-very-hot-blonde.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Melina is een aangename verschijning, zoals op haar selfies.
Voor de rest is het zoals Dirk het reeds beschreven heeft, best goed omdat ze enorm knap en lief is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan