Recensie Melissa , Mortsel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
399
29/10/21
339
43
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melissa-hot-anal.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Hier kan ik kort over zijn, absoluut niet de dame van de advertentie maar een inferieure versie…
Grote nood en zin, zeer schappelijke prijs dus waarom niet.
Condoom al pijpend aangedaan en rechtgepijpt… stelde niet veel voor
Dan doggie, mocht ik niet doorstoten, werd begeleid door haar hand tussen haar benen, dan even missionaris, dat ging wel normaal en heb ik even kunnen doorrijden maar wou toch doggie doneren dus opnieuw gewisseld en doggie afgemaakt.
Ik mocht ook nergens aankomen want ik had koude handen… ja 't is nu eenmaal koud buiten, dat kan wel gebeuren natuurlijk.
Al bij al stelde het dus niet veel voor maar ik heb wel kunnen doen waar ik voor kwam
Voor de rest overigens een leuke dame, spraakzaam in behoorlijk Engels.
Ga ik terug?… nee.
 
Hier kan ik kort over zijn, absoluut niet de dame van de advertentie maar een inferieure versie…
Grote nood en zin, zeer schappelijke prijs dus waarom niet.
Condoom al pijpend aangedaan en rechtgepijpt… stelde niet veel voor
Dan doggie, mocht ik niet doorstoten, werd begeleid door haar hand tussen haar benen, dan even missionaris, dat ging wel normaal en heb ik even kunnen doorrijden maar wou toch doggie doneren dus opnieuw gewisseld en doggie afgemaakt.
Ik mocht ook nergens aankomen want ik had koude handen… ja 't is nu eenmaal koud buiten, dat kan wel gebeuren natuurlijk.
Al bij al stelde het dus niet veel voor maar ik heb wel kunnen doen waar ik voor kwam
Voor de rest overigens een leuke dame, spraakzaam in behoorlijk Engels.
Ga ik terug?… nee.
Altijd jammer als ze het tegen hun zin doen.
 
Erger vind ik dat je je baseert op een foto en dat er ineens een andere griet voor je staat.
De geilheid loopt zo uit je lul dat je niet rechtsomkeert en dat weten die wijven ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan