Recensie Melissa, Vooruitgangstraat 12, Oostende 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag nog eens binnen'gewipt' bij Melissa. Om 10u30 waren de gordijntjes nog dicht maar om 11u stond ze te schitteren achter haar raam. Het was weer topverwennerij. Eerst een beetje spelen met de tietjes en zij met mijn paaltje. Daarna heerlijk beffen en 69'en om dan in haar poes klaar te komen en nog wat te knuffelen. Blijft de beste toch.
 
Ze is de beste. Ik zou haar wel es willen zien in sexy lingerie.
Maar haar lichaam blijft goddelijk.
Moest ze nog tongzoenen, ik zou er elke week staan.
Hoezo haar willen zien in sexy lingerie?
Draagt ze dan een wollen trui als ze achter haar vitrine zit of staat? 🤣🤣.
Dacht toch dat ze altijd sexy lingerie droeg? Raar, in Gent en Antwerpen zitten of staan de meiskes toch altijd in sexy lingerie? 🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️
 
Doet ze niet aan tongzoenen? Dacht bij anderen al gelezen te hebben, dat ze dit wel doet.
Waarschijnlijk als je meer betaald dan de gebruikelijke 50 euro. 😉 In Gent is het ook zo kan wel maar dan moet je minstens 100 betalen. Dan mag je normaal gezien wel tongzoenen en beffen. Wat ik wel al heb gezien bij melissa, is dat ze haar wel laat beffen als je binnen gaat voor 50 euro. Blijkbaar wordt ze graag gebeft e. 😝😝
 
Waarschijnlijk als je meer betaald dan de gebruikelijke 50 euro. 😉 In Gent is het ook zo kan wel maar dan moet je minstens 100 betalen. Dan mag je normaal gezien wel tongzoenen en beffen. Wat ik wel al heb gezien bij melissa, is dat ze haar wel laat beffen als je binnen gaat voor 50 euro. Blijkbaar wordt ze graag gebeft e. 😝😝
Nee zij weigert tongzoenen zelfs tegen extra betaling. Anderen in de straat doen het wel als extra.
 
Hoe ziet Sofia eruit? En waar zit ze? Uren?
Is ze even goed als Melissa?
Bruin haar, b cup, redelijk slank, ze is uit Bulgarije afkomstig en zit op adres dat hier staat Vooruitgangstraat 12. Ik heb ze 2 maal bezocht eenmaal rond 10u30 in de ochtend en eens om 19u30u dus ik vermoed dat ze van 9 -10u to 20-21u werkt. Ze spreekt het meest Frans en Engels.
 
Bruin haar, b cup, redelijk slank, ze is uit Bulgarije afkomstig en zit op adres dat hier staat Vooruitgangstraat 12. Ik heb ze 2 maal bezocht eenmaal rond 10u30 in de ochtend en eens om 19u30u dus ik vermoed dat ze van 9 -10u to 20-21u werkt. Ze spreekt het meest Frans en Engels.
Is ze van niveau Melissa? Mag je haar gedurende je volledig verblijf blijven tongen? Mag je haar poes ook likken? En betaal daar 50 of 100 euro?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gisteren dagje Oostende. Melissa gespot, beetje geaarzeld en toen was ze natuurlijk al bezet :). Dus gewacht tot klant buitenkwam en direct naar binnen.
Mijn oordeel??? Sociale meid met leuke opbouw in de sex.

Toen ik wisselde naar doggy kwam er toch een minder aangenaam, gekend geurtje naar boven walmen. En dit was dus nog voor 13 u!!!!!
Was het zij, de matras of de vorige klant???
Echt hygiënisch en discreet is het verre van....
Slechts gordijntje scheidt ons van haar buurvrouw die constant met een lip tot aan de grond op haar gsm zit te tokkkelen....
En de matras op verhoogje die een bed moet voorstellen zag er beetje sjofel uit.

Ik vraag me af of ze zich wel deftig verfrist na een poepslag. Want ik stelde vast dat er slechts een triestig lavabootje in een rommelig hoekje beschikbaar was om me beetje te kunnen verfrissen.

Toen vorige klant naar buiten kwam, zag ik ze met een handdoek rond haar lichaam en toen ik minuut later binnenstapte zat ze te roken.

Ga ik nog terug? Misschien....
She liked me she said by the way.....whatever :)
En ze fakete ook een orgasme op het einde van mijn poepslag....whatever :cool:

Ook heb ik ze beetje zitten plagen met haar leeftijd. Ik zei haar dat ik denk dat ze misschien 41 is maar zeker ouder dan 35.

Daarnaast was ze erg geïnteresserd in de recensies hier toen ik er over vertelde. Met haar pokkedure !!! :) gsm heb ik haar dan wegwijs gemaakt naar Girlsreview.....

Dus Melissa is lief, professioneel maar idd koningin éénoog in de stad der blinden :)))))
 
Gisteren dagje Oostende. Melissa gespot, beetje geaarzeld en toen was ze natuurlijk al bezet :). Dus gewacht tot klant buitenkwam en direct naar binnen.
Mijn oordeel??? Sociale meid met leuke opbouw in de sex.

Toen ik wisselde naar doggy kwam er toch een minder aangenaam, gekend geurtje naar boven walmen. En dit was dus nog voor 13 u!!!!!
Was het zij, de matras of de vorige klant???
Echt hygiënisch en discreet is het verre van....
Slechts gordijntje scheidt ons van haar buurvrouw die constant met een lip tot aan de grond op haar gsm zit te tokkkelen....
En de matras op verhoogje die een bed moet voorstellen zag er beetje sjofel uit.

Ik vraag me af of ze zich wel deftig verfrist na een poepslag. Want ik stelde vast dat er slechts een triestig lavabootje in een rommelig hoekje beschikbaar was om me beetje te kunnen verfrissen.

Toen vorige klant naar buiten kwam, zag ik ze met een handdoek rond haar lichaam en toen ik minuut later binnenstapte zat ze te roken.

Ga ik nog terug? Misschien....
She liked me she said by the way.....whatever :)
En ze fakete ook een orgasme op het einde van mijn poepslag....whatever :cool:

Ook heb ik ze beetje zitten plagen met haar leeftijd. Ik zei haar dat ik denk dat ze misschien 41 is maar zeker ouder dan 35.

Daarnaast was ze erg geïnteresserd in de recensies hier toen ik er over vertelde. Met haar pokkedure !!! :) gsm heb ik haar dan wegwijs gemaakt naar Girlsreview.....

Dus Melissa is lief, professioneel maar idd koningin éénoog in de stad der blinden :)))))
Had bij mijn laatste bezoek dezelfde indruk dat het met de hygiëne niet zo nauw werd genomen. Echt spijtig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan