WHEM Melody RVP Made

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hencky

Newbie
15
10/11/21
7
1
Heeft er al iemand ervaring met Melody bij RendezVous Prive in Made?

Twijfel een beetje of ik een afspraak met haar kan maken? Wat is bijvoorbeeld haar leeftijd, spreekt ze goed Nederlands etc. Laatste keer met een dame die geen NL sprak (was niet bij RVP), vond ik zelf geen succes.

Hoop snel van iemand te horen of deze dame het RVP niveau heeft :)
 
Heeft er al iemand ervaring met Melody bij RendezVous Prive in Made?

Twijfel een beetje of ik een afspraak met haar kan maken? Wat is bijvoorbeeld haar leeftijd, spreekt ze goed Nederlands etc. Laatste keer met een dame die geen NL sprak (was niet bij RVP), vond ik zelf geen succes.

Hoop snel van iemand te horen of deze dame het RVP niveau heeft :)
Ben daar ook wel benieuwd naar
 
Dame staat niet meer op de website, maar wat mij betreft geen groot gemis.

Ik had nog wel met haar afgesproken. Uiterlijk aan de voorkant viel wat tegen (niet echt strak figuur, wel de nodige tattoos en piercings). Beetje inzet had dat wel goed kunnen maken, maar in plaats daarvan kreeg ik vlugge afraffelsex die je bij raamdames tegenkomt omdat die je binnen 20 minuten weer de deur uit willen hebben.
Voor mij de eerste keer bij RvP dat een date echt tegenviel...
 
Dame staat niet meer op de website, maar wat mij betreft geen groot gemis.

Ik had nog wel met haar afgesproken. Uiterlijk aan de voorkant viel wat tegen (niet echt strak figuur, wel de nodige tattoos en piercings). Beetje inzet had dat wel goed kunnen maken, maar in plaats daarvan kreeg ik vlugge afraffelsex die je bij raamdames tegenkomt omdat die je binnen 20 minuten weer de deur uit willen hebben.
Voor mij de eerste keer bij RvP dat een date echt tegenviel...
Bedankt voor je reactie. Een donkere dame leek mij wel leuk. Maar ik wil wel graag een beetje 'quality time'
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan