Memorabele cadeaus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame die ik een Lovense Lush cadeau had gedaan, had hem thuis gebruikt was op het verkeerde moment vlak voor het klaarkomen de batterij leeg, she was not amused. Wel heerlijk samen om gelachen toen ik het hoorde.
 
Memorabel?
Die 2 kilo door de man gekweekte cœur de bœuf zal ik niet snel vergeten.
Vooral ze waren super lekker en kwamen goed van pas. En bij hem lagen ze toch maar klaar om te beginnen rotten. Het was blijkbaar een goed tomatenjaar... Ik hoop voor 2023 hetzelfde 😁
Geweldig dit om te lezen dat er nog dames zijn die tevreden zijn met zulke simpele maar met zorg gekweekte groentjes. De dames die mij al op bezoek gehad hebben herkennen dit wel denk ik. 😁😁😁
Nog even vermelden dat ik niet de man van de tomaten was hier, maar het had zomaar gekunnen.
 
Laatst bewerkt:
Zouden er dvp's zijn die wel eens diamanten en dure sieraden hebben gehad. Of dat de huur wordt betaald van een woning of liever nog een huis gekocht voor de dvp? Dat zijn van die dingen die je je wel eens af vraagt.
Denk dat dit binnen het domein van de fantasie blijft... Tenzij je Anna Nicole Smith bent ofzo... 😁

Bon, goed voornemen 2023 is dan om verder dan 2 kilo tomaten te geraken 🤭
 
Zouden er dvp's zijn die wel eens diamanten en dure sieraden hebben gehad. Of dat de huur wordt betaald van een woning of liever nog een huis gekocht voor de dvp? Dat zijn van die dingen die je je wel eens af vraagt.
Jazeker. Een verliefde kater maakt rare sprongen. Ik ken het verhaal van een dvp die een auto kado heeft gekregen van een klant en een Belgische man die zijn huis op naam van zijn favoriete dvp heeft gezet. Maakt verder ook niet uit, het is iets tussen klant en dvp. Misschien krijgen de heren wel levenslang gratis sex
 
Jazeker. Een verliefde kater maakt rare sprongen. Ik ken het verhaal van een dvp die een auto kado heeft gekregen van een klant en een Belgische man die zijn huis op naam van zijn favoriete dvp heeft gezet. Maakt verder ook niet uit, het is iets tussen klant en dvp. Misschien krijgen de heren wel levenslang gratis sex
Nu, ja... als je meerdere eigendommen hebt... en geen kinderen... waarom niet he?
Cadeau's zijn ok zolang het leuk blijft... geen enkele partij eronder lijdt... en het niet komt met 'verborgen verplichtingen'. Je geeft tenslotte wat je wil... en wat je zelf kan veroorloven. Niks mis mee!
 
Nu, ja... als je meerdere eigendommen hebt... en geen kinderen... waarom niet he?
Cadeau's zijn ok zolang het leuk blijft... geen enkele partij eronder lijdt... en het niet komt met 'verborgen verplichtingen'. Je geeft tenslotte wat je wil... en wat je zelf kan veroorloven. Niks mis mee!
Kom jij toevallig uit België..?:unsure:

Het zijn volwassen mensen. Ze moeten het ook zelf weten
 
Jazeker. Een verliefde kater maakt rare sprongen. Ik ken het verhaal van een dvp die een auto kado heeft gekregen van een klant en een Belgische man die zijn huis op naam van zijn favoriete dvp heeft gezet. Maakt verder ook niet uit, het is iets tussen klant en dvp. Misschien krijgen de heren wel levenslang gratis sex
Ik heb ooit de Meesteres een auto cadeau gedaan, was geen nieuwe, ipv inruilen, aan haar gegeven.
 
Geweldig dit om te lezen dat er nog dames zijn die tevreden zijn met zulke simpele maar met zorg gekweekte groentjes. De dames die mij al op bezoek gehad hebben herkennen dit wel denk ik. 😁😁😁
Nog even vermelden dat ik niet de man van de tomaten was hier, maar het had zomaar gekunnen.
Eerlijk, ik moest meteen denken aan je witloof toen ik deze topic las! 😛
Volledig zelf gemaakt, met veel aandacht en liefde, geen cent uitgegeven, maar onbetaalbaar!
Het allerbeste witloof die ik ooit heb kunnen bemachtigen.
Ik heb niets met luxe dingetjes, geef mij maar puur natuur en authenticiteit, dat is wat mij beroert!
 
Eerlijk, ik moest meteen denken aan je witloof toen ik deze topic las! 😛
Volledig zelf gemaakt, met veel aandacht en liefde, geen cent uitgegeven, maar onbetaalbaar!
Het allerbeste witloof die ik ooit heb kunnen bemachtigen.
Ik heb niets met luxe dingetjes, geef mij maar puur natuur en authenticiteit, dat is wat mij beroert!
Mooie tip 😘
 
Eerlijk, ik moest meteen denken aan je witloof toen ik deze topic las! 😛
Volledig zelf gemaakt, met veel aandacht en liefde, geen cent uitgegeven, maar onbetaalbaar!
Het allerbeste witloof die ik ooit heb kunnen bemachtigen.
Ik heb niets met luxe dingetjes, geef mij maar puur natuur en authenticiteit, dat is wat mij beroert
Merci @Sharon en altijd graag gedaan omdat ik weet dat het je plezier doet. Kleine opmerking wel: het is mogelijks verkeerd te lezen als je schrijft " volledig zelf gemaakt". Beter staat er , volledig zelf gekweekt, klaar maken op de manier waarop je het graag eet laat ik aan jou over. Ben een kluns op gebied van koken .
Verder nog even vermelden dat ik dit enkel doe bij dames die ik beter ken en waarvan ik weet dat ze groenten lusten en er ook iets mee zijn. Ik zal ook altijd op voorhand vragen of ze iets willen en dus is de verrassing van het gegeven "cadeau "er ook wel een beetje vanaf.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan