Memorabele cadeaus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En ooit ben ik eens naar huis gereden met een VOLLE auto planten. Planten in de koffer, planten in de kinderstoel van mijn dochter. Planten op de passagiersstoel, planten overal 🤣 hilarisch thuiskomen zo
Klant had een tuincentrum maar niet voldoende cash om je te betalen voor de dienstverlening? 😜
 
Verschillende presentjes. Het meest memorabele was een fles inferieure wijn, slechte kwaliteit en zwaar over de datum waarvaan de schenkster dacht ze ons daar een plezier mee deed. Ze had die wijn van een klant gehad en wist kennelijk niet wat ze er mee moest. Het is in een aziatisch land waar goede wijn zoeken een avontuur is. Mijn vriendin maakte de opmerking dat die wijn minstens zo oud was dan de schenkster. Die dacht een complimentje gekregen te hebben want in haar beleving is 'hoe ouder de wijn, hoe beter.
Wij hebben die dag met de schenkster een fles uit onze eigen voorraad opengetrokken en gezegd haar wijn te bewaren voor een speciale gelegenheid.
Verder was de avond heel gezellig…..
 
Dit jaar heb ik het minst ontroerende cadeau gegeven dat je maar kan bedenken. Ik heb 150 euro als verrassing op haar rekening gestort met de mededeling Happy New Year!
Tsja dan gaat het erop lijken dat je meer dan een klant-relatie met haar hebt of hoopt te hebben. Ik heb een aantal dames bezocht die er goed in zijn een GFE te doen, maar aan het eind is het toch gewoon uurtje factuurtje. Tot je weer terugkomt. Leuk of niet.
 
Tsja dan gaat het erop lijken dat je meer dan een klant-relatie met haar hebt of hoopt te hebben. Ik heb een aantal dames bezocht die er goed in zijn een GFE te doen, maar aan het eind is het toch gewoon uurtje factuurtje. Tot je weer terugkomt. Leuk of niet.
Ach weet je. Wij spreken al 6 jaar met elkaar af. Zelfs in coronatijd. Het is de prijs van 1 bezoek, dus waar hebben we het over.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan