Met hoeveel dames hebben jullie seks gehad?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb seks met 30-35 vrouwen gehad, denk ik. Vriendinnetjes (potentiële relaties) uit het verre verleden, stellen, tijdens gangbangs, maar geen concullega's. Dat betekent dat ik geen trio's met een andere DVP gedaan heb 😁😁.
Voor heren is de vraag met hoe veel vrouwen, voor dames dan met hoe veel heren seks gehad?
Ik heb het helaas niet meer bijgehouden.
Maar de meeste waren DvP.
 
12 non pay (3 relaties, 9 kortstondiger)
64 pay

76 totaal dus

Wandel pas 3.5 jaar, daardoor vallen de aantallen nogal mee.

Van die 64 waren dat er 45 slechts 1x en 19 vaker dan 1x.
 
Sinds 24-05-2021 tot nu hou ik het bij omdat ik er veel aan het vergeten was. In een mapje met submapjes per vrouw. In elke mapje een paar foto's.
54
Ook een mapje met potentiële.
Betaalde dvp niet meegerekend.
 
Prive... met 3 mannen onbetaald vanaf mijn 18e jaar ( ja echt 18! ) tot nu. En dat blijft ook bij 3.

16+ jaar sekswerker incl diverse gangbangs... TIG keer
Niets geiler dan vrouwen die graag gangbangs doen 😀
En moet dag niet -DEN keren zijn ipv TIG keer? We zullen al lang niet meer in de tientallen zieker? :love:
 
Laatst bewerkt:
Niets geiler dan vrouwen die graag gangbangs doen 😀
En moet dag niet -DEN keren zijn ipv TIG keer? We zullen al lang niet meer in de tientallen zieker? :love:

Nee tientallen is het niet meer, als je bedenkt dat ik er ooit 18 in anderhalf uur over mij heen heb gehad. Maar geen idee hoeveel het in totaal al die jaren zijn geweest.
 
Samen een selfie zou wel cool zijn :p
Ik heb ook zo'n mappensysteem en bewaar daarin de advertentiefoto's. Bij dames zonder foto's is de map leeg, of plaats ik er een foto in van een vrouw waaraan de dvp me deed denken.
 
Het gaat niet om betaalde contacten.
En dan 54 sinds mei vorig jaar?? :eek:

Doet me aan een vriend denken die thuis per ongeluk een usb stick liet slingeren. Zijn toenmalige vriendin keer er op. Bleek dat hij allemaal mapjes had van zijn exen, een stuk of elf, twaalf, met stiekem gemaakte foto's en filmpjes van de seks of terwijl ze onder de douche stonden. Zijn huidige vriendin had ook een mapje met stiekeme opnames. Na de confrontatie heeft ze alles gewist en is ze bij hem weggegaan.
 
Maar wel je (papieren) agenda('s)? Kijk er eens in. Ik heb geduld. :)
Ik ben werkzaam bij een privehuis dus ik hoef er geen boekhouding voor te doen. En qua privéleven heb ik al sinds mijn 14e veel vriendjes en scharrels gehad inclusief bekenden uit gangbangs. Als ik eraan moet denken, zou ik meer mannen hebben gehad met onbetaalde dates.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan