Allez, dan ben ik te laat pedorieNooit van gekomen . Helaas, want ik heb besloten om voorlopig te stoppen met deze week als mijn laatste.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAllez, dan ben ik te laat pedorieNooit van gekomen . Helaas, want ik heb besloten om voorlopig te stoppen met deze week als mijn laatste.
Voor heren is de vraag met hoe veel vrouwen, voor dames dan met hoe veel heren seks gehad?Ik heb seks met 30-35 vrouwen gehad, denk ik. Vriendinnetjes (potentiële relaties) uit het verre verleden, stellen, tijdens gangbangs, maar geen concullega's. Dat betekent dat ik geen trio's met een andere DVP gedaan heb .
Niets geiler dan vrouwen die graag gangbangs doenPrive... met 3 mannen onbetaald vanaf mijn 18e jaar ( ja echt 18! ) tot nu. En dat blijft ook bij 3.
16+ jaar sekswerker incl diverse gangbangs... TIG keer
Niets geiler dan vrouwen die graag gangbangs doen
En moet dag niet -DEN keren zijn ipv TIG keer? We zullen al lang niet meer in de tientallen zieker?
18 op anderhalf uur.... wat krijg ik toch meteen een knoert van een stijve als ik daar aan denk ....Nee tientallen is het niet meer, als je bedenkt dat ik er ooit 18 in anderhalf uur over mij heen heb gehad. Maar geen idee hoeveel het in totaal al die jaren zijn geweest.
Hoe kom je aan die foto's? Van hun advertentie of neem je na afloop samen een selfie?Sinds 24-05-2021 tot nu hou ik het bij omdat ik er veel aan het vergeten was. In een mapje met submapjes per vrouw. In elke mapje een paar foto's.
54
Ook een mapje met potentiële.
Betaalde dvp niet meegerekend.
Het gaat niet om betaalde contacten.Hoe kom je aan die foto's? Van hun advertentie of neem je na afloop samen een selfie?
En dan 54 sinds mei vorig jaar??Het gaat niet om betaalde contacten.
Privé: 2 in relatie, 2 fwb, paar scharrelsVoor heren is de vraag met hoe veel vrouwen, voor dames dan met hoe veel heren seks gehad?
Ik heb het helaas niet meer bijgehouden.
Maar de meeste waren DvP.
Maar wel je (papieren) agenda('s)? Kijk er eens in. Ik heb geduld.Ik heb het aantal mannen eigenlijk nooit bijgehouden.
Als man die daar op kickt ben ik toch benieuwd naar een schatting? Of wat was het maximum op één dag?Privé: 2 in relatie, 2 fwb, paar scharrels
Als dvp: dat vraag ik me ook af
Ik ben werkzaam bij een privehuis dus ik hoef er geen boekhouding voor te doen. En qua privéleven heb ik al sinds mijn 14e veel vriendjes en scharrels gehad inclusief bekenden uit gangbangs. Als ik eraan moet denken, zou ik meer mannen hebben gehad met onbetaalde dates.Maar wel je (papieren) agenda('s)? Kijk er eens in. Ik heb geduld.
Njaajaa belastingscontrole zekerAls man die daar op kickt ben ik toch benieuwd naar een schatting? Of wat was het maximum op één dag?