@Savesexer dat is het principe bij gebruik maken van de diensten van dames van plezier.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLijkt me een beetje logisch op een forum van "wandelen" dat er velen meer dvp's op hun teller hebben staan dan gewone dates. Dat zal globaal gezien wel andersom zijn. bij mij is het 1/3 gewone 2/3 dvp op pakweg 60 vrouwentoch interessant, als ik zo de berichten lees hebben de meeste mannen betrekkelijk weinig seks met vrouwen buiten de dames van plezier. Dacht altijd dat het aan mijn eigen lelijke kop lag, maar er zijn blijkbaar vele onder ons die niet scoren bij de dames.
Wat ben ik blij dat ik gewoon kan neuken als ik daar zin in heb, tegen een kleine financiële vergoeding, lang leve de dames van plezier
Iemand die trouwt met zijn eerste liefde en dat tot de spreekwoordelijke dood hen scheidt volhoudt heeft zelfs maar met één persoon seks zijn hele leven , ik heb hem er nooit naar gevraagd maar het zou zomaar kunnen dat mijn vader zo'n mager resume zou kunnen overleggen op dat gebiedtoch interessant, als ik zo de berichten lees hebben de meeste mannen betrekkelijk weinig seks met vrouwen buiten de dames van plezier. Dacht altijd dat het aan mijn eigen lelijke kop lag, maar er zijn blijkbaar vele onder ons die niet scoren bij de dames.
Wat ben ik blij dat ik gewoon kan neuken als ik daar zin in heb, tegen een kleine financiële vergoeding, lang leve de dames van plezier
Nou, ik heb dat wel. Ik wil zo veel mogelijk dames geneukt hebben als ik in de kist ga liggen.Is voor mij geen intentie om het wereldkampioenschap 'dvp neuken' te verbeteren..
Bij mannen die 10-15 jaar jonger zijn misschien?Tot 10-15 jaar geleden kon je (achteraf gezien) vrij makkelijk dates scoren via een date site of app. De laatste jaren lukt dat zelden nog. Waar zitten die echte geile dames allemaal?
Nee , die hebben ondertussen allemaal een RL profiel aangemaakt en daten niet meer prive.Bij mannen die 10-15 jaar jonger zijn misschien?
haha , plakboekTellen doe ik niet echt meer eigenlijk.
Van de herhalingswaardige hou ik een "plakboek" bij, daarin staan er, inclusief massagedames een 150 tal.
Hiervan naar schatting ruim de helft ook gestopt of onvindbaar.
Top 10 zijn trouwens dames met 5 of meer ontmoetingen met 17X als uitschieter.
Zit er nog eens over na te denken en ik geloof dat, hoewel ik graag nieuwe dames bezoek, ik toch ook wel op zoek ben naar dvp's die zo naar mijn wens zijn dat ik er graag terug kom.12 non pay (3 relaties, 9 kortstondiger)
64 pay
76 totaal dus
Wandel pas 3.5 jaar, daardoor vallen de aantallen nogal mee.
Van die 64 waren dat er 45 slechts 1x en 19 vaker dan 1x.
Dat is best weinig. 2.700 dames waarvan er je 4 echt zijn bijgebleven.Buiten de eerste 2 à 3 jaar heb ik alles mooi bijgehouden. Na 33 jaar is het geen schriftje meer, maar een databestand geworden.
Ondertussen net de 6500 betaalde dates voorbij met bijna 2700 verschillende dames. Aan minstens 2 de week, tot soms 3 tot 4 per week, gaat het snel.
Maar het allerbelangrijkste is, zoals eerder beschreven, diegene die je bijblijven in al die jaren. En dat zijn er amper 4.
Daarnaast drie relaties gehad, waarvan eentje me meer gekost heeft dan mijn wandelcarrière.
Heb je dan inmiddels alle landenpunten verzameld?Ondertussen net de 6500 betaalde dates voorbij met bijna 2700 verschillende dames.
Dan zit ik met 2 op 40 die me zijn bijgebleven op een beter percentage. 1 van die 2 zit ook echt in men hart. Ik denk zelfs voor het leven. Al heb je geen glazen bol. Maar zonder hoop is het ook maar triestigDat is best weinig. 2.700 dames waarvan er je 4 echt zijn bijgebleven.
Mijn meeste reviews zijn over dames die ik wss maar 1 keer bezocht heb. Diegene die nauw aan het hart liggen /lagen exploiteer ik niet graag. Meestal omdat ze het zelf ook niet graag hebben om gereviewed te worden.als ik die aantallen lees dan mis ik toch veel reviews hier
alleen in Europa, vooral België, Nederland en DuitslandHeb je dan inmiddels alle landenpunten verzameld?
er zijn er nog wel als ik eens snuister in de lijst, waarvan ik zeg 'Oh ja dat was die of die', maar er zijn 4 waar ik toch veelvuldig ben bij geweest en waar je dan een andere band mee krijgt. Zonder verliefdheid, maar gewoon ergens vriendschappelijkDat is best weinig. 2.700 dames waarvan er je 4 echt zijn bijgebleven.
Dus gek gezegd , als je een Euro had voor elke vrouw die je geneukt hebt kon je er nog 27 neukenBuiten de eerste 2 à 3 jaar heb ik alles mooi bijgehouden. Na 33 jaar is het geen schriftje meer, maar een databestand geworden.
Ondertussen net de 6500 betaalde dates voorbij met bijna 2700 verschillende dames. Aan minstens 2 de week, tot soms 3 tot 4 per week, gaat het snel.
Maar het allerbelangrijkste is, zoals eerder beschreven, diegene die je bijblijven in al die jaren. En dat zijn er amper 4.
Daarnaast drie relaties gehad, waarvan eentje me meer gekost heeft dan mijn wandelcarrière.
ik ga natuurlijk geen recensie schrijven over een dame die ik 23 jaar geleden bezocht heb ;-)als ik die aantallen lees dan mis ik toch veel reviews hier
Je herinnert je 5 % door je wandelleven heen.Dan zit ik met 2 op 40 die me zijn bijgebleven op een beter percentage. 1 van die 2 zit ook echt in men hart. Ik denk zelfs voor het leven. Al heb je geen glazen bol. Maar zonder hoop is het ook maar triestig