Recensie Michelle, Yu&Mi, Eindhoven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
357
04/07/21
459
21
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.yumi.nl/profiel/?emp=8
Totale kosten (in euro)
135
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vlak na heropening ivm Corona bij Michelle geweest. Had vooraf een afspraak gemaakt en voor haar gekozen op basis van haar profiel op de website. Haar verschijning viel me wat tegen, afgezien van haar borsten die ik er wel mooi vond uitzien. Maar goed, ik dacht wie weet maakt ze dit helemaal goed met een hele geile tantra massage waarvoor ik had gekozen. Helaas kwam ik bedrogen uit. In tegenstelling tot wat ik had gehoopt en verwacht werd veel olie gebruikt en was het teasen weliswaar lekker, maar overmatig gefocust op de jongeheer.

Al met al miste ik een stukje persoonlijke benadering en exclusiviteit die ik wel verwacht bij een behoorlijk prijzige massage. Hoewel ik uit ervaring weet dat de kwaliteit van de dienstverlening nogal kan verschillen bij Yu & Mi afhankelijk van de dame, ga ik een volgende keer als ik weer in de buurt ben toch maar eens naar concurrent Massagewereld nu de happy hours sinds de heropening helaas geschrapt zijn bij Yu & Mi.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan