Mijn lijst van toppers Doubletstraat

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 5126

Vaste klant
231
18/11/21
373
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Dag medewandelaars.

ik ben woonachtig in hartje Amsterdam maar ga al in lengte van jaren naar de Doublet. De dames die daar staan en de diensten zijn gewoon veel beter dan hier in Amsterdam. Hierbij een paar dames waar ik eigenlijk al jaren kom .

Yessy ( ssbbw )

Yessy staat in de eerste passage vanaf de weg kant.ze lijkt misschien niet heel spontaan. En in eerste instantie praat ze niet heel veel. Maar als je van een echte dikke Ssbbw komt houd en dikke benen dan moet je bij Yessy zijn. Ik ken haar nu al lang dus bij mij is ze wel open. Haar diensten zijn gewoon prima. Aangezien er een tekort aan echte dikke konten is is yessy wel de enige hierin. Gewoon goed.

Sandra ( latina met dikke kont )

sandra is een super vriendelijke en knappe latina. Sandra staat eigenlijk om de hoek bij Yessy en Kathalina en Lorena . Sandra is gewoon mooi. Heeft een goddelijk lichaam en haar diensten zijn super. Is goed in kinky en houd van voet fetisj. Sandra neemt echt de tijd en is ook wel bespraakt. Nogmaals een hele mooie volle kont. Ze doet me denken aan Amanda balk. Zeker een aanrader !

kathalina ( crazy latina )

kathalina mama mina. Wauw Kathalina geeft je echt het gevoel dat je DE man bent. Pijpen bij Kathalina staat buiten kijf. Lekker zonder en gewoon heerlijk. Ze neemt echt de tijd en geniet ervan. Eigenlijk is alles wel mogelijk bij Kathalina. Zoenen gaat ze ook heel lekker op. Vroeger was Kathalina enorm dik. Dat is ze niet meer. Maar dr kont is dat nog wel. 1 van mijn favoriete !

lorena ( oma )

Bij Lorena ben ik eigenlijk nog "maar" een keer of 5 geweest. Lorena is gewoon niet de knapste, oud. En ik heb het ide dat ze altijd "vrij" is. Nooit een goed teken. Toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken . En wat ben ik hier blij mee. Echt een geile oma. Pijpen zonder en hoe !! By far het beste van iedereen. Bij Lorena zou ik iedereen aanraden om lekker heen te gaan en je een half uur overal waar je wilt te laten likken. Echt super !!
 
hoi Clint , ik genoot altijd van je films man.

kan je mij ook laten genieten door de verhaaltjes over deze 4 dames op te splitsen en er afzonderlijke recensies van te maken ?

Lorena heeft al een draadje .
Als het Sandra is uit de straat op 29 , dan heeft zij ook al een draadje hier.

Ik weet zeker dat er met mij nog meer Clint-fans hier lid zijn en hun nageslacht wil ook jouw verhaaltjes lezen.

jouw fan?
 
Even een correctie Flepper,

Clint bedoeld een andere Sandra, namelijk onderstaande Sandra
Naam is nog niet aangepast door de Moderator

 
Hahaha dat is mooi.

het is Sandra die in het eerste hofje noem ik het maar staat. Op een hoekje. Erg klein denk 1.60. Woont ook in Spanje.

Sandra is alles met condoom. Is erg goed in kinky. Omdat ze zo klein is kan ze over je heen lopen en zelfs haar voeten in je mond doen terwijl ze met er dikke reet op je lul zit. Na afloop altijd een massage met warme doek. Ook plus punten. Massage van top niveau ook Twee keer klaarkomen ook geen probleem. Sandra is ook erg goed in een prostaat massage. Of met een strapon.

yessy. Ja daar kan ik een boek over schrijven . Ik ben zelfs een keer met haar in een hotel geweest in Amsterdam. Maargoed bij Yessy vind ik het heerlijk om van die reet te genieten dus dat is vaak lang op m'n gezicht zitten en met veel olie op die kont over m'n lul heen rijden. Pijpen standard zonder condoom. Yessy is niet van de kinky dingen of prostaat. Zoals ik al zei Yessy is niet fantastisch . Maar omdat ik groot fan van dikke dames ben kom ik al klaar als ik haar lichaam zie.
 
Even een correctie Flepper,

Clint bedoeld een andere Sandra, namelijk onderstaande Sandra
Naam is nog niet aangepast door de Moderator

Ahhh dat is die Sandra die ik woensdag gesproken heb om te vragen dat ze niet Maxima is ....

Kom op Clint , schrijf ff recensies in hun draadje : je kan zo lekker sappig vertellen....
 
Hier Clint , het linkje van Loreentje

 
Dag medewandelaars.

ik ben woonachtig in hartje Amsterdam maar ga al in lengte van jaren naar de Doublet. De dames die daar staan en de diensten zijn gewoon veel beter dan hier in Amsterdam. Hierbij een paar dames waar ik eigenlijk al jaren kom .

Yessy ( ssbbw )

Yessy staat in de eerste passage vanaf de weg kant.ze lijkt misschien niet heel spontaan. En in eerste instantie praat ze niet heel veel. Maar als je van een echte dikke Ssbbw komt houd en dikke benen dan moet je bij Yessy zijn. Ik ken haar nu al lang dus bij mij is ze wel open. Haar diensten zijn gewoon prima. Aangezien er een tekort aan echte dikke konten is is yessy wel de enige hierin. Gewoon goed.

Sandra ( latina met dikke kont )

sandra is een super vriendelijke en knappe latina. Sandra staat eigenlijk om de hoek bij Yessy en Kathalina en Lorena . Sandra is gewoon mooi. Heeft een goddelijk lichaam en haar diensten zijn super. Is goed in kinky en houd van voet fetisj. Sandra neemt echt de tijd en is ook wel bespraakt. Nogmaals een hele mooie volle kont. Ze doet me denken aan Amanda balk. Zeker een aanrader !

kathalina ( crazy latina )

kathalina mama mina. Wauw Kathalina geeft je echt het gevoel dat je DE man bent. Pijpen bij Kathalina staat buiten kijf. Lekker zonder en gewoon heerlijk. Ze neemt echt de tijd en geniet ervan. Eigenlijk is alles wel mogelijk bij Kathalina. Zoenen gaat ze ook heel lekker op. Vroeger was Kathalina enorm dik. Dat is ze niet meer. Maar dr kont is dat nog wel. 1 van mijn favoriete !

lorena ( oma )

Bij Lorena ben ik eigenlijk nog "maar" een keer of 5 geweest. Lorena is gewoon niet de knapste, oud. En ik heb het ide dat ze altijd "vrij" is. Nooit een goed teken. Toch maar eens de stoute schoenen aangetrokken . En wat ben ik hier blij mee. Echt een geile oma. Pijpen zonder en hoe !! By far het beste van iedereen. Bij Lorena zou ik iedereen aanraden om lekker heen te gaan en je een half uur overal waar je wilt te laten likken. Echt super !!
Katalina voorheen haar operatie mijn favoriet geweest.
Lorena dame bij uitstek voor een blowjob.
Yessy zal ik maandag eens bezoeken als ze aanwezig is. Hopelijk is de kwaliteit van service beter dan dat ze uitstraalt. Ze kijkt inderdaad nors.
 
Ga niet graag naar de doubletstraat. Vanwege de goede recensies ooit naar Amy/Daisy gegaan.

Eigenlijk de enige dame die ik regelmatig bezocht heb op de Doubletstraat. Is echt wel een topper in Den Haag. Volgens mij was ze op Doubletstraat terecht gekomen nadat de boel in Utrecht dicht gegaan was. Lang niet meer gezien aangezien ik ook niet veel meer in Den Haag of waar dan ook kom sinds de corona shit vorig jaar. Vind het te risicovol en de laatste keren dat ik ging vond ik de bezetting kwa dames ook slecht.

Ik kan me de periodes herinneren dat elke raam in de doubletstraat en geleenstraat gewoon helemaal bezet waren en dan ook nog met echt super lekkere wijfen..... Het nivo was toen gewoon heel hoog.

Zeker op die ramen van 23 in de geleenstraat. Daar zat echt een super lekker ding altijd. Chrystel ofzo heette ze met een bordje op der raam. Dat was echt de mooiste die ik in Den Haag gezien heb. Dan Had je ook nog Gina en de Nederlandse Nathalie. Dat waren ook toppers. Hongaarse Kate, die was gewoon doorsnee sex, maar die was gewoon te lekker om niet naar binnen te gaan. Ik ging een keer bij naar Kate naar binnen op nieuwjaarsdag. Toen was ik volgens mij haar eerste klant in het nieuwe jaar ofzo en wilde ze nieuwjaars sex hebben, ze ging echt helemaal los....

Ow shit deze topic gaat over de doubletstraat....
 
christel was inderdaad top. ze ontvangt nog steeds. is een kinky devil.
flexibel als de pest
Ontvangt ze nog steeds? En is dat de christel die eigenlijk altijd doggy staand, half hangend op de wasbak, keihard geneukt wilde worden? De laatste keren dat ik haar in de Geleen gezien heb stond ze op 74 de kamer boven, of ze stond passage hunse kamer boven. Altijd met bordje. Beiden wel al heel wat jaartjes geleden..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan