Recensie Milena, Rijswijk (voorheen Breda, Amsterdam, Almere, Utrecht, Nieuwegein, Hilversum, Zoetermeer, Amstelveen) 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DeLaSol

Newbie
6
14/08/21
8
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/580723-milena
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was weer een genot om deze mooie vrouw te ontmoeten,had al eerder met haar gedate dus ik wist wat ik kon verwachten.
Ze zag er nog steeds fantasties uit en ik gaf haar nog een kompliment dat ze nog zo mooi slank was en er geen corona pondjes
waren bij gekomen :) De date was weer uitstekend en wat is het toch een lieve vrouw die weet hoe ze jou moet laten genieten.
Je gaat gewoon erg bevredigend bij haar weg.

Topper!

Herhalings-gevaar!

cijfer 10/10
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/580723-milena
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week ook weer eens bij Milena op bezoek geweest. Afspraak maken ging eenvoudig via WA en een paar uur later was ik op haar adres in Amstelveen. Milena is de dame van de foto's, maar deze zijn wel een paar jaar oud. Ze ziet er nog steeds goed uit, maar ze heeft tegenwoordig wel de nodige tatouages op haar buik en onder haar borsten. Ze is iets duurder geworden (170 ipv 150 euro) en dit komt zei ze omdat de huisvesting behoorlijk duurder geworden was. Even douche en toen konden we aan de gang. Tongzoenen was wat terughoudend, zoenen was goed. Na een minuutje vrijen ging ze op haar knieën en begon ze me te pijpen (ZC). Na een tijdje verder op bed waar we lekker verder gingen met pijpen. Ik heb haar nog een tijdje liggen beffen en haar geneukt in diverse standjes. Nog een redelijke massage gehad en toen weer naar huis. Al met al een redelijk goede ervaring, niet meer niet minder. Of ik haar nog eens ga bezoeken? Wie weet, er zijn nog veel andere dames die ik nog wel eens wil bezoeken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom zojuist bij haar vandaan, even geen zin in een lang verhaal maar ze heeft me heer-lijk verwend. Goede discrete locatie, vlakbij CS / binnenstad. Foto's zijn obviously geshopt maar komen dicht in de buurt, ondertussen idd wat tatoeages, ik vind dat ook niet mooi maar lig er niet wakker van.

Edit: kan pzc niet aanvinken maar heeft ze wel gedaan, uiteraard had ik eerst even gedouched.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow. Just wow.
She's gorgeous. Incredibly beautiful and so lovely. Kind and hot... Warm and refreshing...
I had a wonderful hour with her in Utrecht in a really nice apartment.
Will edit this with more details later but even then I wanted to tell how amazing she is.
 
Afgelopen weken deze dame in achtereenvolgens Amsterdam en recent in Utrecht bezocht.
Ken haar van een paar jaar geleden toen ze in Hilversum begon (Hookers periode). Is niets mis mee, blijfven steeds prima bezoeken met goede service.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/580723-milena
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Milena ontvangt in Amsterdam (wijk Westlandgracht) in een mooi appartement dat ze met een collega deelt. Anders dan zo vaak, als je ziet dat een of twee dames een appartement tijdelijk bewonen en de koffers nog klaar staan, is het ingericht: bloemen, een paar wierookstokjes. Een thuis. Parkeerplaats in de buurt.

Ze ontving me, elegant gekleed, met een kus; ze bood me iets te drinken aan; toen ik had gedouchet stond ze naakt voor me en vielen me tatouages op die op de foto's niet zijn te zien.

Ze deed haar werk professioneel en er is zeker herhalingsgevaar. Toen we nog wat napraatten over toekomstige mogelijkheden, verraste ze me door te zeggen dat ze uit Spanje kwam. Ik wilde de goede sfeer niet bederven met een opmerking als "op Kinky staat Oost-Europa" maar het intrigeert me wel.

Al met al een leuk bezoek, dat misschien nog eens een trio wordt.
 
Ik heb Milena vrijdag 3 februari in Hilversum bezocht. In hetzelfde appartement had ik eerder al Alina bezocht. Milena stond al lang op mijn verlanglijst.

Ze heeft een mooi figuur, zoals op de foto's en ze is vriendelijk. Tongzoenen deed ze prettig, pijpen zc verdienstelijk en beffen was fijn. Maar er ontbrak toch iets. 't was wellicht de klik of net die extra inzet van haar kant. Al met al een prettig bezoek waarbij ik 4 sterren voor alles zou geven.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/580723-milena
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Milena is een gezellige dame en heb een leuk bezoek gehad.
Zeer slanke dame, met een heel mooi figuurtje.
Zeker de dame van de foto en ze zijn zeer representatief.

Ze is echter duidelijk een roker en had een te aanwezige rookgeur/smaak.
Daar haak ik teveel op af voor een herhaling.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mooie en vrolijke dame.
Heb haar een uitgebreide olie massage gegeven waar ze dusdanig intens van genoot dat ik overwogen heb om haar geld te vragen :)
Services waren verder ok, maar niet dusdanig goed dat ik het gevoel had om haar nogmaals te bezoeken.
ps: recensie betreft bezoek van tijdje terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/580723-milena#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs deze dame bezocht.

Afspraak maken ging vrij makkelijk en snel. Eenmaal aangekomen op de locatie geeft ze verdere instructies.

Ontmoet door een vriendelijke dame. Eerst even financiële zaken regelen en even douchen.

Ze kwam bij me op bed liggen en we begonnen te zoenen, dit kan ze uitstekend en ik vond zoenen zonder tong eigenlijk fijner bij haar dan met. Dit kwam mede omdat ze bij tongzoenen niet helemaal meegaat en het op haar eigen manier doet. Wat voor mij best raar was. Waarschijnlijk klikte we gewoon niet. Maar goed.

Hierna zakte ze af naar beneden en gaf ze een zeer tedere blowjob. Heel zachtjes en voorzichtig. Dit voelde best lekker aan en mocht ze van mij langer mee door. Ze pakte een condoom erbij en ging ze bovenop. Nog een paar standjes afgewerkt en dat was ronde 1. Ronde 2 was eigenlijk meer van hetzelfde beginnen met zoenen, dan pijpen en daarna intiem. Nog even gedoucht en de deur uit.

Wat ik overigens wel had opgemerkt was dat haar borsten (siliconen) echt heel hard waren. Meestal is dit geen probleem maar hier waren het toch echt stenen. En rondom haar maag voelde het ook hard (chirurgie?) aan. Dus mogelijk daar ook aan gesleuteld.

Voor mij geen herhalingsgevaar want er ontbrak een klik. Tongzoenen was vreemd. En de keiharde borsten hielpen ook niet.
zou haar 3,5 sterren geven als het kon.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eindelijk eens deze dame kunnen bezoeken. Zit op de bekende plaats in Voorburg.

De tatoeages waren wel een verassing. Ze is zelf mooi gebruind met leuke accenten van de borsten en billen.

Date zelf was prima, helaas geen tz.
Ze genoot merken van het beffen, en de daaropvolgende sex was ook meer dan prettig. Het pijpen had wat meer gevarieerd gemogen.
Over het algemeen een meer dan prima date gehad.

Voor een relaxte date is ze een aanrader.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/580723-milena
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een vrolijke, goedlachse, slanke dame.
Ik ben naar Voorburg gereden voor Milena. De gebruikelijke stilte mocht ik aanhouden bij binnenkomst. In het halletje kreeg als welkom 3 zoenen.
Eenmaal in haar kamer en de deur dicht konden we gewoon communiceren en kon ik haar eens goed bekijken.
Wat ik al zei een goedlachse slanke dame in een jurk.

Na de financiën en het douchen mocht ik al zoenend haar jurk van haar lichaam laten glijden.
Staand begon zij heel zacht en teder te zoenen, hierdoor voelde ik intens haar zachte lippen. Gaandeweg van het voelen van haar slanke bovenlichaam en heerlijke billen begon zij ook met haar tong tegen die van mij.
Eenmaal haar jurk van haar lichaam waren haar tatoeages onder haar borsten en op haar buik een verrassing, deze waren niet te zien op haar foto's in haar advertentie.

Het pijpen op bed deed zij op dezelfde manier. Zij schoof zacht en teder haar mond over mij eikel en gaandeweg schoof zij zachte lippen verder over mijn penis.
Van het beffen genot zij zichtbaar en hoorbaar van.
Met het intiem deed zij actief mee. Zij bewoog heerlijk mee in het ritme met haar heupen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan