Miss Doublet 2021?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en of andere reden kon ik niet echt een klik met haar krijgen
ik heb haar meerdere keren geprobeerd, hoewel dat wel een tijdje geleden is, toen er nog geen wachtrijen voor haar raam stonden.
Wat wel apart aan haar is, is als je haar na haar werk door de straat ziet lopen in haar dagelijkse kloffie, je haar nauwelijks herkent, dan is het meer een"klein dikkertje" waar je niet eens voor om kijkt.

Maar als ze in haar bikini voor haar het raam staat, is ze verpletterend.
 
ik heb haar meerdere keren geprobeerd, hoewel dat wel een tijdje geleden is, toen er nog geen wachtrijen voor haar raam stonden.
Wat wel apart aan haar is, is als je haar na haar werk door de straat ziet lopen in haar dagelijkse kloffie, je haar nauwelijks herkent, dan is het meer een"klein dikkertje" waar je niet eens voor om kijkt.

Maar als ze in haar bikini voor haar het raam staat, is ze verpletterend.
Dit vind ik dus ook. Met kleren aan ziet ze er niet heel bijzonder uit. Maar wanneer ze in een bikini staat komen haar lichamelijke kwaliteiten wel naar voren. Misschien is t gewoon haar kledingkeuze die ze dagelijks draagt (naar mijn mening heel basic en niet smaakvol voor een dame met haar lichaam)
 
ik heb haar meerdere keren geprobeerd, hoewel dat wel een tijdje geleden is, toen er nog geen wachtrijen voor haar raam stonden.
Wat wel apart aan haar is, is als je haar na haar werk door de straat ziet lopen in haar dagelijkse kloffie, je haar nauwelijks herkent, dan is het meer een"klein dikkertje" waar je niet eens voor om kijkt.

Maar als ze in haar bikini voor haar het raam staat, is ze verpletterend.
Dat heb ik nu ook!
 
"(-) heel basic en niet smaakvol (-)" (# 12)

Na een hele werkperiode te zijn aangestaard door al dan niet kwijlende geile bokken, wil het schaap niet ook nog eens in haar vrije tijd worden gezien als "verpletterend" (# 11).
zij heeft niet zo veel last van al die kwijlende geile bokken. omdat ze vanwege de vele klandize, nauwelijks voor het raam te bewonderen valt.
 
Dit vind ik dus ook. Met kleren aan ziet ze er niet heel bijzonder uit. Maar wanneer ze in een bikini staat komen haar lichamelijke kwaliteiten wel naar voren. Misschien is t gewoon haar kledingkeuze die ze dagelijks draagt (naar mijn mening heel basic en niet smaakvol voor een dame met haar lichaam)
Nou je kan moeilijk verwachten dat ze in bikini over straat gaat , een brandweerman gaat ook niet met een helm op naar huis als zijn dienst er op zit
Ik had overigens een zelfde soort ervaring met Colombiaanse Lisa van nr 20 , ik liep voor mijn doen laat door de straat heen en haar gordijn was dicht ik was er al een eindje voorbij toen ik nageroepen werd door een mij volslagen onbekende vrouw , ik negeerde haar eerst omdat ik dacht dat ze een ander bedoelde maar ze had het duidelijk tegen mij
Ik nog denken "wat moet dat mens van me " toen ze ineens naar me toe kwam en ik pas zag dat zij het was in burgerkleding , haar dienst zat er op maar mij wilde ze nog wel ontvangen
Eenmaal binnen kreeg ik eerst een standje dat ik niet zo laat moest komen
 
ik heb haar meerdere keren geprobeerd, hoewel dat wel een tijdje geleden is, toen er nog geen wachtrijen voor haar raam stonden.
Wat wel apart aan haar is, is als je haar na haar werk door de straat ziet lopen in haar dagelijkse kloffie, je haar nauwelijks herkent, dan is het meer een"klein dikkertje" waar je niet eens voor om kijkt.

Maar als ze in haar bikini voor haar het raam staat, is ze verpletterend.
Dat kan je wel zeggen ja maar ik vond het zeker geen slechte maar ook geen geweldige ervaring , misschien ben ik haar type niet of had ze net toevallig haar dag niet
Misschien moet ik het nog eens een keer proberen bij haar als ik haar weer tref
 
Toch wel leuk om te zien wat sommige mannen mooi vinden.
Ik vraag me wel af of ze mooi en geil hetzelfde vinden.
Er zijn dvp waar je een strakke plasser van krijgt als je langs het raam loopt, maar er zijn ook dvp waar dat niet zo is, maar die het sperma wel uit je tenen persen
 
Er zijn dvp waar je een strakke plasser van krijgt als je langs het raam loopt, maar er zijn ook dvp waar dat niet zo is, maar die het sperma wel uit je tenen persen
Daar kan je alleen maar achter komen door er naar binnen te gaan natuurlijk en dat zal je niet gauw doen als je er geen strakke plasser van krijgt
Als dit topic gaat over het mooiste meisje met de ideale maten en uitstraling zoals die door de mode industrie en ordinaire miss verkiezingen gedicteerd worden kunnen we alle dames onder de 30 wel uitsluiten
Gaat het echter over wie van de dames haar vak het beste verstaat krijgen we denk ik een ander beeld , ook dan heeft een ieder zijn eigen mening uiteraard
Ik persoonlijk heb liever een wat rijpere mollige gezellige meid die van wanten weet dan een Barbie pop die al voor je je broek uitgetrokken hebt loopt te zeuren dat je op moet schieten
 
Daar kan je alleen maar achter komen door er naar binnen te gaan natuurlijk en dat zal je niet gauw doen als je er geen strakke plasser van krijgt
Als dit topic gaat over het mooiste meisje met de ideale maten en uitstraling zoals die door de mode industrie en ordinaire miss verkiezingen gedicteerd worden kunnen we alle dames onder de 30 wel uitsluiten
Gaat het echter over wie van de dames haar vak het beste verstaat krijgen we denk ik een ander beeld , ook dan heeft een ieder zijn eigen mening uiteraard
Ik persoonlijk heb liever een wat rijpere mollige gezellige meid die van wanten weet dan een Barbie pop die al voor je je broek uitgetrokken hebt loopt te zeuren dat je op moet schieten
Nee, maar ik lees daarom graag de recensies van mijn wandelbroeders
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan