Recensie Monica / Tarra Valkenswaard 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Martien

Wandelaar
31
29/11/21
7
1
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-meer_7436984
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Hier is mijn eerste review.
onlangs heb ik deze dame bezocht. https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-meer_7436984

Deze rustige lieve vrouw adverteert dat ze in Valkenswaard ontvangt, maar in werkelijkheid ontvangt ze in een dorpje in België in de buurt van Valkenswaard.
zoals gezegd ze is een rustige dame die niet praat tijdens de massage.
Dat vind ik persoonlijk altijd wel prettig.
helaas heeft ze een stuk of 2-3 telefoons binnen handbereik op het massagebed liggen die om de haverklap geluid maken En waar ze af en toe ook een berichtje op typt. Dat stoorde mij persoonlij enorm.

Nu verder over de massage.
Die is voldoende maar niet meer dan dat. Ik had voor de optie zonder intiem (meerprijs daarvan is €50) gekozen.
Een hele tijd is ze bezig met het wrijven over je benen terwijl je op je buik ligt.
Weinig variatie buiten dat ze af en toe de ballen kietelt.
Dan gaat ze over op iets wat op een btob lijkt Met haar mooie borsten gaat ze over de rug en af en toe tot aan je nek.
Tijd om om te draaien.
en het ritueel begint weer van voor af aan. Ze zit buien handbereik wat over je benen te strelen en af en toe wordt junior ook aangeraakt.
Als de tijd bijna om is dan gaat er een zwik olie over de weekendspier en wordt je wel lekker naar het hoogtepunt "gemasseerd ".

Mijn inziens niet echt waar voor het geld gehad, maar het was dan ook een ingecalculeerde gok van mijn kant.
Helaas geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan