Recensie Nadia, Apeldoorn 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar8

Newbie
21
26/02/23
8
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/3708645-nadia
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op zaterdag voor de eerste keer bij Nadia geweest in Apeldoorn. Zij staat op kinky.nl Ik had voor een half uur afgesproken. Bij binnenkomst na afwikkeling van het financiële gedeelte begonnen met haar te likken wat al gauw afgelopen was. Daarna zij bovenop en lekkere sex gehad. Ze heeft een prachtig figuur met natuurlijke grote borsten. Een heerlijke kont en leuk in de omgang. Alleen ze spreekt geen Engels Alleen Spaans Frans en Arabisch. Ik had voor een half uur betaald maar stond na 20 minuten al weer buiten. Via WhatsApp verteld dat ik maar 20 minuten binnen was geweest. Toen ik vroeg of ik de volgende keer wat langer mocht blijven was dat ok. De volgende dag weer geweest en inderdaad voor een half uur weer betaald en na een heerlijke likpartij waarbij zij klaarkwam lekkere sex gehad en dit keer stond ik na een uur buiten. Top service van haar kant. Bedankt Nadia
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/apeldoorn/3708645-nadia
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een lange tijd niet op het forum geweest, maar kon het niet achterwege laten na het bezoek aan deze dame.

Normaal aardig op mijn hoede maar toen ik bovenstaande recensies las, toch eens contact opgenomen.

Eerst via telefoon en daarna via Whatsapp contact in het Engels. Telefoon lijkt beantwoord te worden door een andere dame, welke veel beter Engels spreekt. Afspraak was snel gemaakt, verzoek om het adres door te sturen. Eens in de buurt, weer gebeld want geen adres gekregen. Het zou dichtbij het centrum zijn, klopt niet echt.
Eens in de straat gebeld, geen gehoor. Appje gestuurd met 10 minuten later een parkeerinstructie.
Netjes opgevolgd en weer gebeld. Weer geen gehoor. Weer een appje dat ze mij niet zag. Stukje gelopen en ineens een foto van waar ik moest zijn.

Eenmaal binnen, gebrekkig Engels, geschakeld naar Spaans. Aardig met talen onderlegd, dus geen probleem.
Tot de vraag kwam, hoelang en wat wil je? Dit was al lang aan de telefoon besproken...erg bijzonder.

Uitgelegd, financiën voldaan en even opfrissen. Wat ze netjes voor je doet in een niet zo hygiënische badkamer.
Door een zakelijk verleden in Spanje en Noord Afrika, spreek ik ook aardig Arabisch. Omdat ik haar qua looks al niet echt Arabisch vond ogen, schakelde ik ineens naar het Arabisch tijdens het opfrissen. Daar reageerde ze in het Spaans op door het over mijn lid te hebben, maar niet te reageren op wat ik in het Arabisch vroeg.
Haar Spaans is ook Latina Spaans, geen Spaans zoals in Spanje, dat is veel harder en andere articulatie.

Naar de kamer. Aardig armentierig. Betonnen vloer. Lakens voor de ramen.

Qua fysiek is het de dame van de foto. Wat hierboven wordt weerlegd, het zijn geen natuurlijke borsten en littekens zijn duidelijk zichtbaar. Heel even gedacht om te gaan maar haar fysiek nodigde toch uit te blijven.

Heb haar zachtaardig op de rand van het bed gelegd om haar te beffen. Frisse, getrimde poes. Dat was echter van korte duur. Dirigerend trekje aan mijn oren en de vraag of ik wou gaan staan.
Pijpen was heel laf. Zeker geen deeptroath zoals geadverteerd en vooraf besproken. Paar likjes aan de balzak en dat was het. Ze was wel klaar om te neuken. Haar lichaam maakte het neppe, lichte gekreun enigszins goed tijdens het neuken. Haar hand constant erbij en al snel de vraag of ik al klaar zou komen.
Omgedraaid om het dan maar wat harder en sneller in doggy af te maken, weer die hand en het neppe gekreun. Waar ze duidelijk dusdanig positie in nam en de stoten ontweek, ietwat harder aangepakt om toch voor een fijn orgasme te zorgen.

Het voelde zeer gehaast en plichtmatig. Voor mij dan ook zeker geen herhalingsgevaar door deze toch wat teleurstellende ervaring.
Tijdens het aankleden aangegeven dat het niet de geboekte 30 minuten waren, waar ze enkel op reageerde dat 1 keer klaar komen was.
In de deuropening nog eens geschakeld naar het Arabisch, waarop ze in het Spaans reageerde met de boodschap dat ik nu toch echt moest gaan en me lichtelijk buiten duwde en de deur sloot.

Aan een ieder om te bepalen wat je ermee doet. Misschien had ik een keer geen geluk, maar vond dat ik het moest delen.
 
Mijn ervaring was de eerste keer soortgelijk. 20 minuten ipv half uur. Gehaast maar toen ik de tweede keer kwam nadat in aangegeven had dat ik er maar 20 minuten de eerste keer was kreeg ik voor 80 euro een heel uur en niks geen haast gevoel. Die littekens heb ik niet gezien maar ook niet op gelet trouwens. Voor mij wel herhalingsgevaar. Misschien heb ik geluk gehad. Er moet natuurlijk wel een klik zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan