Recensie Nana, Lelystad (voorheen Tilburg) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
326
01/07/21
204
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5624472-nana
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Omdat er zich nog niemand heeft gemeld vandaag de stoute schoenen zelf aangetrokken en een afspraak met Nana gemaakt. Het is de de dame van de foto's en ze heeft in een ver verleden in (massage)salons in Belgie gewerkt. Daarna heeft ze een tijdje in Italie gewoond en is nu voor het eerst in Nederland aan de slag. Deze recensie staat weliswaar onder thuisontvangst maar als ik terug kijk is het meer een erotische massage met extra's geworden.

Na het financiële gedeelte mocht ik me uitkleden en plaatsnemen op het bed. Do you want massage was haar vraag waar ik ja op zei. En dat nam best een poosje in beslag. Ze heeft er wel verstand van maar het is niet met veel aandacht dat de massage wordt verzorgd om het zo maar te zeggen. Het is veelal klant en klare massage-olie die afwisselend met een en dan met twee handen wordt ingezet.

Turn around klonk het na verloop van tijd waarna mijn voorkant lichtjes onder handen werd genomen. Waarbij ze hem wel lekker tussen haar mooie natuurlijke borsten nam, hem schoonmaakte en ging pijpen zonder condoom. Dat was wel lekker maar het was tijd om te neuken vond ze ;-)

Voordat het zover was heb ik haar eerst gebeft wat ze wel lekker vond. Daarna jasje erom en ze kwam in cowgirl op me zitten. Dat was lekker omdat ze behoorlijk strak is en het duurde niet al te lang of ik kwam.

Daarna nog een fijne massage van de armen en wat chit-chat. Geen mogelijkheid tot douchen dat is toch wel een gemis.
Al met al was het niet slecht maar ook niet heel erg top dus of er een volgende keer komt weet ik nog niet. Temeer omdat er een aantal opties in haar kinky-ad stonden die ze dus niet doet (tongzoenen, vingeren bijvoorbeeld).
 
Laatst bewerkt:
Even mezelf corrigeren: geen douche mogelijkheid dien je te lezen als dat ik daar niet naar heb gevraagd. Inmiddels van een andere wandelaar begrepen dat die mogelijkheid er wel is alhoewel de staat van de douche niet best is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5624472-nana#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heb haar bezocht in Arnhem. Aardige dame communiceert makkelijk (vraagt ook naar voorkeuren erg prettig) Doet haar best met massage, maar omdat het op een bed is werkt het toch minder goed dan een salon.
Ook jammer dat de locatie in Arnhem niet geweldig is.
Leuke tijd gehad maar voor mij geen herhaling
 
In nog geen 4 maanden is haar tarief voor een uurtje met 50 euro omhoog gegaan. Mocht ik in augustus nog twijfelen maar voor die prijs laat ik haar toch voor bij gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan