Recensie Nanda, Stout Privé, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.722
02/07/21
7.106
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.com/dames/nanda
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nanda is een jonge, slanke dame met heel donker, zacht huid. Zij is begin twintig, maar heeft al een paar jaar ervaring in het vak. Heeft eerder in privéhuizen in DH gewerkt en recent zag ik ook aan adv. voor privéontvangst van haar op kinky.
In het contact vind ik haar ietsje onverschillig, geroutineerd. 'Ja schat, nee schat' is niet mijn ding, zeker niet als het gewoon automatisch geuit wordt, zonder echt contact daarbij.
Haar gezicht ziet er erg jong uit, 'babyface'. Heeft heerlijke, echte, volle lippen. Cup-maat op de website klopt niet (geen D, hooguit een B. Ik snap niet, dat de huizen maar over zulke dingen blijven liggen. Dat kan toch alleen tot frustraties bij de klanten leiden, als zij daar bv. doelgericht op af komen). Ook zijn haar borsten nich vast, maar hangen ze wat (zoals bij de meest donkere dames van natuur uit). Wel heeft Nanda een mooie, ronde, zachte kont. En een heerlijk, lekker poesje.
Ze is wel voor veel in en doet klageloos mee, kan er ook van genieten (als je het goed aanpakt, uiteraard). M.i. geen fake.
Kan mij voorstellen, dat het contact wat beter, persoonlijker wordt, als je vaker met haar afspreekt.
Nanda zal mij vast nog terug zien.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan