Recensie Nansy/Monica, Rotterdam (voorheen Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ymmw1969

Vaste klant
128
01/08/21
89
27
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4362317-nansy
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame bezocht omdat ze voor mij op een gunstige locatie ontvangt en een aantrekkelijke half uur prijs heeft. Het is de dame van de foto's.

Advertentie zou duidelijker gemaakt kunnen worden. Intiem staat niet genoemd bij de mogelijkheden, maar is wel inbegrepen in de prijs. Dit had ik vooraf nagevraagd. Verder had ik niets afgesproken en wilde me laten verrassen wat er precies mogelijk is.

Beffen en vingeren liet ze zonder problemen langdurig toe. Zoenen en tongzoenen mocht niet. Bij het likken van haar borsten proefde ik iets van een rook smaak. Daarna even geneukt.
Toen ze de condooms ging verwisselen omdat ik ook gepijpt wilde worden vroeg ik of dat zonder rubber kon. Dit mocht voor €30 extra. Omdat ik tot nu toe niet ontevreden was over de date besloot ik haar dit te gunnen. Ze wilde per se eerst betaald worden. Aangezien ik de €70 ook vooraf netjes betaald had, vond ik het jammer dat ze me niet vertrouwde. Ik heb het maar gedaan, maar dit verstoord toch wel de flow. Het pijpen was wel ok, al maakte wel af en toe rare kokhals geluiden. Of dit gespeeld is om snel van het pijpen af te komen weet ik niet.
Het neuken daarna werkte niet echt voor me. Omdat ik niet heel groot geschapen ben en ze wat forser is dan gemiddeld had ik moeite om goed te penetreren en mijn erectie te behouden.
Daarna gevraagd of ze me meer wilde pijpen, maar dat wilde ze geen tweede keer doen. Toen had ik wel spijt dat ik haar die extra gegund had.
Dus heb haar gevraagd om het met de hand af te maken en zo geschiedde. Het werd wel een mislukt orgasme, al was dat eerder ongelukkig dan dat het aan haar lag.

Het geluid van haar telefoon stond aan waardoor het geregeld trilde of geluid maakte. En af en toe was ze ook met de telefoon bezig tijdens de date. Dit kan ze uiteraard handiger aanpakken.

Ik was ongeveer 25 minuten binnen.

De date was voor mij een beetje teleurstellend verlopen. Desondanks wil ik haar niet bij voorbaat afraden. Met een betere klik aan beide kanten kan ze nog wel een leuke dame zijn, zeker gezien de prijs. Haar inzet was op zich nog wel een (magere) voldoende. Ook kan ze voor konten liefhebbers zeker de moeite waard zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben recent geweest en heren het echt niet de moeite waard mvr ruikt niet fris en heeft geen gebit

Alhoewel ze pmc best prima deed
En voor de rest was alleen doggy fijn

Geen 2 e keer for me
 
Ik ben recent geweest en heren het echt niet de moeite waard mvr ruikt niet fris en heeft geen gebit

Alhoewel ze pmc best prima deed
En voor de rest was alleen doggy fijn

Geen 2 e keer for me
Ik ben meer gewend qua pijpen. Dus ik vond haar pijp skills niet zo goed. Ik werd meer hard door met haar billen te spelen dan door haar pijp skills.

Ik heb eerlijk gezegd niet op de gebit gelet en ik heb niks gemerkt van de geur die niet fris is.

De kont is natuurlijk niet te missen! Ik vond doggy geweldig. Als je van grote billen houd. Dan is Doggy echt een geweldig uitzicht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan