Recensie Nat Mystique Thai Thai 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thom48

Newbie
Forumpionier
11
13/07/21
21
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/580660-nat#photos
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week dit, mij niet onbekende massagehuis bezocht. Werd vriendelijk ontvangen, helaas waren er geen kamers vrij maar over een uur weer wel. Van de mij bekende dames was er niet een beschikbaar. Nat zou wel over een uur beschikbaar zijn, dus over een terug. Ondertussen de site bezocht en besloten het te proberen. Was iets te vroeg dus kon eerst nog vrijblijvend kennismaken met Nat en besloot te blijven. Kreeg eerst nog iets te drinken aangeboden in de zitkamer.
Boven volgde het gebruikelijke ritueel waarna we onze naakte lichamen, staande kennis met elkaar lieten maken. Nat is wel iets ouder ( ik ben nog veel ouder (-: ! ) maar heeft een jong meisjes figuur met heerlijke pronte borstjes. Nat vroeg wat ik graag wilde waarop ik heb aangegeven beetje massage met nadruk op teasen... . Kan melden dat ik een heerlijk uur met haar heb gehad met veel body to body en waarbij ze heel goed aanvoelde waar mijn gevoelige plekjes zaten. Na een halfuur was ik de controle dan ook kwijt gevolg een geweldige ontlading ***. Hierna een rustige ontspannings massage gehad en met een paar knuffels afscheid genomen. Ga je niet voor een jonge lotusbloem een aanrader.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/580660-nat
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nat is een lieve vrouw met een mooi slank figuur, lief gezicht en een heerlijke zachte huid. Ik schat haar qua leeftijd begin 40. Ze spreekt nederlands maar haar engels is beter. Afgesproken voor een uur en we zaten op 1 van de kleine kamers, vind ik eigenlijk wel zo knus en onderweg naar de douche kan je altijd nog wat andere dames spotten dus dat is ook een voordeel! Ik kwam Karin tegen in de douche, Satang voor het eerst gezien en ik denk denk Malee maar dat weet ik niet zeker..... na het douchen even een knuffel en toen gaan liggen. Nat masseerde erg lekker, begon bij mijn benen en werkte langzaam naar boven. Ze masseert veel met haar onderarmen en kwam soms ook even lekker B2B op mijn liggen. Omdraaien en de spanning werd geleidelijk verder opgebouwd en al snel was het weer glibberen en glijden. Naast de heerlijke massage was het ook gezellig, vind ik ook belangrijk. Uiteindelijk langzaam naar het hoogtepunt toegewerkt waarbij ze goed luisterde naar mijn aanwijzingen. Extra's niet gevraagd en niet gemist.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toen mijn favoriet, Satang, een paar weken naar Thailand was, ben ik bij Nat geweest. was rond kerst vorig jaar. Eigenlijk had ik een afspraak van anderhalf uur willen maken. Ik haat het om te haasten. Helemaal als ik voornamelijk voor de massage ga. En daarin is Nat een van de allerbesten. Heerlijk stevig. En tijdens de massage ook nog een leuk gesprek. Nat is een hele lieve vrouw met gouden handjes.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren geweest, Het bovenstaande klopt. Wat oudere dame (maar ik ben oudere heer en vond haar een genot om naar te kijken vanaf de spiegel.) Prima massage. Ik had VIP room met douche op kamer, weet niet waarom, misschien enige nog over. Massage was prima, mocht overal aankomen en ook happy end. We waren vroeg klaar maar heb niet gevraagd om extra's. Prima ervaring.
 
Recent bij Nat geweest. In de wachtruimte even kennis gemaakt met Roos (nieuw en mooi!).
Nat is klein (1.50) en mooie dame, en als ze rond de 40 is ziet ze erg jong uit voor haar leeftijd. Mooi figuur en heerlijke borstjes (B).
Massage is erg lekker, idd veel met haar onderarmen, ondertussen wat verlegen lachend, en na het omdraaien neemt ze ruim de tijd voor het oppoetsen van de puddingbuks.
Daarna schoonmaken en kregen mijn handen en onderarmen nog een massage.
Al met al: niet verkeerd.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk ook geweest. Ze is zo mooi met haar petite body. Echt helemaal wat ik wil. En ook heel lief. Prima massage gehad. Meer kan, maar helaas niet alles. Herhalingsgevaar? Groot!
 
Terug
Bovenaan Onderaan