Recensie Natali/Karmen, Den Haag (voorheen Venlo, Utrecht) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ArieJ

Newbie
14
08/11/21
7
4
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2568735-karmen
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Waar zal ik beginnen. Dit was een van m'n slechtste ervaringen ooit.
Afspraak maken ging heel relaxed en snel, maar dat is waar mevrouw heel goed in is. Snel en weer door. Ze begon als een gek te pijpen, nadat ze met een aantal doekjes hardhandig langs me eikel ging om de boel schoon te maken. Ik had afgesproken om te douchen, maar daar zat haar huisgenoot te wachten totdat ik weer weg was. Appartement was oké, maar slechts 1 kamer.

Ook tijdens het pijpen continue de doekjes erbij om pielemans schoon te maken. Na paar minuten gevraagd om rustig aan te doen, omdat ik niet na 10 min weer buiten wilde staan. Daar was mevrouw niet van gediend, ze wilde het tempo erin houden. Haar vervolgens op haar rug gelegd, maar toen ging ze tv kijken (die al aan stond). Vingeren mocht ook niet en ze werd steeds chagrijniger en ongeduldiger. Ondertussen zakte pielemans door de sfeer in elkaar en heb ik m'n broek maar weer aangetrokken en ben onverrichter zaken naar huis gegaan. Na 15 minuten zat ik weer in de auto.

Kortom: herhalingsgevaar 0,0

PS ze spreekt nauwelijks Engels, alles via Google translate
 
Ondanks alle waarschuwingen van @ArieJ toch afgereisd..
Ik kwam aan bij een soort kraakpand met een houten plaat als voordeur, en een stevige latina deed de "plaat" open.
Ik gaf haar aan dat ze niet de dame van de de foto's was.. Ze haalde haar schouders op en mompelde iets van sorry. Toen ze merkte dat ik weg wilde riep ze haar vriendin..
Een best grote meid kwam binnen. Ze zag er op zich best wel redelijk uit, maar toen ze lachte zag ik dat ze een tand miste 🙄
Ik heb de dames een fijne avond gewenst en ben weer vertrokken.
Gelijk doorgereden naar Rotterdam voor een 25 jarige Moldavische meid.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan