Recensie Natalia, Oostende 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Duffman

Wandelaar
38
12/01/22
58
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
de foto's van Natalia trokken begrijpelijkerwijs mijn aandacht.. ook al omdat er foto's opstaan, genomen in Oostende zelf..
maar dan nog ben je nooit zeker natuurlijk..
vlot afspraakje gemaakt.. ze ontvangt pal in het centrum van Oostende..
en tot mijn (misschien toch wel) verrassing, opende het meisje van op de foto's de deur..
heel mooi meisje, en ook nog eens heel vriendelijk.. het enige wat niet juist is op haar profiel, is haar lengte.. maar daar gaan we niet over babbelen natuurlijk 😄
heel mooi gezichtje, prachtig lichaam en natuurlijk, hele mooie borsten (de foto's spreken voor zich) 😳
spreekt niet zo heel veel Engels, maar je kan er wel een conversatie mee hebben..
de prijzen zijn zoals gewoonlijk 100-150 euro..
afspraakje van een halfuurtje.. haar gebeft, zij mij gepijpt met condoom en dan enkele standjes..
ik heb niet gevraagd naar tongzoenen, pzc, cim.. ik vermoed dat ze dit wel doet, voor extra centjes.. cim al zeker, want dit vermeldde ze al in de berichtjes (30euro)..
kortom, leuk halfuurtje gehad met een heel mooi meisje..
niet gevraagd hoelang ze er nog is, maar het zou wel kunnen dat ik nog eens langs ga, alleen al voor haar borsten 😄

 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ze ontvangt inderdaad in Gent, omgeving Sint Lucas, en het is het meisje van de foto.
Ze is vrij knap en inderdaad vriendelijk.
Maar daar houdt de positieve kant van het verhaal wel op.
Volgens advertentie zou ze Nederlands spreken (totaal niet), en Engels (nauwelijks), enkel Spaans (maar dat ben ik zelf niet machtig).
Betaald voor uurtje, maar dan bleek zowat niets mogelijk dat nochtans wel in advertentie staat: niet likken, niet vingeren, enkel pijpen met (tongzoenen heb ik niet geprobeerd), wel intiem (met veel glijmiddel).
Omdat ze er duidelijk geen zin in had, ben ik ruim voor het uur voorbij was opgestapt.
Misschien was ze bij eerdere klanten nog enthousiast, maar begint het haar nu te dagen waar ze aan begonnen is.
Ze zou naar eigen zeggen nog naar andere steden gaan, wat meteen duidelijk maakt dat ze dit niet allemaal zelf organiseert ....
 
Laatst bewerkt:
Ze ontvangt inderdaad in Gent, omgeving Sint Lucas, en het is het meisje van de foto.
Ze is vrij knap en inderdaad vriendelijk.
Maar daar houdt de positieve kant van het verhaal wel op.
Volgens advertentie zou ze Nederlands spreken (totaal niet), en Engels (nauwelijks), enkel Spaans (maar dat ben ik zelf niet machtig).
Betaald voor uurtje, maar dan bleek zowat niets mogelijk dat nochtans wel in advertentie staat: niet likken, niet vingeren, enkel pijpen met (tongzoenen heb ik niet geprobeerd), wel intiem (met veel glijmiddel).
Omdat ze er duidelijk geen zin in had, ben ik ruim voor het uur voorbij was opgestapt.
Misschien was ze bij eerdere klanten nog enthousiast, maar begint het haar nu te dagen waar ze aan begonnen is.
Ze zou naar eigen zeggen nog naar andere steden gaan, wat meteen duidelijk maakt dat ze dit niet allemaal zelf organiseert ....
Zelf nog geen ervaring met haar...
Was je zelf respectvol naar haar toe? Minimum aan verzorging, fris gewassen...
Niet persoonlijk, want ik ken jou niet, maar van de meisjes hun kant heb ik ook al dingen gehoord ...
 
Algemeen: het wordt tijd dat we de recensenten van recensies in toom houden. Als we iedereen die niet haleluja schrijft over een ontmoeting in vraag gaan stellen (aha, mijnheer was niet zo tevreden over de ontmoeting, had mijnheer zelf wel zijn tandjes gepoetst en zijn piemeltje gewassen... ?) dan schiet dit forum zich in de eigen voet. Een beoordeling is altijd persoonlijk en als we er niet vanuit gaan dat ze eerlijk bedoeld is, wat is dan nog het punt?
 
Zelf nog geen ervaring met haar...
Was je zelf respectvol naar haar toe? Minimum aan verzorging, fris gewassen...
Niet persoonlijk, want ik ken jou niet, maar van de meisjes hun kant heb ik ook al dingen gehoord ...
Dat was ik allemaal wel degelijk, ik zou wel dom zijn om daar een date op te laten afknappen. En andere dvp's reageren meestal ook heel anders op me. Ik wil het ook niet per se aan haar persoonlijk wijten, wie weet wat haar situatie is ... . Maar geen enkel herhalingsgevaar alleszins. Dat ze bijvoorbeeld de talen vermeld in de advertentie niet of nauwelijks spreekt kan ik moeilijk aan mezelf toeschrijven.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan